Automobila i Skåne AB

Automobila i Skåne AB

7 omdömen om Automobila i Skåne AB

Elias N
Escribió sobre Automobila i Skåne AB

Kan rekommendera stark, en ärlig och super trevlig försäljare och ger en trygghet. Det är en sådan seriös bilförsäljare ska vara. Allt gick smidigt från första kontakten till man körde ifrån med sin nya bil. 5/5 verkligen

Bilförmedlingen Helsingborg
4.7/5 i betyg av 414 omdömen 4.7 av 414 omdömen

Har sålt 2 bilar på kort tid. Det tog ca 2-5 dagar för var bil till att bli såld till fullt begärt pris. Måste berömma Erik Odbjer som är

Anne-marie A Anne-marie A
Arlinda A
Escribió sobre Automobila i Skåne AB

Supernöjd kund med både servicen och professionaliteten hos Robban! Han var kunnig, hjälpsam och engagerad, men också oerhört vänlig! Han tog sig tiden att svara på alla våra frågor och funderingar vi hade och såg till att vi fick den bästa möjliga bilen för våra behov! Vi vill tacka så mycket för ditt trevliga bemötande. Jag rekommenderar verkligen att köpa bil av Robban!

Anna A
Escribió sobre Automobila i Skåne AB

Köpte bil här Super trevligt bemötande Väldigt service inriktad och hjälpsam Kan varmt rekommendera denna 🙏

Linda H
Escribió sobre Automobila i Skåne AB

Sålde vår bil och köpte en ny på automobila. Fantastisk service, gott bemötande samt en trygg affär. Rekommenderar verkligen denna bilfirman. 👍🏼⭐️

Andreas Håkan H
Escribió sobre Automobila i Skåne AB

Jag kan verkligen rekommendera Robert på Automobila. Ett seriöst bemötande från början till avslutad affär av en Mercedes C-klass. Han tog sig tid att besvara eventuella frågor och var väldigt trevlig och hjälpsam igenom hela affären. Jag skulle absolut köpa fler bilar av honom i framtiden.

Aleksa C
Escribió sobre Automobila i Skåne AB

Rekommenderar starkt, helt klart den bästa bilförsäljaren varmt bemötande och ärlighet. Ger kunden en trygghet!

JIMMY M
Escribió sobre Automobila i Skåne AB

Helt klart den bästa och ärligaste bilförsäljare jag träffat och köpt bil utav, rekommenderar Robban och Automobila i Skåne AB och ger även högsta betyg!