Alla kategorier Restaurang Uppsala Uppsala Ayakos Sushi AB

Geijersgatan 14, 752 26 Uppsala — Visa karta

Sveavägen 41, 11134, STOCKHOLM
Två Grabbar och Kök
Ellika S:
Mina varmaste tack och rekommendationer går till Två Grabbar och Kök efter fantastiskt ordnande av min disputationsfest den 28 oktober! Jag ...

Restauranger nära Ayakos Sushi AB:

Heidenstamsgatan 75 och Fulleröbacke 101, UPPSALA och STORVRETA
Tobias H:
Stora portioner och väldigt god mat. Vi anlitade dem för bröllopsbuffe och de var väldigt trevliga och tillmötesgående. De kan starkt rekomm...

Läs vad 9 kunder tycker om Ayakos Sushi AB

• Linda
    Linda skrev om Ayakos Sushi AB
    Stans bästa sushi! Rekommenderas starkt! trevligt bemötande.
  • Adam S
    Adam S skrev om Ayakos Sushi AB
    Kanonsushi, kanonservice, trevlig och ombonad stämning. Jag har hämtat sushi härifrån otaliga gånger kvällstid och ätit lunch på plats. Det enda som håller en 5:a borta är att jag inte upplevt servicen på plats kvällstid.
  • Maja L
    Maja L skrev om Ayakos Sushi AB
    Riktigt god och fräsch sushi! Personalen är vänlig och servicen är alltid på topp. De gör gärna det lilla extra för att man ska bli nöjd. Har vi barnen med så bjuds de alltid på något gott. Det lilla extra gör att man gärna väljer att hämta just från Ayakos på fredag kvällen. ;)
  • Sofia N
    Sofia N skrev om Ayakos Sushi AB
    Jättegod sushi till riktigt bra pris. Här finns färdiga menyer, men om man vill ändra något går det alltid bra. Trevlig restaurangdel om man inte vill ha take away.
  • Kajsa E
    Kajsa E skrev om Ayakos Sushi AB
    Riktigt god och prisvärd sushi, fungerar båda som avhämtning och att äta där. Går riktigt snabbt vid avhämtning däremot. Riktigt god räka och lax. Prova!
  • Erica P
    Erica P skrev om Ayakos Sushi AB
    Väldigt god och fräsch suschi. Fint och mysigt om man vill äta där. Kanske lite dyrt..
  • Hedvig T
    Hedvig T skrev om Ayakos Sushi AB
    Alldeles underbar sushi och mycket trevlig personal som gärna ändrar menyn så att det blir precis så som du vill ha den.
  • Lovisa E
    Lovisa E skrev om Ayakos Sushi AB
    En väldigt bra sushirestaurang med lokaler både i Luthagen och i Fålhagen. Snyggt inredda lokaler och väldigt god sushi. Varierande utbud med även sashimi, varma rätter och efterrätter. Bra möjligheter att sitta utomhus när vädret tillåter.
  • Jonna H
    Jonna H skrev om Ayakos Sushi AB
    Har den godaste sushi jag någonsin ätit! Man kan även äta annan japansk mat. Finns möjlighet att få en egen kock som tillagar maten direkt vid bordet, detta måste dock beställas minst en dag i förväg. Väldigt mysig resturang och som sagt var, sjuuukt god sushi!
    Maja L, Christopher D gillar detta

Geijersgatan 14, 752 26 Uppsala