Azra Pizzeria Handelsbolag

4.0

5 omdömen om Azra Pizzeria Handelsbolag

Dilek T
Skrev om Azra Pizzeria HB

Älskar deras kebabtallrik med pommes frites och falafel. Man märker att de använder kvalité varor. Smakar verkligen godare än någon annanstas. Mycket värt priset! Trevlig personal också!

Baris Turkoglu T
Skrev om Azra Pizzeria HB

Godaste pizzorna du kan hitta i Stockholm. De har även Fullkornspizza som jag inte sett någon annanstans. Deras kebabtallrik - supergod! Personalen är supertrevliga och hjälpsamma. Ett tips är att den STORA killen av personalen, är träningsinstruktör och man kan fråga honom om kost och hur många kalorier deras pizzor innehåller på ett ungefär.:) Jag har inte kommit ut därifrån utan att vara mätt och belåten.

Ulrika
Skrev om Azra Pizzeria HB

Trevlig personal och supergod mat. Helt klart en femma!

Jarod F
Skrev om Azra Pizzeria HB

Har ätit på pizzeria nivå ca 5 gånger och det har alltid varit nästa perfekta pizzor, rätt tjocklek, lagom ingredienser och välgräddade. Personalen alltid varit schyssta också. Flickvännen som är vegetarian lyckades få en qourn pizza där, väldigt uppskattat! Aldrig sett det i någon pizzeria förut. Enda klagomålet är väl att en gång så var det mycket folk så att vi inte fick plats att sitta men det var bara låta dom skära upp pizzorna och gå ut och sätta sig vid vattnet. Blev väldigt lyckat det med. /Jarod

Kenneth A
Skrev om Azra Pizzeria HB

Uppdaterad den 25 april 2011: Igår skulle jag köpa pizza till några påskhelgsbesökare, och tyvärr var detta den enda pizzeria i närheten som hade öppet, så jag tänkte att det får gå. Jag beställde o betalade i kassan, fick växel, och satte mig tre meter därifrån för att vänta. 20-30 minuter senare blir jag avbruten i mitt mailande på mobilen med att pizzabagaren frågar "väntar du på nåt?". Jag (som såklart tror dem glömt min beställning) säger "Skämtar du? Jag beställde för länge sen!". Han (som uppenbarligen tror...