Alla kategorier Bilverkstad Västra Götaland Göteborg B.s Bilgruppen AB

Ångpannegatan 8, 417 05 Göteborg — Visa karta

Arnegårdsgatan 7, 43149, Mölndal
Mekonomen BilLivet Eklanda
Anna Paulina N:
Servade bilen, lätt att få tid, bra med assistansförsäkring i ett år efter service.

Bilverkstäder nära B.s Bilgruppen AB:

Ångpannegatan 4, Göteborg
Monte bil erbjuder bilförsäljning och service av de flesta bilmärken. Kundnöjdhe... Läs mer ›
Milos R:
Jätte trevligt att samarbeta med Monte bil . Jag återkommer till dom igen smidigt och enkelt synd att det inte finns fler som dom

Deltavägen 4, GÖTEBORG
Berit Inga-britt M:
Vänligt bemötande från början till slut och mycket tydlig information och till ett bra pris.

TAGENEVÄGEN 62, Hisings Kärra
Vi på BVV bil erbjuder förmånliga möjligheter till delbetalning. Läs mer ›
Magnus B:
Jag hoppas inte att det är sista gången jag köper en bil där. Fantastiskt team allihop. Väldigt nöjd.

Fiskhamnsgatan 6, Göteborg
Varmt välkommen till Fryshusets Bilverkstad, Nöjd kund är vår trygghet! Läs mer ›
Dan H:
Fryshusets Bilverkstad En Seriöst bra bilverkstad som bryr sig om sina kunder och har ett bra bemötande och har bra prise Nöjd Kia Ceed ...

Läs vad 1 kund tycker om B.s Bilgruppen AB

• Richard A
    Richard A skrev om B.s Bilgruppen AB
    Lämnade in min bil för däckskifte fredag 2/11 2012 på denna verkstad. När jag återfår bilen hörs ett ljud vänster fram. Jag åker tillbaka och får den ena bortförklaringen efter den andra, bland annat att fälgarna (Volvo Orginal som levererades med bilen ny) var felaktiga och inte passade bilen. Jag tröttnade till slut på bortförklaringarna och åkte hem med en defekt bil. Jag kunde själv efter hemkomst notera att 2 av 4 hjul var felaktigt monterade! Min verkstad kunde i sin tur konstatera att man under hjulbytet begått ett misstag och på grund av oförsiktighet knäckt skruvarna som håller bromsoket vänster fram, därav ljudet. Under all kritik! När däcken byttes konstaterade också "mekanikern" att bromsskivorna fram var "helt slut" och skulle bytas innan nästa besiktning. 2 kompetenta mekaniker på min vanliga verkstad vek sig dubbla av skratt, då skivorna är nästan i nyskick och inte ens slitna. Det som skulle vara ett billigt hjulbyte (200 kronor) har kostat mig dyrt istället. Det kostar en massa pengar att laga oket (som byttes på bilen 2010 och alltså är långt ifrån förbrukat) samt att jag lagt ned cirka 25 timmar på felsökning och att montera hjulen rätt. Vem som ersätter mig för detta vet jag inte, men jag skulle råda varje människa som är rädd om sin bil att ALDRIG åka till Hisingens Mek och Tvätt, då dessa klåpare inte vet hur man gör!

Ångpannegatan 8, 417 05 Göteborg