Badrumsfixarna i Stockholm

Badrumsfixarna i Stockholm

Ligue 070-771 41 97 badrumsfixarna.nu
4.5

About company

Vi startade 2011 och arbetar med badrumsrenoveringar samt måleriarbeten i hela Stockhomsområdet.

11 omdömen om Badrumsfixarna i Stockholm

Jan V
Escreveu sobre Badrumsfixarna i Stockholm

Mycket nöjd med proffsigt & engagerat bemötande. Vi helrenoverade både badrum & gästtoalett. Arbetsledare tillgänglig under hela renoveringen utan problem. Utmärkt kommunikation & hög servicenivå. Resultatet blev över förväntan. Rekommenderas varmt.

Briljant Tak & Bygg Stockholm AB
4.7/5 i betyg av 119 omdömen 4.7 av 119 omdömen

Jan
Escreveu sobre Badrumsfixarna i Stockholm

Total badrumsrenovering. Bra detaljerad offert Hela tiden ett professionellt bemötande Bra hantverksskicklighet

Lotta
Escreveu sobre Badrumsfixarna i Stockholm

Jag är mycket nöjd proffsiga killar. De gjorde två badrum till mig. Allt till full belåtenhet

Badrumsrenoverarna
4.4/5 i betyg av 75 omdömen 4.4 av 75 omdömen
Badge2019

Emelie Elsa Birgitta O Emelie Elsa Birgitta O
Nicholas M
Escreveu sobre Badrumsfixarna i Stockholm

Jag totalrenoverade ett badrum och fick hjälp med målning i andra delar av villan. Mycket nöjd me resultatet. Några oväntade grejer hände under gång (kakel blev inte som beställt, en del taket glömdes att målas), men de svarade upp mycket snabbt, bra och proffsigt i dessa situationer och slutresultatet blev över förväntan. De gav också bra tips på andra hantverkare och hjälpte till att koordinera dessa för intilliggande jobb (el och trappslipning). Rekommenderas!

Erika W
Escreveu sobre Badrumsfixarna i Stockholm

Vi anställde Badrumsfixarna till att kakla vårat kök. De var noggranna,snabba och punktliga. Resultatet blev precis som vi tänkt oss utan kompromisser.

Badrumsverket AB
4.7/5 i betyg av 81 omdömen 4.7 av 81 omdömen

Charlotte N Charlotte N
Eva H
Escreveu sobre Badrumsfixarna i Stockholm

Hej. Priset var jättebra och de var jättebra1 Är jättenöjd. Med vänlig hälsning Eva

Tom P
Escreveu sobre Badrumsfixarna i Stockholm

Dialogen med arbetsledningen funkade bra, men utförarna var inte professionella. Billigt, dock.

M5 BYGG AB
4.7/5 i betyg av 168 omdömen 4.7 av 168 omdömen

Anneli E
Escreveu sobre Badrumsfixarna i Stockholm

Hej, Jag har bara gott att säga om badrumsfixarna. Jag hade bokat dem för att sätta upp spottar i båda mina badrum. De var mycket noggranna och resultatet blev över förväntan. De är mycket kundfokuserade och tillmötesgående och går att boka med kort varsel. Har rekommenderat dem för andra som också varit mycket nöjda.

Dicran S
Escreveu sobre Badrumsfixarna i Stockholm

Hej. Jag anlitade badrumsfixarna för att snygga till lägenheten vi precis flyttade till. Gillade hantverkarna som kom och den samordning som ordnades med alla moment. Ordning och reda. Vi bredspacklade, målade om, fixade tak, la microlit. Ja alla ytskick blev renoverade. Under bygget blev jag sugen på att göra mer så det kaklades, snickrades och drogs el och lades klinkers. Fick också hjälp att dra rör. Summerat så tänker jag anlita Said och killarna igen när vi gör mer grejer i framtiden. Mitt enda råd till dig som anlitar...

LPT Construction AB
4.3/5 i betyg av 32 omdömen 4.3 av 32 omdömen
Badge2020

Daniel D
Escreveu sobre Badrumsfixarna i Stockholm

Proffsigt genomfört från första bemötande till avslutat arbete. Bra priser och genomgående förtroendeingivande. Vi är supernöjda med vår totalrenovering av badrummet. Värt att nämna är att även tidsplanen höll och arbetet avslutades på utsatt tid. Arbetsledaren Said var noggrann och all igenom proffsig. Daniel och Linda

Mari N
Escreveu sobre Badrumsfixarna i Stockholm

Alltid i tid, mycket hög servicegrad, trevliga, snabba ledtider. Professionella. Rekommenderas varmt.

Tollberg Bygg & Inredning
4.8/5 i betyg av 72 omdömen 4.8 av 72 omdömen