Badrumsfixarna i Stockholm

Omdömen totalt
Snittbetyg
4.5

Om företaget

Vi startade 2011 och arbetar med badrumsrenoveringar samt måleriarbeten i hela Stockhomsområdet.

11 omdömen om Badrumsfixarna i Stockholm

Visar 11 omdömen med 4.5 i snittbetyg
Jan V
Skrev om Badrumsfixarna i Stockholm

Mycket nöjd med proffsigt & engagerat bemötande. Vi helrenoverade både badrum & gästtoalett. Arbetsledare tillgänglig under hela renoveringen utan problem. Utmärkt kommunikation & hög servicenivå. Resultatet blev över förväntan. Rekommenderas varmt.

Sponsor
LPT Construction AB
4.2/5 i betyg av 33 omdömen 4.2 av 33 omdömen
Badge2020

Proffsiga och effektiva. Det märks att de gjort stambyten tidigare. För oss var det en ny upplevelse och vi förväntade oss kaos, stambyten ä

Jan
Skrev om Badrumsfixarna i Stockholm

Total badrumsrenovering. Bra detaljerad offert Hela tiden ett professionellt bemötande Bra hantverksskicklighet

Lotta
Skrev om Badrumsfixarna i Stockholm

Jag är mycket nöjd proffsiga killar. De gjorde två badrum till mig. Allt till full belåtenhet

PJ Parkettgolv AB
4.8/5 i betyg av 484 omdömen 4.8 av 484 omdömen
Badge2024

Seriöst företag. Mycket nöjd.

Nicholas M
Skrev om Badrumsfixarna i Stockholm

Jag totalrenoverade ett badrum och fick hjälp med målning i andra delar av villan. Mycket nöjd me resultatet. Några oväntade grejer hände under gång (kakel blev inte som beställt, en del taket glömdes att målas), men de svarade upp mycket snabbt, bra och proffsigt i dessa situationer och slutresultatet blev över förväntan. De gav också bra tips på andra hantverkare och hjälpte till att koordinera dessa för intilliggande jobb (el och trappslipning). Rekommenderas!

Erika W
Skrev om Badrumsfixarna i Stockholm

Vi anställde Badrumsfixarna till att kakla vårat kök. De var noggranna,snabba och punktliga. Resultatet blev precis som vi tänkt oss utan kompromisser.

Sponsor
Precision VVS & Byggteknik AB
4.8/5 i betyg av 42 omdömen 4.8 av 42 omdömen
Badge2022

Vattenblandare kök bra jobb bra bokad tid bra information produkt val fungerade helt ok

Eva H
Skrev om Badrumsfixarna i Stockholm

Hej. Priset var jättebra och de var jättebra1 Är jättenöjd. Med vänlig hälsning Eva

Tom P
Skrev om Badrumsfixarna i Stockholm

Dialogen med arbetsledningen funkade bra, men utförarna var inte professionella. Billigt, dock.

M5 BYGG AB
4.7/5 i betyg av 169 omdömen 4.7 av 169 omdömen
BadgeSevenYears

Vasastan lägenheten - totalrenovering Vi köpte en 3:a i Vasastan som behövde totalrenoveras och jag och min fru hade aldrig renoverat nå

Anneli E
Skrev om Badrumsfixarna i Stockholm

Hej, Jag har bara gott att säga om badrumsfixarna. Jag hade bokat dem för att sätta upp spottar i båda mina badrum. De var mycket noggranna och resultatet blev över förväntan. De är mycket kundfokuserade och tillmötesgående och går att boka med kort varsel. Har rekommenderat dem för andra som också varit mycket nöjda.

Dicran S
Skrev om Badrumsfixarna i Stockholm

Hej. Jag anlitade badrumsfixarna för att snygga till lägenheten vi precis flyttade till. Gillade hantverkarna som kom och den samordning som ordnades med alla moment. Ordning och reda. Vi bredspacklade, målade om, fixade tak, la microlit. Ja alla ytskick blev renoverade. Under bygget blev jag sugen på att göra mer så det kaklades, snickrades och drogs el och lades klinkers. Fick också hjälp att dra rör. Summerat så tänker jag anlita Said och killarna igen när vi gör mer grejer i framtiden. Mitt enda råd till dig som anlitar...

Briljant Tak & Bygg Stockholm AB
4.7/5 i betyg av 120 omdömen 4.7 av 120 omdömen
BadgeFiveYears

Mycket trevligt bemötande från början till slut. Killarna som utförde arbetet var punktliga, proffsiga och snabba. Hög kvalité på materialet

Daniel D
Skrev om Badrumsfixarna i Stockholm

Proffsigt genomfört från första bemötande till avslutat arbete. Bra priser och genomgående förtroendeingivande. Vi är supernöjda med vår totalrenovering av badrummet. Värt att nämna är att även tidsplanen höll och arbetet avslutades på utsatt tid. Arbetsledaren Said var noggrann och all igenom proffsig. Daniel och Linda

Mari N
Skrev om Badrumsfixarna i Stockholm

Alltid i tid, mycket hög servicegrad, trevliga, snabba ledtider. Professionella. Rekommenderas varmt.

Honkonen Byggnads AB
4.9/5 i betyg av 58 omdömen 4.9 av 58 omdömen
Badge2023

Mycket bra och förtroendeskapande bemötande inför upphandling av renovering av lägenhet. Bra synpunkter på våra önskemål vid val av matrial

Filtrera omdömen