Alla kategorier Byggföretag Stockholms län Solna Badrumsfixarna i Stockholm

Badrumsfixarna i Stockholm

Östervägen 6, 169 52 Solna — Visa karta

Vi startade 2011 och arbetar med badrumsrenoveringar samt måleriarbeten i hela Stockhomsområdet.

Läs vad 12 kunder tycker om Badrumsfixarna i Stockholm

• Jan V
    Jan V skrev om Badrumsfixarna i Stockholm
    Mycket nöjd med proffsigt & engagerat bemötande.
    Vi helrenoverade både badrum & gästtoalett.
    Arbetsledare tillgänglig under hela renoveringen utan problem.
    Utmärkt kommunikation & hög servicenivå.
    Resultatet blev över förväntan.
    Rekommenderas varmt.
  • Jan
    Jan skrev om Badrumsfixarna i Stockholm
    Total badrumsrenovering.
    Bra detaljerad offert
    Hela tiden ett professionellt bemötande
    Bra hantverksskicklighet
  • Lotta
    Lotta skrev om Badrumsfixarna i Stockholm
    Jag är mycket nöjd proffsiga killar. De gjorde två badrum till mig. Allt till full belåtenhet
  • Nicholas M
    Nicholas M skrev om Badrumsfixarna i Stockholm
    Jag totalrenoverade ett badrum och fick hjälp med målning i andra delar av villan. Mycket nöjd me resultatet. Några oväntade grejer hände under gång (kakel blev inte som beställt, en del taket glömdes att målas), men de svarade upp mycket snabbt, bra och proffsigt i dessa situationer och slutresultatet blev över förväntan. De gav också bra tips på andra hantverkare och hjälpte till att koordinera dessa för intilliggande jobb (el och trappslipning). Rekommenderas!
  • Erika W
    Erika W skrev om Badrumsfixarna i Stockholm
    Vi anställde Badrumsfixarna till att kakla vårat kök. De var noggranna,snabba och punktliga. Resultatet blev precis som vi tänkt oss utan kompromisser.
    2015-02-09 Said J svarar Erika W
    Tack för omdöme.
    MVH
    Badrumsfixarna i Stockholm
  • Eva H
    Eva H skrev om Badrumsfixarna i Stockholm
    Hej. Priset var jättebra och de var jättebra1 Är jättenöjd. Med vänlig hälsning Eva
  • Tom P
    Tom P skrev om Badrumsfixarna i Stockholm
    Dialogen med arbetsledningen funkade bra, men utförarna var inte professionella. Billigt, dock.
  • Anneli E
    Anneli E skrev om Badrumsfixarna i Stockholm
    Hej,
    Jag har bara gott att säga om badrumsfixarna. Jag hade bokat dem för att sätta upp spottar i båda mina badrum. De var mycket noggranna och resultatet blev över förväntan. De är mycket kundfokuserade och tillmötesgående och går att boka med kort varsel. Har rekommenderat dem för andra som också varit mycket nöjda.
  • Dicran S
    Dicran S skrev om Badrumsfixarna i Stockholm
    Hej. Jag anlitade badrumsfixarna för att snygga till lägenheten vi precis flyttade till. Gillade hantverkarna som kom och den samordning som ordnades med alla moment. Ordning och reda. Vi bredspacklade, målade om, fixade tak, la microlit. Ja alla ytskick blev renoverade. Under bygget blev jag sugen på att göra mer så det kaklades, snickrades och drogs el och lades klinkers. Fick också hjälp att dra rör. Summerat så tänker jag anlita Said och killarna igen när vi gör mer grejer i framtiden. Mitt enda råd till dig som anlitar är att gå igenom allt som ska göras såklart, men det är bra att vara närvarande en del för det uppstår ibland frågor eller att man vill kanske förtydliga instruktionerna.
  • Daniel D
    Daniel D skrev om Badrumsfixarna i Stockholm
    Proffsigt genomfört från första bemötande till avslutat arbete. Bra priser och genomgående förtroendeingivande. Vi är supernöjda med vår totalrenovering av badrummet. Värt att nämna är att även tidsplanen höll och arbetet avslutades på utsatt tid. Arbetsledaren Said var noggrann och all igenom proffsig.

Daniel och Linda
  • Karin C
    Karin C skrev om Badrumsfixarna i Stockholm
    Jag kan varmt rekommendera teamet från Badrumsfixarna! Arbetet utfördes med kvalitet in i minsta detalj. Jag helrenoverade min lägenhet med bl a ett helt nytt och lyxigt badrum. Kommunikationen mellan hantverkarna och mig fungerade perfekt utan minsta irritation. Det märktes också att killarna var vana att arbeta tillsammans. Jag fick professionell vägledning och goda råd när så behövdes. Jag skulle inte tveka att anlita Badrumsfixarna igen. Stort tack till Said, Alexander, Rustam, Jack, Arif m fl! Hälsningar Karin Chenon
  • Mari N
    Mari N skrev om Badrumsfixarna i Stockholm
    Alltid i tid, mycket hög servicegrad, trevliga, snabba ledtider. Professionella. Rekommenderas varmt.

Östervägen 6, 169 52 Solna