Alla kategorier Webshop Bagaren och Kocken

• Cim F

2019-03-05

Cim F skrev om Bagaren och Kocken
    Omdöme ordernummer: 1102659

Jag köpte en stekpanna hos Bagaren och Kocken, Scanpan CTX. Efter jag använt den i ett par dagar märkte jag att den stekte ojämnt. Jag kollade då om botten var plan vilket den inte var. Jag hade noga följt användarinstruktionerna, pannan var alltså skev när jag fick den.

Efter det skickade jag ett mail till kundservice om hur man kunde lösa det. Efter 8 dagar fick jag svar. De bad mig då skicka en bild på pannan vilket jag gjorde omgående. Efter 5 dagar fick jag svar igen att jag skulle skicka in den till dom. Jag frågade då om jag kunde få en annan stekpanna så länge eftersom jag inte hade kvar min gamla. Det fick jag inte, jag var alltså tvungen att köpa en ny stekpanna. Lägg märke till att jag väntat i 2 veckor på besked.

Jag skickade in stekpannan till Bagaren och Kocken och nu EN MÅNAD senare har jag inte fått någon återkoppling överhuvudtaget.

Bagaren och Kocken kan skylla på att dom haft väldigt mycket att göra efter julhelgen då dom sålt mycket varor. Det är ingen ursäkt, säljer man så pass mycket anställer man fler personer till kundservice och jobbar proaktivt.

Bagaren och Kocken kan skylla på att dom väntar svar från sin leverantör eller tillverkaren. Men det är inte relevant för mig som kund. Jag köpte stekpannan av Bagaren och Kocken inte av deras leverantör eller tillverkare.

Jag kan verkligen inte rekommendera Bagaren och Kocken. Om ni kan, välj en annan återförsäljare om ni ska köpa köksprodukter. Läs mer
  • 2017-11-29

Jimi - skrev om Bagaren och Kocken
    Instämmer med kören, klockrent. Bra varor och priser. Läs mer
  • 2017-11-28

Anton J skrev om Bagaren och Kocken
    Det ställe på nätet där jag köper mest köksprylar. Bra utbud, lättnavigerad sida och bra kundtjänst när det behövs. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Malin N

2011-05-26

Malin N skrev om Bagaren och Kocken
    Denna webshop är en sann fröjd. Utbudet är väldigt bra, men det som framför allt imponerar är leveransen. Det är inte ovanligt att grejorna dyker upp max två dagar efter beställning, även om denna gjorts på en helg. Så tacksamt när man till exempel handlar presenter och är lite sent ute! Navigeringen på sajten skulle kunna vara smidigare, men annars finns inget att anmärka på. Läs mer

Bästa webshopparna i Göteborg:

Gunnar W Gunnar W tycker:
“Har köpt och installerat en lu...” Läs mer