Beambox

Beambox är en ny och modern förvaringstjänst. Vi lämnar och hämtar lådor hos dig. Vi fotograferar lådan och dess innehåll så att du får bilder av vad du faktiskt förvarar. Behöver du få hem något? Då går du bara in och klickar på beställ hem, utkörning sker dagen efter.

Vi hämtar saker i stor-Stockholm och har sen starten hjälpt hundratals Stockholmare med att få bättre ordning på sina saker, mer utrymme hemma och mer organiserade hem.

Exempel på vad folk förvarar är säsongskläder, minnen och saker som tar plats i hemmet men som man just nu inte behöver men samtidigt inte vill göra sig av med.
Öppet just nu
Mån-Sön: 09:00-17:00

Läs vad 27 kunder tycker om Beambox

• 2019-10-07

Amanda G skrev om Beambox
    Beambox har givit mig en enklare vardag. De tar god hand om mina prylar jag absolut inte får plats med hemma, jag kan också se exakt vad det är jag förvarar i mina lådor. Vilket är så himla grymt!! Läs mer
  • 2019-09-26

Frida H skrev om Beambox
    Enkelt att beställa/boka. Väldigt skönt att det finns så stor flexibilitet i att kunna boka extra lådor som man sedan inte behöver utnyttja (och som inte kostar något då heller). Tycker samarbetet med Myrorna både är bra och bekvämt för mig som ändå hade saker att skänka till välgörenhet. På det stora hela passade det perfekt för mig som behöver några månaders förvaring med möjlighet att fortsätta förvara delar av det även efter. (Har ännu inte hämtat tillbaka något).

Om jag ska säga något negativt så är det att några av lådorna fotograferades från den enda sida jag inte hade skrivit innehåll på, så vet nu inte vilken som är vilken. Borde ha sett till att skriva på alla sidor.
    Det skulle även vara skönt om man kunde få lite uppfattning närmare inpå ungefär när på kvällen som hämtning sker. Eller kanske följa transporten/få en förvarning en halvtimme innan. Nu visste man inte alls när 17-21 som man behövde vara hemma. Läs mer

Grace C skrev om Beambox
    The beambox gave meFantastic service . Exceed my expectation ..and was extremely flexible to pick up my boxes. Everything went very smoothly and zero problem Company like beambox is a rare species in Sweden and I.would highly recommend them . Läs mer

Åsa F skrev om Beambox
    Köpt badpaket, snabb service och känns tryggt! Läs mer

Emil N skrev om Beambox
    Smidigt och billigt.
    Dålig uppföljning efter upphämtning.
    Barnsjukdomar på sajten.
    Statushanteringen på sajten uppdateras inte till nuvarande status.
    Bilden på lådorna i förvaringsutrymmet är inte synlig två veckor senare. Detta trots två felanmälningar.
    Kontrakt/avtal från Beambox dröjer även det. Inget sett efter två veckor. Det borde levereras samma dag som upphämhtningen. Läs mer

Ida S skrev om Beambox
    Fick jättebra bemötande av Fredrik på kundtjänst som var mkt flexibel och hjälpte oss lägga till fler lådor samma dag de skulle hämtas.
    Tyvärr vart dock inte chauffören på Bring informerad så det kom två gubbar men den ena åkte efter 10 min då han lyft de tunga sakerna, så den andra stackaren var själv med 28 lådor. Jag och min pojkvän fick dåligt samvete så hjälpte till att bära så det var inte direkt effortless för oss.

Syftet med vår förvaring var att förvara saker mellan två flyttar och om det inte går att använda Beambox för det tycker jag man ska tydliggöra det på hemsidan.

Övergripande en bra tjänst med bra potential, men det finns en del utvecklingspunkter. Läs mer
    2019-08-29 Beambox svarar Ida S
    Hej Ida, och tack för din nyanserade recension! Vi är uppriktigt ledsna att din upplevelse av oss inte levde upp till dina förväntningar och vår vanliga kvalité.

Vi kommer kontakta dig för att se om vi kan hitta ett sätt att kompensera dig för det som hände.

/Eva (VD på Beambox)
  • 2019-08-27

Sigrid T skrev om Beambox
    Billigt, smidigt och enkelt! Rekommenderar starkt. Läs mer
  • 2019-08-27

Emily B skrev om Beambox
    Jag använder mig av Beambox för förvaring och jag är supernöjd! Jättetrevlig kundtjänst och lätt att ändra datum för upphämtning osv. Läs mer
  • 2019-05-27

Emily B skrev om Beambox
    Oerhört bra service med stor flexibilitet! Läs mer
  • Anna I

2019-05-20

Anna I skrev om Beambox
    Det var väldigt enkelt att använda Läs mer
  • Johanna L

2019-05-17

Johanna L skrev om Beambox
    Fantastiskt bemötande och tillgänglighet, over the top excperience! Läs mer
  • 2019-05-13

Fredrik V skrev om Beambox
    Smidigt, prisvärt och otroligt praktiskt! Vet inte vad jag gjort utan Beambox! Läs mer
  • 2019-05-10

EwaMaria R skrev om Beambox
    Beställde förvaring av lådor. Trevligt bemötande från personalen. De missade dock upphämtningsdag men gottgjorde detta genom att vara flexibla.
    Rekommenderar Beambox! Läs mer
  • 2019-05-10

Ing-marie W skrev om Beambox
    Mycket trevligt bemötande. Pålitliga. Läs mer
  • Margareta L

2019-05-02

Margareta L skrev om Beambox
    Förvaring av cykel.
    Mycket trevligt bemötande och fantastisk service.
    Enkelt och lätt att få kontakt med. Läs mer

Sofia B skrev om Beambox
    Vi förvarade saker hos er mellan visning av vår lägenhet och vår flytt. Det var jättebra! Läs mer

Camilla D skrev om Beambox
    Våra förråd är liten så vi val Beambox att förvara våra 2 cyklar. Vi fick cyklar tillbaka idag. Det funkar bra! Läs mer

Daniel J skrev om Beambox
    Billigt sätt att lagra sina saker. Lätt att få överblick över vad man har där och lätt och smidigt att få hem de saker man vill ha hem Läs mer
  • Marcus L

2019-04-26

Marcus L skrev om Beambox
    Toppenservice
    Enkelt o signa upp
    Billigt pris
    Skönt o se överblick exakt vad man har för grejer i lådorna med bilder Läs mer
  • Ingemar Ö

2019-04-25

Ingemar Ö skrev om Beambox
    Har deras lila boxar. Enkelt o smidigt, och med en superbra service när man ringer. Hoppas att i framtiden det blir än större upptagning och leverans area. Annars hel nöjd. Nu finns oxå Basic och Flex (om jag kommer ihåg deras namn rätt). Skulle kanske i framtiden önska än mer sådan utveckling av olika lösningar o prisklasser. Men så smidigt. Liksom ett förråd digitalt. Läs mer
  • Linnea P

Linnea P skrev om Beambox
    Jag tycker verkligen att affärsidén är toppen och Beambox har varit så tillmötesgående, trevliga och hjälpsamma när jag kontaktat dem. Jag kan verkligen rekommendera dem. Läs mer
  • Karl J

Karl J skrev om Beambox
    Jag använde beambox när vi skulle ha visning på lägenheten och det har funkat utmärkt.
    jag fick hem en massa lådor och packade till och med några vanliga flyttkartonger som kunde åka med utan problem.

Beambox levererade långt över förväntan redan vid hämtningen av sakerna men att jag dessutom får foton på varje sak jag har packat är sjukt.
    Priset var också helt bananas.

Jag hade aldrig trott att det skulle vara så här lätt , billigt och enkelt.

Är otroligt nöjd! Läs mer

Frida L skrev om Beambox
    Bra och enkelt. Har lådor i Beambox lager. Hoppas att de är väl omhändertagna. Läs mer
  • Dev A

Dev A skrev om Beambox
    Grymt! Jag känner mig supernöjd :) Läs mer

Yvonne F skrev om Beambox
    Får snabbt svar på frågor, bra lådor att packa i. Läs mer

Charlotte K skrev om Beambox
    Jättenöjd med tjänsten, dom var effektiva och pålitliga samt noggrann, kommer att rekommendera deras tjänster. Läs mer

David S skrev om Beambox
    Så himla enkelt, praktiskt och prisvärt! Läs mer