Beambox

Beambox

4.5

Beambox är en ny och modern förvaringstjänst. Vi lämnar och hämtar lådor hos dig. Vi fotograferar lådan och dess innehåll så att du får bilder av vad du faktiskt förvarar. Behöver du få hem något? Då går du bara in och klickar på beställ hem, utkörning sker dagen efter. Vi hämtar saker i stor-Stockholm och har sen starten hjälpt...

30 omdömen om Beambox

Pär G
Skrev om Beambox

Skönt att slippa bära och transportera själv.

Åse M
Skrev om Beambox

1. Jag kontaktade företaget och de lovade, per mejl, hämta mina lådor mellan 19-21. Men det glömde de säga till chauffören, som kom 17.30, innan jag hunnit hem från jobbet. Det orsakade mkt stress, speciellt eftersom chauffören hade en tid att passa på Arlanda! 2. Sen skickade företaget bild på mina 8 kollin. Men jag hade 9 kollin! En hoprullad matta saknas! Jag mejlade företaget direkt men har ännu efter ca tre dagar inte fått svar. Dåligt!

Jenny F
Skrev om Beambox

Har just skickat iväg sex st lådor för förvaring. (Beambox bas). Hittills har allt fungerat utmärkt!

Amanda G
Skrev om Beambox

Beambox har givit mig en enklare vardag. De tar god hand om mina prylar jag absolut inte får plats med hemma, jag kan också se exakt vad det är jag förvarar i mina lådor. Vilket är så himla grymt!!

Frida H
Skrev om Beambox

Enkelt att beställa/boka. Väldigt skönt att det finns så stor flexibilitet i att kunna boka extra lådor som man sedan inte behöver utnyttja (och som inte kostar något då heller). Tycker samarbetet med Myrorna både är bra och bekvämt för mig som ändå hade saker att skänka till välgörenhet. På det stora hela passade det perfekt för mig som behöver några månaders förvaring med möjlighet att fortsätta förvara delar av det även efter. (Har ännu inte hämtat tillbaka något). Om jag ska säga något negativt så är det att några...

Grace C
Skrev om Beambox

The beambox gave meFantastic service . Exceed my expectation ..and was extremely flexible to pick up my boxes. Everything went very smoothly and zero problem Company like beambox is a rare species in Sweden and I.would highly recommend them .

Åsa F
Skrev om Beambox

Köpt badpaket, snabb service och känns tryggt!

Emil N
Skrev om Beambox

Smidigt och billigt. Dålig uppföljning efter upphämtning. Barnsjukdomar på sajten. Statushanteringen på sajten uppdateras inte till nuvarande status. Bilden på lådorna i förvaringsutrymmet är inte synlig två veckor senare. Detta trots två felanmälningar. Kontrakt/avtal från Beambox dröjer även det. Inget sett efter två veckor. Det borde levereras samma dag som upphämhtningen.

Ida S
Skrev om Beambox

Fick jättebra bemötande av Fredrik på kundtjänst som var mkt flexibel och hjälpte oss lägga till fler lådor samma dag de skulle hämtas. Tyvärr vart dock inte chauffören på Bring informerad så det kom två gubbar men den ena åkte efter 10 min då han lyft de tunga sakerna, så den andra stackaren var själv med 28 lådor. Jag och min pojkvän fick dåligt samvete så hjälpte till att bära så det var inte direkt effortless för oss. Syftet med vår förvaring var att förvara saker mellan två flyttar och om det inte går att använda...

Svar från Beambox

Hej Ida, och tack för din nyanserade recension! Vi är uppriktigt ledsna att din upplevelse av oss inte levde upp till dina förväntningar och vår vanliga kvalité. Vi kommer kontakta dig för att se om vi kan hitta ett sätt att kompensera dig för det som hände. /Eva (VD på Beambox)

Sigrid T
Skrev om Beambox

Billigt, smidigt och enkelt! Rekommenderar starkt.

Emily B
Skrev om Beambox

Jag använder mig av Beambox för förvaring och jag är supernöjd! Jättetrevlig kundtjänst och lätt att ändra datum för upphämtning osv.

Emily B
Skrev om Beambox

Oerhört bra service med stor flexibilitet!

Anna I
Skrev om Beambox

Det var väldigt enkelt att använda

Johanna L
Skrev om Beambox

Fantastiskt bemötande och tillgänglighet, over the top excperience!

Fredrik V
Skrev om Beambox

Smidigt, prisvärt och otroligt praktiskt! Vet inte vad jag gjort utan Beambox!

EwaMaria R
Skrev om Beambox

Beställde förvaring av lådor. Trevligt bemötande från personalen. De missade dock upphämtningsdag men gottgjorde detta genom att vara flexibla. Rekommenderar Beambox!

ING-MARIE W

Mycket trevligt bemötande. Pålitliga.

Margareta L

Förvaring av cykel. Mycket trevligt bemötande och fantastisk service. Enkelt och lätt att få kontakt med.

Sofia B
Skrev om Beambox

Vi förvarade saker hos er mellan visning av vår lägenhet och vår flytt. Det var jättebra!

Camilla D
Skrev om Beambox

Våra förråd är liten så vi val Beambox att förvara våra 2 cyklar. Vi fick cyklar tillbaka idag. Det funkar bra!

Daniel J
Skrev om Beambox

Billigt sätt att lagra sina saker. Lätt att få överblick över vad man har där och lätt och smidigt att få hem de saker man vill ha hem

Marcus L
Skrev om Beambox

Toppenservice Enkelt o signa upp Billigt pris Skönt o se överblick exakt vad man har för grejer i lådorna med bilder

Ingemar Ö
Skrev om Beambox

Har deras lila boxar. Enkelt o smidigt, och med en superbra service när man ringer. Hoppas att i framtiden det blir än större upptagning och leverans area. Annars hel nöjd. Nu finns oxå Basic och Flex (om jag kommer ihåg deras namn rätt). Skulle kanske i framtiden önska än mer sådan utveckling av olika lösningar o prisklasser. Men så smidigt. Liksom ett förråd digitalt.

Linnea P
Skrev om Beambox

Jag tycker verkligen att affärsidén är toppen och Beambox har varit så tillmötesgående, trevliga och hjälpsamma när jag kontaktat dem. Jag kan verkligen rekommendera dem.

Karl J
Skrev om Beambox

Jag använde beambox när vi skulle ha visning på lägenheten och det har funkat utmärkt. jag fick hem en massa lådor och packade till och med några vanliga flyttkartonger som kunde åka med utan problem. Beambox levererade långt över förväntan redan vid hämtningen av sakerna men att jag dessutom får foton på varje sak jag har packat är sjukt. Priset var också helt bananas. Jag hade aldrig trott att det skulle vara så här lätt , billigt och enkelt. Är otroligt nöjd!

Frida L
Skrev om Beambox

Bra och enkelt. Har lådor i Beambox lager. Hoppas att de är väl omhändertagna.

Dev A
Skrev om Beambox

Grymt! Jag känner mig supernöjd :)

Yvonne F
Skrev om Beambox

Får snabbt svar på frågor, bra lådor att packa i.

Charlotte K

Jättenöjd med tjänsten, dom var effektiva och pålitliga samt noggrann, kommer att rekommendera deras tjänster.

David S
Skrev om Beambox

Så himla enkelt, praktiskt och prisvärt!