Alla kategorier Byta Däck Västra Götaland Göteborg Bema Däck AB

Bema Däck AB

Karlavagnsgatan 7, 417 56 Göteborg — Visa karta

Däckbytare nära Bema Däck AB:

Hildedalsgatan 4 A, GÖTEBORG
Välkommen till Klangs Netto Däck AB, med en brinnande passion för däck gör vi al... Läs mer ›
Cecilia H:
Bra service och snabba byten. Uppmärksamma och rekommenderade bromsbyte👍🏻

TAGENEVÄGEN 62, Hisings Kärra
Vi på BVV bil erbjuder förmånliga möjligheter till delbetalning. Läs mer ›
Magnus B:
Jag hoppas inte att det är sista gången jag köper en bil där. Fantastiskt team allihop. Väldigt nöjd.

Almanacksvägen 1, GÖTEBORG
Kom in med bilen till oss på Mekonomen Kortedala! Läs mer ›
Yvonne W:
Jag har varit hos er många gånger och jag är väldigt nöjd med allt ni gör. Det blir 5 sjärnor

GAMLA KRONVÄGEN 10, Partille
Partille Bilvårdscenter levererar snygga, vällackade och glänsande bilar med hjä... Läs mer ›
Diego M:
Körde en Guldrekond, grymt nöjd och väldigt trevlig personal!

Läs vad 1 kund tycker om Bema Däck AB

• Madelene K
    Madelene K skrev om Bema Däck AB
    Lämnade in bilen som inte startade och pratade med en jättetrevlig kvinna som sa att de skulle självklart ringa när de hade kollat på bilen, så att jag kunde få kostnadsförslag. Trots detta, ringde idag en man och säger att de har åtgärdat felet och att det kostar x kronor. När jag säger att de borde ha ringt innan för kostnadsförslag, frågar mannen uppkäftigt om han vill att de ska plocka ut delen de ersatt. Vilket jag självklart inte vill, men det hör till praxis att ringa innan. Han hotar igen med att plocka ut den ersatta delen och sedan ringa, vilket var utomordentligt omoget.
    Det är förstås upp till mig som kund att avgöra vilka åtgärder jag vill ha, inte verkstaden. Hit går vi inte tillbaka.

Karlavagnsgatan 7, 417 56 Göteborg