Berghems Bil AB

Berghems Bil AB

www.blocket.se
  • Badge2023

Vid Berghems Bil AB, är vi mer än glada att ta emot din nuvarande bil som inbyte, eller hjälpa dig att sälja den. Vi är här för att göra din bilaffär så smidig och bekymmersfri som möjligt. Vi sätter alltid dig som kund i centrum och strävar alltid efter att du ska få en så trygg upplevelse av din bilförsäljning eller bilköp...

23 omdömen om Berghems Bil AB

Amir I
Skrev om Berghems Bil AB

Helt enkelt ett tack till berghems bil för att dom hjälpte mig att köpa en fin bil 💫💫💫💫💫

Svar från Berghems Bil AB

Hej, tack för din omdömen och tack för du tog din tid att bedöma oss! Vi hoppas på att i framtiden kunna göra fler affärer. Mvh Berghems Bil AB

Josip M
Skrev om Berghems Bil AB

Topp bemötande och tillmötesgående säljare. Kan absolut tänka mig att köpa en bil där igen.

Svar från Berghems Bil AB

Tack för du tog din tid för att bedöma oss! Glädjen, att du tycker så =) Du är mer än välkommen att köpa nästa bil hos oss igen =) Mvh Berghems Bil AB

Dennis B
Skrev om Berghems Bil AB

Snabb och smidig affär. Tydligt vad som gällde .

Svar från Berghems Bil AB

Tack Dennis för att du tog din tid för att bedöma oss! Hoppas på en ny affär i framtiden, Vi är nöjda med dig som kund =) Mvh Berghems Bil AB

Viktoria B
Skrev om Berghems Bil AB

Toppen! Trevligt bemötande och mycket bra köp.

Svar från Berghems Bil AB

Stort tack att du tog din tid för att berätta för andra hur du upplevde din affär hos oss =) Glädje oss att du är nöjd och hoppas på fler affärer i framtiden =) Mvh Berghems Bil AB

Sabit K
Skrev om Berghems Bil AB

Hej! Jag är jätteglad att ja kan berätta mer om min uppriktig omdöme. Berghems Bil AB tog emot mig mycket vänligt och professionellt. Fick all omfattande information om bilen på deras hemsida och telefonsamtal. Det var min första erfarenhet av att köpa en bil av dem, jag är väldigt nöjd och de motsvarade mina förväntningar. Så om jag vill köpa en bil igen köper jag mycket gärna av dem igen. Tack Sabit Kolic

Svar från Berghems Bil AB

Hej Stort tack för dem fina orden om hur du upplevde att handla hos oss! Glädje oss varmt! Vi hoppas att kunna få en ny möjlighet i framtiden, om en ny bilaffär. Mvh Berghems Bil AB

Närbutik T
Skrev om Berghems Bil AB

Mkt bra bilfirma som hjälpsamma 🤩

Jimmy D
Skrev om Berghems Bil AB

Mkt trevlig försäljare, nöjd med allt så bara massa ++++

Sasa Z
Skrev om Berghems Bil AB

Väldigt hjälpsam och kundorienterad ägare. Hela processen gick väldigt smidigt. Supernöjd med bilen jag köpte.

Rasmus J
Skrev om Berghems Bil AB

Väldigt bra bemötande och grym service, inte vart några som helst konstigheter från start till slut och jag är supernöjd över min nya bil. Rekommenderar stort!

Elvis B
Skrev om Berghems Bil AB

Proffesionellt och kunnigt. Alltid en trevligt bemötande. Man kan känna sig trygg.Rekommenderar varmt Berghemsbil👍

Robert S
Skrev om Berghems Bil AB

Bra säljare. Med en underbar service

Mono S
Skrev om Berghems Bil AB

Det var jättebra en riktig bra försäljare han var saklig och lade fram allt. Så man gick därifrån med en bil. Kan verkligen rekommendera den bilfirman.

Amiri E
Skrev om Berghems Bil AB

Alltså vi hittade företaget från internet och vi hade ingen förväntningar att kommer och köper en bil, men annars personalen var trevliga.

Kjell M

Seriøs og trygg återförseljare

Svar från Berghems Bil AB

Stort tack att du tog din tid för att bedöma oss! Vi tackar för affären och hoppas ni får många härliga mil =) Mvh Berghems Bil AB

Micael T
Skrev om Berghems Bil AB

Så här ska det vara att köpa bil. Hela personalen engagerad när kunden kommer in, ivriga att bjuda på en kopp kaffe 👍. Kunden i centrum och kunden ska vara nöjd verkar vara ledord här. Nöjda ägare till Honda CR-V / Tack

Svar från Berghems Bil AB

Stort tack Micael för du tog den tiden att bedöma oss! Värmer stort =) Vi är väldigt nöjda att ha er som kund hos oss och som du nämner ser vi till att du blir nöjd 100% Lite längre leverans tid än vad som utlovad med vi gör vårt bästa för att ni ska få bilen i den skicket som utlovas. Stort tack ännu än gång och vi önskar er många härliga mil med er nya bil Mvh Berghems Bil AB

Petra F
Skrev om Berghems Bil AB

Trevligt bemötande. En enkel, smidig och snabb affär och en mycket nöjd bilägare till en supersnygg BMW.

Svar från Berghems Bil AB

Hej Petra! Stort tack för att du tog din tid för att bedöma oss! Det glädjer oss att du är nöjd med affären. Vi önskar er många härliga mil med eran nya bil. Mvh Berghems Bil AB

Carolina F
Skrev om Berghems Bil AB

Trevligt o professionellt bemötande.

Svar från Berghems Bil AB

Tack Carolina =) Vi otroligt glada att du tog din tid för att bedöma oss! Det va trevligt att ha er här =) Mvh Berghems Bil AB

Emine A
Skrev om Berghems Bil AB

Proffesionellt bemött av ägaren till bilverkstan, lyssnar och tar till sig varje punkt och frågor vi hade. Men även duktig på att själv analysera upp till vårt behov och vad vi var ute efter. Tack för en super bra service från start till slut, samt för den fina bilen vi är verkligen jätte nöjda med vårt köp. Rekommenderar varmt.

Svar från Berghems Bil AB

Hej Emine! Tack för du tog din tid att bedöma oss! Kul att du känner dig nöjd med ditt bilköp och att du rekommenderar oss =) Stort grattis ännu en gång till din nya bil och hoppas på, när det är dags att byta bil så finns vi här för att hjälpa dig! Mvh Berghems Bil AB

Robin Å
Skrev om Berghems Bil AB

Jag köpte en begagnad bil av Berghems Bil och jag är mycket nöjd. Jag bytte in min gamla bil utan problem och är nöjd med bemötandet och hela affären. Jag rekommenderar detta företaget.

Svar från Berghems Bil AB

Hej Robin =) Tack för att du tog din tid att bedöma oss! Det gör att många andra som vill handla bil hos oss känner sig tryggare. Kul att det löste sig till slut med din nya bil. Vi gör allt för att du som kund ska få en fin bemötande samt rätt service. Hoppas på när det är dags att byta bil, att du återkommer till oss självklart =) Mvh Berghems Bil AB

Vanessa B

Svar från Berghems Bil AB

Hej Vanessa! Tack för er bedömning av oss samt att ni tog er tid att ge oss omdöme! Mvh Berghems Bil AB

Nicolina L
Skrev om Berghems Bil AB

Bra och trevligt bemötande! Kan varmt rekommendera denna bilfirma.

Svar från Berghems Bil AB

Hej Nicolina! Tack för en fin kommentar och tack för att du tog dig tid för att bedöma oss! Vi hoppas att vi i framtiden kan göra en till affär. Mvh Berghems Bil AB

Rasim A
Skrev om Berghems Bil AB

Säker bil köp , bra bemötande 🚘🚘🚘🚘🚘🚘🚘🚘🚘🚘🚘🚘🚘🚘🚘🚘🚘🚘🚘🚘🚘🚘🚘🚘🚘🚘🚘🚘🚘🚘🚘🚘🚘🚘🚘🚘🚘🚘🚘🚘🚘🚘🚘🚘🚘🚘🚘🚘🚘🚘🚘🚘🚘🚘🚘🚘🚘🚘🚘🚘🚘🚘

Svar från Berghems Bil AB

Hej Rasim! Tack för en fin kommentar och tack för att du tog dig tid för att bedöma oss! Vi hoppas att vi i framtiden kan göra en till affär. Mvh Berghems Bil AB

Fehmi B
Skrev om Berghems Bil AB

Väldigt bra bemöt. Det är ett företag som koncentrerar sig på dina behov och vad som funkar bra för dig. Samtidigt så är de anställda där mycket bra och verkligen vet hur man har kontakt med kunderna.

Svar från Berghems Bil AB

Hej Fehmi! Det glädje oss att du är nöjd och att vi som bilhandlare har nått vårat mål, Vilket är att du som kund är nöjd med oss samt bilen självklart! Tack för affären och hoppas på i framtiden återkommer till oss för en ny bil affär. Stort lycka till och tack ännu en gång! Tack för du tog din tid för att bedöma oss! Mvh Berghems Bil AB