Bil-Låsjouren

Box 3030, 121 34 Enskede — Visa karta

Bil-Låsjouren i Stockholm har sedan 1993 arbetat i hela Storstockholm med Bil-Låsöppningar. Vi öppnar även bilar utrustade med Dead-Lock där bilnycklarna finns inlåsta i bilen. Ring oss på: 070-725 25 23
Finn Malmgrens väg 71, 12150, JOHANNESHOV
Simon S:
Snabb, trevlig, smidigt och bra pris. Jag fick ett lås utbytt, inga konstigheter alls.

Låsfirmor nära Bil-Låsjouren:

Finn Malmgrens väg 71, JOHANNESHOV
Björkhagens lås är din lokala låsfirma! Läs mer ›
Simon S:

Läs vad 10 kunder tycker om Bil-Låsjouren

• Mariann M
    Mariann M skrev om Bil-Låsjouren
    Mycket nöjd!
    Jag har fått hjälp med både låsbyte i vanlig dörr och installation av säkerhetsgaller till fönster. Bosse är supertrevlig, skicklig och jag känner mig trygg med honom. Tack för hjälpen!
  • Alex S
    Alex S skrev om Bil-Låsjouren
    Hade totalhaveri med lås, jag på inne i lägenheten och grabben utanför.
    Regnet öste och låset gick inte att låsa upp från insidan eller utifrån med nyckel.
    Supertrevliga Bosse var på plats snabbt och låset bytes ut, pang och bom klart.
    Professionell service av yppersta klass.
  • Birgit J
    Birgit J skrev om Bil-Låsjouren
    Supertrevligt bemötande! Bästa servicen någonsin. Bästa låssmeden! Tack Bo Frykman!
  • Linda G
    Linda G skrev om Bil-Låsjouren
    Jag hade tappat bort min hemmanyckel och ringde Bosse Frykman. 10 min senare hittade jag min nyckel och utan krusiduller kunde jag avboka mitt ärende. Toppservice! Med vänlig hälsning Linda Gerstenmayer
  • Sara S
    Sara S skrev om Bil-Låsjouren
    Hade tappat bort nyckeln till takboxen dagen före semestern, stress, hällregn och kaos. Jag fick blixtsnabb hjälp och supertrevligt bemötande som lyfte resten av dagen. Tack!
  • Louis D
    Louis D skrev om Bil-Låsjouren
    Kanonbemötande! Vi ringde för att att sätta i ett nytt lås, och när Bosse kom märkte han att betydligt mer behövde göras som han fixade utan ens ta betalt! Superservice, kan verkligen rekommendera. Väldigt trevlig!
  • Angelica H
    Angelica H skrev om Bil-Låsjouren
    Jag fick hjälp som sträckte sig långt utöver vad de alls hade behövt göra egentligen, och detta är den bästa service jag fått av ett företag någonsin, på riktigt! Jag blev bestulen på min väska (inkl nycklar) och hade världens sämsta dag. Bosse från Bil-låsjouren kom hem till mig supersnabbt och fixade upp mitt extremt struliga lås. Han var så himla serviceinriktad, hjälpsam och trevlig, och detta låter kanske lite klyschigt och fånigt, men jag menar det verkligen: dagen blev faktiskt lite bättre, mitt i allt elände med väsk-stölden, pga. hans fina, tillmötesgående och varma bemötande! Mina allra, allra varmaste rekommendationer!
  • anders s
    anders s skrev om Bil-Låsjouren
    Bilnycklar borttappade på långpromenad... Hemnycklar inlåsta i bilen... Inga extranycklar tillhanda... KAOS!!! Räddaren i nöden blev billåsjouren som med snabb inställelse, erfaret micklande med lååånga metallkrokar, och med ett mycket vänligt och serviceinriktat sätt fick ur hemnycklar som låg på mkt svåråtkomligt ställe... Stort tack för finfin service /Anders
  • Maria E
    Maria E skrev om Bil-Låsjouren
    Vi hade ett litet barn på 9mån som vi satt i bilen. På väg att sätta oss går alla dörrar i lås med barnet inne. Ringde polisen som i sin tur ringde Bil-låsjouren. Vi velade mellan att slå in rutan eller vänta på låssmeden men han kom så snabbt så vi fick hjälp in i bilen utan att slå sönder någon ruta och riskera glassplitter i hela bilen. Mycket trevlig kille, otroligt skicklig, flexibel, lugn och lyhörd. Tackar och rekommenderar ödmjukast.
  • Lisa
    Lisa skrev om Bil-Låsjouren
    Lånade en kompis g:a skitbil som låste sig...med nyckeln och hunden i bakluckan. Ringde Bil-Låsjouren som var på plats inom 30 minuter ute på Ekerö en lördagseftermiddag! Han fifflade ut nyckeln med en lång stålvajer och blodtrycksmanchett som värsta utbrytar/inbrytarkungen! Extremt proffsigt. Men så klart kostade det lilla klanteriet sin slant. Slapp dock både ny ruta och annat trassel.

Box 3030, 121 34 Enskede