Mekopartner / Bilmetropolen i Norrort AB

2.3

4 omdömen om Mekopartner / Bilmetropolen i Norrort AB

Sami R
Skrev om Mekopartner / Bilmetropolen i Norrort AB

Jag kan varmt rekommendera denna verkstad mycket snabba och ärliga svar fick jag och prisvärt med. Jag kommer aldrig att åka till en annan verkstad Mvh Sami Rosenberg

Madeléine A
Skrev om Mekopartner / Bilmetropolen i Norrort AB

Lämnade in bilen för att, efter felsökning, byta glödstift. Efter att de haft sönder ett stift så vill de inte byta detta alls utan vill att vi ska betala mycket mer än vad offerten säger. De är svåra att få tag på, kommunicerar inte när de stöter på problem (som en trasigt glödstift). De har haft bilen i 5 veckor nu och verkar inte vara intresserade det minsta av sin kund. Det här är den värsta av alla verkstäder vi stött på.

AMINETTA L
Skrev om Mekopartner / Bilmetropolen i Norrort AB

Köpte en bil med 1 månads garanti. Efter 2 veckor fick vi lämna din den pga fel på dörrarna. Vi fick också först sommardäck som inte var körsäkra som skulle ingå, men först började de dividera om det och nämnde att vi hade prutat ner priset, men det var inte av den anledningen eller något av felen som följde. Efter 1 månad dagen garantin gick ut var bilen åter igen inte körsäker, den gick bara upp i 60km/h. De hade egna bärgare som de inte valde att ringa så vi fick bärga bilen själva till deras verkstad. När vi senare...

Jonas Daniel G
Skrev om Mekopartner / Bilmetropolen i Norrort AB

Jag lämnade bilen för lagning efter en krock. Fick tillbaka bilen efter 1,5 månad och då hade dom inte lagat bakluckan och avgasröret som skadats vid krocken. Känns inte bra måsta in med bilen igen

Svar från Mekopartner / Bilmetropolen i Norrort AB

Hej Jonas. Tack för samtalet. Som vi konstaterade så hade du skrivit till fel firma. Vi säljer ju endast bilar. Mvh Automobil Norra AB