Alla kategorier Bilverkstad Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Bilservice.nu - Autoexperten

Bilservice.nu - Autoexperten

Sankt Eriksgatan 99, 113 31 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Bilservice.se! Vi erbjuder dig som ägare för ett fordon det absolut bästa alternativet för reparation och service av personbilar och lätta lastbilar. Det gör vi genom att erbjuda dig ett fördelaktigt pris samt ett bemötande som överträffar dina förväntningar. Vår personal innehar även mycket stor kunskap och tekniskt kunnande. Vi erbjuder tvätt och rekond, däck och förvaring samt service och reparation. Oavsett om det är handtvätt eller en total rekonditionering det gäller utför vi alltid jobbet mycket proffesionellt. Vi behandlar bilen som om det vore vår egen. Vi kan även utföra däckbyten, däckmontage, rengöring och balansering. Vi kan också tillhandahålla dig med konkurrenskraftiga priser. Med välutbildad personal och modern utrustning kan vi utföra ett mycket väl genomfört arbete. Vi gör självklart inga jobb utan att först fått godkänt av dig som ägare av fordonet. Vi hoppas att vi får se dig snart, välkommen in!

Läs vad 1 kund tycker om Bilservice.nu - Autoexperten

• Johan C
    Johan C skrev om Bilservice.nu - Autoexperten
    Lämnade in bilen på service efter att ha accepterat en offert via www.autobutler.se. När bilen hämtades ut var fakturan på 2,6 ggr så mkt som offerten. Utöver det har radion helt slutat fungera, det har dykt upp en massa konstiga elfel på bilen och verkstaden stämplade aldrig serviceboken. Dom har ringt mig några ggr och sagt sig varit villiga att lösa detta dock så har dom inte återkommit på över 2 veckor. Ärendet är nu anmält till ARN.

Skitverkstad!!!! Läs mer

Sankt Eriksgatan 99, 113 31 Stockholm