Binette Redovisning AB

Binette Redovisning AB

Ring 08-684 333 10 www.binetteredovisning.se
4.3

Välkommen till Binette Redovisning AB! Vi är en mindre och personlig redovisningsbyrå. Vi hjälper dig med din ekonomi via vårt onlinebaserade program. Detta frigör tid för dig och din verksamhet så att du kan fokusera på sånt som är viktigt för er. Det som skiljer oss från våra kollegor i branschen är dock att du fortfarande...

21 omdömen om Binette Redovisning AB

Barry L
Skrev om Binette Redovisning AB

Proffsig och trevligt bemötande! För mig som nästan är rädd för siffror i matematisk form i samband med bokföring. Jag har alltid jag känt mig trygg och respekterad även fast mitt företag är en liten enskild firma, vid sidan om min huvudsysselsättning. Jag rekommenderar Binette Redovisning AB, med en extra guldstjärna för deras personliga bemötande! Barry

Win-Win Ekonomi
4.7/5 i betyg av 195 omdömen 4.7 av 195 omdömen
BadgeFourYears

Väldigt effektiva och smidiga att jobba med. Känns både personligt och professionellt. Rekommenderar varmt.

Niklas K
Skrev om Binette Redovisning AB

Binette Redovisning AB hjälper mig som litet AB att sköta allt som jag inte vill (eller kan) fokusera på, rätt man på rätt plats dvs. Bemötandet har från start varit suveränt. Som företagare önskade jag att någon kunde ta över allt som har med redovisning att göra (moms, arbetsgivaravgift och skatt att göra samt enkelt hantera lön), allt detta har Binette Redovisning gjort och mer därtill då de även påminner mig om viktiga datum. Om jag ska rekommendera någon redovisningsbyrå för annan skulle jag direkt rekommendera Binette Redovisning AB, vilket jag redan gjort.

Petrus P
Skrev om Binette Redovisning AB

Har varit kund under många år, och har haft varierad erfarenhet. Jag har fått det jag betalat för, men inte så mycket mer. Har varit många redovisningsekonomer som kommit och gått och har ofta fått ganska trubbigt bemötande från Philippe om något har varit fel. Ibland har uppenbara fel eller missnöje inte ens följts upp på.

Svar från Binette Redovisning AB

Hej Petrus, Det var tråkigt att höra att du har så pass dålig upplevelse som kund hos oss. Du får gärna maila mig lite mer info i detalj till mig vad som varit missnöje med och som du inte fått hjälp med/åtgärdats samt vad du upplevt som "trubbigt" bemötande ifrån mig. Tack på förhand! Mvh, Philippe Binette Binette Redovisning AB

Sifferhjälpen Redovisningsbyrå
4.8/5 i betyg av 38 omdömen 4.8 av 38 omdömen

Jag använder mig av Sifferhjälpens digitala redovisningstjänst Easy To Go och jag säger bara wow, funkar klockrent. Men även om att allt ske

Lisa H
Skrev om Binette Redovisning AB

Bokföring, betalning av fakturor samt posttjänster. På alla sätt och vis får jag ovärderlig hjälp med allt jag frågar om.

Johannes M
Skrev om Binette Redovisning AB

Hej Binette skickar ut ett nyhetsmejl med information om vad som händer generellt inom bokförings- och redovisningsområdet, som är mycket bra.

Lindqvist Accounting
4.9/5 i betyg av 264 omdömen 4.9 av 264 omdömen
BadgeThreeYears

Redovisning. Trevligt bemötande. Noggrannhet, med beröm godkänt. Rekommenderar till andra.

Manhattan Mode
Skrev om Binette Redovisning AB

Detta är en redovisningsbyrå som verkligen gör allt för sina kunder och hjälper i både vått och torrt. De sätter kunden i fokus och ledsager igenom alla processer på ett väldigt professionellt sätt.

Niklas U
Skrev om Binette Redovisning AB

Binnette har alltid varit tillmötesgående, trevliga och kunniga. Vi har haft flera fina år där Binette varit vår leverantör inom redovisning. /Niklas CFO Awave

Stefan G
Skrev om Binette Redovisning AB

Binette sköter vår löpande redovisning, momsredovisningar och bokslutsarbete. Alltid snabb, kunnig och vänlig service.

Olga R
Skrev om Binette Redovisning AB

Ett gott bemötande, som jag upplever i möte med personal från Binette Redovisning AB är en viktig faktor för att utveckla en god samarbete mellan mig som en kund och min redovisningsbyrå. Det handlar om kvalitet i deras arbete. Jag har tillit till Binette Redovisning AB och känsla av säkerhet.

Bella F
Skrev om Binette Redovisning AB

Bemötande, kompetens och hjälp inom redovisning på hög nivå. Rekommenderas!

Bengt N
Skrev om Binette Redovisning AB

Jag får hjälp med bokföring, årsbokslut och deklaration. Det fungerar perfekt. Är mycket nöjd!!

Ove S
Skrev om Binette Redovisning AB

Jag har min redovisning och bokslut hos Binette som sköter det till full belåtenhet.

Erik S
Skrev om Binette Redovisning AB

Binetter edovisning sköter mitt företags bokföring och redovisning. Jag är mycket nöjd med deras arbete och dom har hög professionalitet. Jag har provat 3st olika redovisningsbyråer tidigare och Binette är absolut bäst! Allt flyter bara på när dom gör jobbet och jag kan göra det jag är bäst med mitt företag Elcentralen C &E AB. Auktoriserad Elfirma. Erik Sandin CEO

Per A
Skrev om Binette Redovisning AB

Löpande redovisning, deklaration.bemött okej. Förväntade mer aktiv rådgivning, därav intet

Svar från Binette Redovisning AB

Hej, Tråkigt att höra att du inte fått den rådgivningen du förväntade dig utav din konsult. Kontakta gärna mig direkt så kan vi ta ett avstämningsmöte gällande vilken typ av rådgivning du känner att du saknar i dagsläget. Mvh, Philippe Binette Binette Redovisning AB

Joachim H
Skrev om Binette Redovisning AB

Kunniga och hjälpsamma medarbetare!

Daniel E
Skrev om Binette Redovisning AB

Kund hos Binette redovisning med fyra bolag och allt fungerar smidigt och snabbt. Uppskattar att de inte bara levererar bokföring utan även har förståelse för affärer och hur det är att driva bolag. Rekommenderas varmt!

SIDAR S
Skrev om Binette Redovisning AB

Jag driver ett mindre konsultbolag inom tjänstesektorn. Jag anlitade Philippe i samband med byte av redovisningsbyrå från en mindre seriös byrå. Philippe gjorde ett exceptionellt jobb vid bytet och rättade effektivt till bristerna som hade gjorts i den tidigare bokföringen. Han är otroligt kunnig, trevlig, tillmötesgående och priserna är rimliga i förhållande till den service som erbjuds. Den löpande redovisningen med dedikerad konsult fungerade också bra med väldigt trevlig och snabb hjälp.

Per Anders Ove J
Skrev om Binette Redovisning AB

Varning för detta företag! Man har då och då stött på dåliga och oseriösa företag men aldrig orkat skriva och varna andra. Förrän nu! Binette Redovisning skulle göra min årsredovisning men gjorde inte i ordning allt i tid vilket kostade mig 11.250 kr i förseningsavgifter. Dessutom vägrade de ersätta mig samt skyllde de på mig. Allt skulle vara inskickat senast 1 augusti. I mitten av juni kontaktade jag dem för att se så allt var i ordning och fick då svaret att de skulle hinna allt. Sedan jobbade de bara 15 min...

Svar från Binette Redovisning AB

Hej, Till och börja med vill Jag berättade att vi på Binette redovisning är hemskt ledsna över att detta har skett, vår strävan är att alla våra kunder ska känna sig nöjda med oss som partner. Det som har skett här är att du inte återkommit till oss gällande material avseende din bokföring för 2018. Vi hade uppfattat det som att du skulle återkomma med materialet senast i Januari 2019, men vi fick materialet så sent som Juni trots att en av våra konsulter har påmint dig under tiden. Ett bokslut/årsredovisning skall...

Jesper B
Skrev om Binette Redovisning AB

Vårt företag har anlitat Binette sedan 2008 och har varit jättenöjda med deras tjänster. Speciellt nöjda är vi med deras onlinelösningar med skanning via 24SevenOffice som ger oss dagligen kontroll över alla räkenskaperna. Kan rekommenderas varmt!

Morgan G
Skrev om Binette Redovisning AB

Rekommenderas ej för småföretagare eller kunder som vill veta vad de betalar för! Har låtit dem sköta bokföringen i några år åt min webbyrå. Från början väldigt bra men då ägdes bolaget av Ingela som var en klippa och hade full koll. Sedan Binette tog över har servicekänslan och trevliga bemötandet tyvärr försvunnit och timmarna stadigt ökat... Då sista fakturan var oväntat stor granskade jag den och upptäckte då att deras specifikation med antal timmar ej stämde överens med vad som tidsloggarna i fortnox visade. 6,75h...

anonym a gillar detta
Kalle
Skrev om Binette Redovisning AB

Vår förening är supernöjd med Binette. Vi är en förening på ca 160 st lägenheter och vi hittat någon som sköter vår ekonomiska förvaltning på ett fantastiskt sätt. Vi har varit Binette trogna i 3 år nu och vi kan starkt rekommendera deras webbsystem. Alltid trevlig, vänlig och kunnig personal!