BIO Måleri i Stockholm AB

BIO Måleri i Stockholm AB

7 omdömen om BIO Måleri i Stockholm AB

Peter S
Skrev om BIO Måleri i Stockholm AB

Perfekt urfört, helt enligt överenskommelse. Trevlig och bra kommunikation.

Målerispectrum
4.7/5 i betyg av 131 omdömen 4.7 av 131 omdömen
BadgeFourYears

Carolina S Carolina S
Fredrick Per Gunnar S
Skrev om BIO Måleri i Stockholm AB

VI har vid ett flertal tillfällen anlitat Bio Måleri för att måla om och tapetsera våra hus. Vi har alltid varit väldigt nöjda med slutresultatet. Servicenivån och tillgängligheten är väldigt hög, samtidigt som att tidsplaner och kostnader alltid stämmer med tidigare överenskommelser. Vi är mkt nöjda och återkommande kunder!

CAROLINE Z
Skrev om BIO Måleri i Stockholm AB

Fick hjälp med målning av väggar samt tak. Smidig och enkel process och arbetet var professionellt utfört. Är väldigt nöjd och kommer med stor sannolikheten anlita BIO Måleri igen.

Palma Bygg
4.8/5 i betyg av 435 omdömen 4.8 av 435 omdömen

Julia Maria A
Skrev om BIO Måleri i Stockholm AB

Fixade iordning mina fönster med grund och måleri på ett utmärkt sätt. Snabbt, enkelt och väldigt proffsigt!

ERIC Johan Daniel S
Skrev om BIO Måleri i Stockholm AB

Jag har vid ett flertal tillfällen anlitat Bio Måleri genom åren och har hela tiden känt mig fullständigt trygg med företagets arbete och fortsätter därför att komma tillbaka. På Bio Måleri finns ett kvalitetstänk och en stolthet över hantverket som genomsyrar hela arbetet från första kontakt till avslutat uppdrag. Att det dessutom hela tiden sker med ett miljötänk och en mycket hög servicenivå gör valet av tjänsteleverantör enkelt.

Värmdö Kakel & Design AB
4.0/5 i betyg av 100 omdömen 4.0 av 100 omdömen

Evelina T Evelina T
Vilma S
Skrev om BIO Måleri i Stockholm AB

Väldigt väl utfört arbete. Tider hölls, rent och snyggt efteråt. Hjälpte mig även med färgsättningen. Rekommenderar starkt!

Elizabet S
Skrev om BIO Måleri i Stockholm AB

Det här är ett företag med inte bara grymt trevlig personal utan ett mycket medvetet miljötänk. Jag är också mycket nöjd med slutresultatet. Jag rekommenderar detta företag å det varmaste.

Timblads Målerifirma
4.9/5 i betyg av 225 omdömen 4.9 av 225 omdömen

Bra kommunikation, lätta att kontakta, gav kontinuerligt information om det pågående arbetet, genomförde uppdraget på ett professionellt sät

Brf Danviksparken B Brf Danviksparken B