Alla kategorier Bilverkstad Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Bohlins Recond Service

Bohlins Recond Service

Sveavägen 127, 113 49 Stockholm — Visa karta

LITE GRANN OM OSS!
Bohlin´s recondservice AB grundades 1996 av Daniel Bohlin.

Att hålla en bils exteriör och interiör i god kondition kräver yrkeskunnande. En väl omhändertagen lack får en längre livslängd,och blir lättare att hålla ren.
Radiovägen 4I, 13548, TYRESÖ
Tyresö Gummi & Motor
Mats J:
Använder tyresö gummi & motor för däckskifte/däckhotell. Alltid bra service och mycket bra bemötande.

Bilverkstäder nära Bohlins Recond Service:

Hagagatan 52, Stockholm
Välkommen till en bilverkstad med personligt bemötande och engagemang! Läs mer ›
Bengt J:
Bra bemötande, proffsig service, kort väntetid att få en ny services!

Sveavägen 159, Stockholm
Välkommen till din Mekonomen verkstad vid Norrtull! Vi servar och reparerar din ... Läs mer ›
Westfelt S:
Snabbt fixat Trevligt bemötande Ok pris Topp

Upplandsgatan 82, STOCKHOLM
Service och reparationer av alla bilar med personligt bemötande och 2 års garant... Läs mer ›
Bahlenberg Bygg:
Jag är långvarig kund hos Jeab och alltid varit nöjd med bemötande, leveranstid samt pris.
Speedy  Bilservice Vasastan

Speedy Bilservice Vasastan

Vanadisvägen 23, Stockholm
Hos oss på Speedy går det snabbt! Låt oss ta hand om bilen och ta en kopp kaffe ... Läs mer ›
Speedy  Bilservice Vasastan
Georgios M:
tillmötesgående, positiv o mycket hjälpsam o trevlig kille. yrkeskunnig o serviceinriktad.. den bästa

Läs vad 1 kund tycker om Bohlins Recond Service

• Inger
    Inger skrev om Bohlins Recond Service
    För några år sedan lämnade jag in min gamla svarta Saab som såg riktigt skabbig ut efter vanskötsel och när 30.000 mil på vägarna. Jag hämtade den någon dag senare och kände inte igen min egen bil. Det gick inte att se att det var min gamla vanskötta skorv som stod där. Danne Bohlin är otroligt professionell i sitt yrkeskunnande. Högsta betyg!!
    Inger Stålkrantz

Sveavägen 127, 113 49 Stockholm