Bollbrolyckan Söder AB

4.4

5 omdömen om Bollbrolyckan Söder AB

Jai M
Skrev om Bollbrolyckan Söder AB

Vilken härlig showkväll på Sabina Gabriella Söders fantastiska Bollbrolyckan i Helsingborg. Wow så proffsigt ställe hon har byggt. Bra mat, härlig serviceminded personal, duktiga kollegor och själv är hon helt makalös som entertainer. Det är fart och fest på hög nivå OCH med ett så stort hjärta till alla som är där. Rekommenderas med 🌟🌟🌟🌟🌟 Jai Thornell

Inoff A
Skrev om Bollbrolyckan Söder AB

Väldigt bra service och snabba svar från arrangör då vi bokat. Också väldigt trevligt bemötande både på mail och då vi var på plats. Otroligt härlig och go personal. Härligt bemötande av all personal och inget krångel om vi hade lite klagomål, som löste sig på plats ( tex lång väntetid då maten skulle serveras. Vi var ett företag på 18 personer som bokat en helkväll med mat och show. Bra ljud på show. Snygga nummer! Proffsigt utförande, och en känsla av gemenskap där alla kan känna sig välkomna. minus: krångel med...

Åsa L
Skrev om Bollbrolyckan Söder AB

Vi hade en trevlig kväll! Bra underhållning och bra service. Dock var det lite dålig tajming med servering av den varma huvudrätten, många fick den kall. Men annars var maten jättegod!

Helsingborgs K
Skrev om Bollbrolyckan Söder AB

Hej! Vi blev väl omhändertagna hela kvällen! Trevligt med live-sång när vi hade quiz. Alla är mycket nöjda och det blev en superlyckad kväll!

Elisabeth P
Skrev om Bollbrolyckan Söder AB

Vi hade förväntat oss en kväll med underhållning och god mat. Underhållningen var helt okej, maten serverades kall och det tog 2 timmar innan den serverades. Vi var en grupp på 14 personer och blev uppdelade på olika bord. Inte alls bra.