Alla kategorier Flyttstäd Västra Götaland Borås Flyttstädsbyrån Borås Flyttstäd

Borås Flyttstäd

Von Lingens väg 2, 504 47 Borås — Visa karta

Känner du att du redan har fullt upp i flytten och att flyttstädningen är ett nödvändigt ont? Låt proffsen sköta städningen så att du kan fokusera på allt annat som flytten innebär!

Vi på Borås Flyttstäd arbetar efter ett noga planerat städschema som vi testat otaliga gånger och med vår städgaranti kan både du och nästa ägare eller hyresgäst känna er trygga. Vi vet vad som är viktigt att tänka på, vilka vrår som är svåra att komma åt - och hur man gör det. Dessutom har vi alla verktyg och medel som behövs för att bostaden ska kännas riktigt en och fräsch när vi är klara.

Så, ta en paus i flyttstressen och låt oss ta hand om städningen!

Läs vad 19 kunder tycker om Borås Flyttstäd

• Emelie F
    Emelie F skrev om Borås Flyttstäd
    Bokade flyttstädning och bemötandet jag fick över telefon var bra. Efter att städningen var genomförd kom vår personal från vår hyresvärd för att besiktning och informerade oss om att det var långt ifrån städat. Då företaget lämnat ett visitkort i lägenheten tyckte hyresvärden att vi skulle kontakta städbolaget för att städa om. De kom tillbaka för att städa om och tyvärr upprepades samma visa ytterligare en gång. Vi förklarade då för personen som skulle städa gång nummer 3 vilka anmärkningar som funnits utöver att golv, lister och andra självklara saker inte var gjort. Efter den besiktningen återstod ytterligare några anmärkningar vilka vi valde att själva åtgärda för få ett slut.

Trots detta fick vi betala fullt belopp för en städning som inte lyckades utföras på 3 tillfällen.

Anledningen till att vi valde att boka städning och inte göra det själva var för att vi ville spara tid. I slutändan tog det oss mer tid och energi i form av samtal fram och tillbaka + att det kostade oss samma belopp som vi hade fått betala för att annat företag skulle städat vid ETT tillfälle.
  • Urban A
    Urban A skrev om Borås Flyttstäd
    Allt var bra och kan rekomendera er till andra!
  • Niklas H
    Niklas H skrev om Borås Flyttstäd
    Bemötandet var lite nonchalant, dock gav raka ärliga svar vid frågor vilket var uppskattat. Resultatet efter var som förväntat. Hade önskat att de damma av elementen dock om jag minns rätt stod det att de inte gjorde rent dem om de inte gick att hänga av från vägg
    Hyresvärd godkännde besiktningen också efter städning vilket i sig var huvud skälet till städningen.
  • Eva C
    Eva C skrev om Borås Flyttstäd
    Bra bemötande vid förfrågan om pris vid flyttstäd.
    Bra flyttstädning.
  • Camilla L
    Camilla L skrev om Borås Flyttstäd
    Kontakten var god men jag inte själv sett resultatet. Men de nuvarande ägarna av vårt hus har inte heller klagat :)
  • Göran A
    Göran A skrev om Borås Flyttstäd
    Toppen! Rent och fint! Väldigt bra med städ-garanti!
  • Eva U
    Eva U skrev om Borås Flyttstäd
    Är nöjd med bemötandet och flyttstädningen.
  • Dino M
    Dino M skrev om Borås Flyttstäd
    Inget att anmärka. Funkade hur bra som helst..
  • Sofia R
    Sofia R skrev om Borås Flyttstäd
    Fungerade bra förutom fönsterputsningen. Dock åtgärdades den snabbt.
  • Linda K
    Linda K skrev om Borås Flyttstäd
    Jag anlitade Borås Flyttstäd i våras, eftersom det var en "sunkig", omodern och nedgången lgh jag flyttade ifrån. Gamla delbara fönster, fläkt som inte ventilerade ordentligt bl.a.
    Resultatet var toppen!
    De hyresgästerna som tog över var nöjda!
    Värt varenda krona!
    / Linda
  • Roberth U
    Roberth U skrev om Borås Flyttstäd
    Lätt att få tag i,gör ett bra arbete.
  • Lina E
    Lina E skrev om Borås Flyttstäd
    Vi är nöjda med det arbete Borås flyttstäd gjorde i samband med vår utflytt. Allt från första kontakt till dess att fakturan vat betald var bra. Bra bemötande! Smidigt!
  • Henrik S
    Henrik S skrev om Borås Flyttstäd
    Jag är jättenöjd! Fick hjälp med flyttstäd av en villa med kort varsel och i semestertider.
  • Jeppe S
    Jeppe S skrev om Borås Flyttstäd
    Dagen innan fakturan ska betalas mottager jag en ny faktura som säger att jag har missad rot avdraget för att jag betalar för sent. Plötsligt är fakturan på mer än det dubbelte.
    När jag ringer säger han att jag bara behöver betala förseningsavgift.
    Jag fick också betala 1000 kr mer för att det var extra smutsigt.
    Jeppe
    2017-08-24 Kimmie S svarar Jeppe S
    En städning genom vår samarbetspartner, beklagar det inträffade.

Mvh Kimmie
  • Jesper D
    Jesper D skrev om Borås Flyttstäd
    Fick hjälp med flyttstädning av lägenhet.
    De var enkelt och smidigt.
  • Ida N
    Ida N skrev om Borås Flyttstäd
    Jag fick snabbt svar på min offertförfrågan och direkt-kontakt. Jag är mycket nöjd med flyttstädningen som gjordes.
  • Nina N
    Nina N skrev om Borås Flyttstäd
    Super nöjd både med bemötande innan och själva städningen
  • Veronica T
    Veronica T skrev om Borås Flyttstäd
    Glad över en anmärkningsfri flyttstädning, som inte var helt lätt att göra men utfördes väldigt snabbt, väl och effektivt!
    Kimmie S, Göteborgs Flyttstäd gillar detta
  • Oliva A
    Oliva A skrev om Borås Flyttstäd
    Blev inte rent. Jätte missnöjd
    2017-08-23 Göteborgs Flyttstäd svarar Oliva A
    Hej Oliva A,

Detta lät inte alls bra, vi har en Städgaranti som självklart gäller för Er, kontakta oss så vi kan lösa detta. Mvh Kimmie

Von Lingens väg 2, 504 47 Borås