Alla kategorier Flyttstäd Västra Götaland Borås Flyttstädsbyrån Borås Flyttstäd

Borås Flyttstäd

Von Lingens väg 2, 504 47 Borås — Visa karta

Känner du att du redan har fullt upp i flytten och att flyttstädningen är ett nödvändigt ont? Låt proffsen sköta städningen så att du kan fokusera på allt annat som flytten innebär!

Vi på Borås Flyttstäd arbetar efter ett noga planerat städschema som vi testat otaliga gånger och med vår städgaranti kan både du och nästa ägare eller hyresgäst känna er trygga. Vi vet vad som är viktigt att tänka på, vilka vrår som är svåra att komma åt - och hur man gör det. Dessutom har vi alla verktyg och medel som behövs för att bostaden ska kännas riktigt en och fräsch när vi är klara.

Så, ta en paus i flyttstressen och låt oss ta hand om städningen!

Läs vad 29 kunder tycker om Borås Flyttstäd

• Hanna R
    Hanna R skrev om Borås Flyttstäd
    Väldigt trevligt bemötande på mejl vid beställning av tjänst. Kom i tid på städdagen.
    Det som drar ner betyget lite är att tre rätt uppenbara ställen var missade i städningen. det åtgärdades dock väldigt fort och bemötandet via telefon var också trevligt! Läs mer
  • Henrik S
    Henrik S skrev om Borås Flyttstäd
    Bra bemötande från personen man pratade med i telefon men utförandet va slarvigt utfört. Även andra gången. Läs mer
  • Cecilia L
    Cecilia L skrev om Borås Flyttstäd
    Lätt att boka, lätt att ha och göra med. Eftersom min flytt gick till norrköpkng så har jag ingen aning om städresultatet men inget klagomål har jag fått. Tack för bra arbete! Läs mer
  • Peter A
    Peter A skrev om Borås Flyttstäd
    Bra bemötande och snabbt utfört kan absolut rekommenderas. Läs mer
  • Helena K
    Helena K skrev om Borås Flyttstäd
    Bra. Jag är nöjd, även nya ägaren är nöjd. Läs mer
  • Filip M
    Filip M skrev om Borås Flyttstäd
    Denna städfirma får inget bra betyg av mig.
    Jag beställer städ för en lgh på ca:80kvm och balkong på 1x2m.
    Dem sa att om jag drar ut spis och kyl/frys så städar dem bakom och sedan puttar dem tillbaka det på plats igen.
    Men nej då, kyl/frys var ej tillbaka.
    Jag fick också ett samtal att våran lgh var FÖR smutsig. För smutsig?
    Det fick jag betala extra för. Men deras arbete är det bra gjort. Dem flesta listerna var ej avtorkade.
    Golvet var flammigt= tyder väl på att dem bara har svept över golvet med moppen lite för hastigt kanske.
    Balkongen då. Den fick jag också betala extra för om jag ville ha den städad och det ville jag ju så det säger jag inget om. Men arb ska ju verkställas också.
    Balkongen var lika skitig efter dem hade varit och städat den.

Då är vi framme vid betygen då. Jag har ju inte ringt och klagat på detta för jag orkar inte diskutera och argumentera. Jag har annat att göra.

Men mitt betyg är efter som ni har skickat och frågat efter det är -5 Läs mer
  • Carolin F
    Carolin F skrev om Borås Flyttstäd
    Bra bemötande och lätt att få kontakt med vid frågor. Köpte flyttstädning. Läs mer
  • Lars-eric J
    Lars-eric J skrev om Borås Flyttstäd
    Mycket nöjda med resultatet! Snabbt och smidigt från offert till betald faktura. Snyggt! Läs mer
  • Johan T
    Johan T skrev om Borås Flyttstäd
    Trevligt bemötande och mycket effektiv flytthjälp. Inget att anmärka på. Läs mer
  • Emelie G
    Emelie G skrev om Borås Flyttstäd
    Dom anlitade en annan firma som i sin tur anlitade en annan firma. Det vill säga att Företaget jag anlita var aldrig i min lägenhet och utförde jobbet.
    Dom skickade dit andra företag för att stöda vid tre tillfällen. Under dessa tillfällen blev Min kyl repad, lägenheten blev inte ordentligt städad och jag förlorade en köpare på grund av detta.
    Dock var dom tillmötesgående och hjälpte till för att lösa problemen. Läs mer
  • Emelie F
    Emelie F skrev om Borås Flyttstäd
    Bokade flyttstädning och bemötandet jag fick över telefon var bra. Efter att städningen var genomförd kom vår personal från vår hyresvärd för att besiktning och informerade oss om att det var långt ifrån städat. Då företaget lämnat ett visitkort i lägenheten tyckte hyresvärden att vi skulle kontakta städbolaget för att städa om. De kom tillbaka för att städa om och tyvärr upprepades samma visa ytterligare en gång. Vi förklarade då för personen som skulle städa gång nummer 3 vilka anmärkningar som funnits utöver att golv, lister och andra självklara saker inte var gjort. Efter den besiktningen återstod ytterligare några anmärkningar vilka vi valde att själva åtgärda för få ett slut.

Trots detta fick vi betala fullt belopp för en städning som inte lyckades utföras på 3 tillfällen.

Anledningen till att vi valde att boka städning och inte göra det själva var för att vi ville spara tid. I slutändan tog det oss mer tid och energi i form av samtal fram och tillbaka + att det kostade oss samma belopp som vi hade fått betala för att annat företag skulle städat vid ETT tillfälle. Läs mer
  • Urban A
    Urban A skrev om Borås Flyttstäd
    Allt var bra och kan rekomendera er till andra! Läs mer
  • Niklas H
    Niklas H skrev om Borås Flyttstäd
    Bemötandet var lite nonchalant, dock gav raka ärliga svar vid frågor vilket var uppskattat. Resultatet efter var som förväntat. Hade önskat att de damma av elementen dock om jag minns rätt stod det att de inte gjorde rent dem om de inte gick att hänga av från vägg
    Hyresvärd godkännde besiktningen också efter städning vilket i sig var huvud skälet till städningen. Läs mer
  • Eva C
    Eva C skrev om Borås Flyttstäd
    Bra bemötande vid förfrågan om pris vid flyttstäd.
    Bra flyttstädning. Läs mer
  • Camilla L
    Camilla L skrev om Borås Flyttstäd
    Kontakten var god men jag inte själv sett resultatet. Men de nuvarande ägarna av vårt hus har inte heller klagat :) Läs mer
  • Göran A
    Göran A skrev om Borås Flyttstäd
    Toppen! Rent och fint! Väldigt bra med städ-garanti! Läs mer
  • Eva U
    Eva U skrev om Borås Flyttstäd
    Är nöjd med bemötandet och flyttstädningen. Läs mer
  • Dino M
    Dino M skrev om Borås Flyttstäd
    Inget att anmärka. Funkade hur bra som helst.. Läs mer
  • Sofia R
    Sofia R skrev om Borås Flyttstäd
    Fungerade bra förutom fönsterputsningen. Dock åtgärdades den snabbt. Läs mer
  • Linda K
    Linda K skrev om Borås Flyttstäd
    Jag anlitade Borås Flyttstäd i våras, eftersom det var en "sunkig", omodern och nedgången lgh jag flyttade ifrån. Gamla delbara fönster, fläkt som inte ventilerade ordentligt bl.a.
    Resultatet var toppen!
    De hyresgästerna som tog över var nöjda!
    Värt varenda krona!
    / Linda Läs mer
  • Roberth U
    Roberth U skrev om Borås Flyttstäd
    Lätt att få tag i,gör ett bra arbete. Läs mer
  • Lina E
    Lina E skrev om Borås Flyttstäd
    Vi är nöjda med det arbete Borås flyttstäd gjorde i samband med vår utflytt. Allt från första kontakt till dess att fakturan vat betald var bra. Bra bemötande! Smidigt! Läs mer
  • Henrik S
    Henrik S skrev om Borås Flyttstäd
    Jag är jättenöjd! Fick hjälp med flyttstäd av en villa med kort varsel och i semestertider. Läs mer
  • Jeppe S
    Jeppe S skrev om Borås Flyttstäd
    Dagen innan fakturan ska betalas mottager jag en ny faktura som säger att jag har missad rot avdraget för att jag betalar för sent. Plötsligt är fakturan på mer än det dubbelte.
    När jag ringer säger han att jag bara behöver betala förseningsavgift.
    Jag fick också betala 1000 kr mer för att det var extra smutsigt.
    Jeppe Läs mer
    2017-08-24 Kimmie S svarar Jeppe S
    En städning genom vår samarbetspartner, beklagar det inträffade.

Mvh Kimmie
  • Jesper D
    Jesper D skrev om Borås Flyttstäd
    Fick hjälp med flyttstädning av lägenhet.
    De var enkelt och smidigt. Läs mer
  • Ida N
    Ida N skrev om Borås Flyttstäd
    Jag fick snabbt svar på min offertförfrågan och direkt-kontakt. Jag är mycket nöjd med flyttstädningen som gjordes. Läs mer
  • Nina N
    Nina N skrev om Borås Flyttstäd
    Super nöjd både med bemötande innan och själva städningen Läs mer
  • Veronica T
    Veronica T skrev om Borås Flyttstäd
    Glad över en anmärkningsfri flyttstädning, som inte var helt lätt att göra men utfördes väldigt snabbt, väl och effektivt! Läs mer
    Kimmie S, Göteborgs Flyttstäd gillar detta
  • Oliva A
    Oliva A skrev om Borås Flyttstäd
    Blev inte rent. Jätte missnöjd Läs mer
    2017-08-23 Göteborgs Flyttstäd svarar Oliva A
    Hej Oliva A,

Detta lät inte alls bra, vi har en Städgaranti som självklart gäller för Er, kontakta oss så vi kan lösa detta. Mvh Kimmie

Von Lingens väg 2, 504 47 Borås