Borås Flyttstäd

Von Lingens väg 2, 504 47 Borås — Visa karta

Känner du att du redan har fullt upp i flytten och att flyttstädningen är ett nödvändigt ont? Låt proffsen sköta städningen så att du kan fokusera på allt annat som flytten innebär!

Vi på Borås Flyttstäd arbetar efter ett noga planerat städschema som vi testat otaliga gånger och med vår städgaranti kan både du och nästa ägare eller hyresgäst känna er trygga. Vi vet vad som är viktigt att tänka på, vilka vrår som är svåra att komma åt - och hur man gör det. Dessutom har vi alla verktyg och medel som behövs för att bostaden ska kännas riktigt en och fräsch när vi är klara.

Så, ta en paus i flyttstressen och låt oss ta hand om städningen!

Läs vad 88 kunder tycker om Borås Flyttstäd

• 2019-11-01

Mona I skrev om Borås Flyttstäd
    Flyttstäd...väl bemött...å det levde upp till mina förväntninga.
    Kommer rekomendera er Läs mer
  • 2019-11-01

Leif W skrev om Borås Flyttstäd
    Jag är nöjd men det var ett dödsbo som skulle städas. Känns ganska makabert att ni skriver Hej Leif!
    Han har varit död i 3 månader.
    Med vänlig hälsning,
    Sofie/ arvtagare Läs mer

Håkan F skrev om Borås Flyttstäd
    Köpte Flyttstäd när vindskupor flytta blev fint men tyvärr blev även nytt toapapper bortstädat som vi tog med till den som skulle flytta in i lägenheten. Läs mer

Gunilla A skrev om Borås Flyttstäd
    De som flyttade in var inte nöjda, de trodde vi hade städat ”slarvigt” själva. Dock så började de som flyttade in att renovera direkt så kontaktade inte bolaget för förbättring. Läs mer

Emil G skrev om Borås Flyttstäd
    Flyttstäd av 3 ROK.
    Mycket bra service och utförande Läs mer

Emma N skrev om Borås Flyttstäd
    Kom i tid, det blev rent. Inget att klaga på. Läs mer
  • 2019-10-30

Clas J skrev om Borås Flyttstäd
    Visningsstäd. Dåligt städat. Vi fick lägga 3-4 timmar på att fixa till det inför visning. Läs mer

John David A skrev om Borås Flyttstäd
    Någon liten miss men på det stora hela bra! Och trevligt bemötande! Läs mer

Kasper K skrev om Borås Flyttstäd
    Flyttstäd.
    Snabbt, lätt att boka, serviminded, rent. Läs mer
  • Johan L

2019-10-29

Johan L skrev om Borås Flyttstäd
    Bra städning och mycket bra pris!
    Rekommenderas varmt! Läs mer

Sofia J skrev om Borås Flyttstäd
    Mycket nöjd med utfört arbete och bemötande.
    Proffsiga och seriösa.
    Snabbt och enkelt att boka för tid. Läs mer

Jesper G skrev om Borås Flyttstäd
    Städningen var bra och godkändes på första besiktningen. Läs mer

Liisa O skrev om Borås Flyttstäd
    Flyttstädning. Tyvärr var arbetet inte alls väl gjort, tvärtom. Läs mer

Sofija B skrev om Borås Flyttstäd
    Smidigt att beställa, samt överlag nöjd med städningen. Läs mer

Dan W skrev om Borås Flyttstäd
    Snabbt noggrannt utfört arbete. Läs mer

Daniella J skrev om Borås Flyttstäd
    Flyttstäd av lägenhet. Mycket nöjd med hela upplevelsen. Rekommenderar! Läs mer

Viktoria P skrev om Borås Flyttstäd
    Jag tyckte att jag fick ett bra och tydligt bemötande. Läs mer

Emma T skrev om Borås Flyttstäd
    Köpte för flyttstäd. Helt ok städning men slarvigt gjort, stor fläck som de missat (som gick att ta bort) och fönsterputset var inte heller så bra. Som tur var såg inte min hyresvärd det så blev godkänd ändå och kunde lämna nycklar. Läs mer
  • 2019-03-06

Majbritt L skrev om Borås Flyttstäd
    Jag beställde flyttstäd av en liten lägenhet ett par dagar innan lägenheten skulle överlämnas.
    Kundmottagaren var mycket hjälpsam och städningen som följde var till full belåtenhet. Läs mer
  • 2019-03-01

Lennart J skrev om Borås Flyttstäd
    Allt har gått över förväntan väldigt bra, jag hade en hel del offert förslag på flyttstädning och jag läste alla och fick ett gott förtroende för erbjudandet från er likaså fick jag en fin kontakt med er kundtjänst allt perfekt från jobbet till priset så jag är jätte nöjd. Mvh Lennart. Läs mer
    2019-03-01 Kimmie S svarar Lennart J
    Hej. Roligt att höra att du är nöjd. Alltid roligt med nöjda kunder.

Mvh Diana
  • 2019-02-28

Olivia L skrev om Borås Flyttstäd
    Beställde flyttstäd till vår lägenhet. Jättebra och snabb service och lägenheten blev väldigt fint städad. Bra pris också. Inget att klaga på. Läs mer

Oskar Andersson skrev om Borås Flyttstäd
    Trots två städningar blev jobbet inte gjort som det skulle. Badrum och kök var slarvigt genomfört. Blev mer jobb för mig i slutändan än om jag inte hade anlitat firman. De svarar åtminstone på telefon och erbjöd viss kompensation. Förbättringspotential finns. Läs mer

Daniel S skrev om Borås Flyttstäd
    Smidigt att beställa flyttstädning
    Besiktningsmannen och jag var mycket nöjd
    Bra pris Läs mer

Linda J skrev om Borås Flyttstäd
    Smidigt. Rent och snyggt. Bra med den lilla lappen om vart de nya inflytande ska vända sig till om det finns klagomål. Läs mer
    2019-02-27 Kimmie S svarar Linda J
    Hej. Roligt att höra att du är nöjd. Kul att vår bordsryttare är uppskattad. Mvh Diana

Gunnel A skrev om Borås Flyttstäd
    Allt ordnades på bästa sätt utan problem för oss. Har tipsat vänner om era tjänster. Läs mer

Paul N skrev om Borås Flyttstäd
    Mycket bra utfört arbete... ( blev lite kommunikations problem med tiden.. men det löste sig.... ) Läs mer

Johanna S skrev om Borås Flyttstäd
    Kort varsel, bra städat inget att klaga på Läs mer

Jesper H skrev om Borås Flyttstäd
    Flyttstäd av hus
    Smidigt, trevligt bemötande hela vägen.
    Ngn liten miss men köparna så nöjda med helheten så vi avslutade affären nöjda oxå. Läs mer

Annelie S skrev om Borås Flyttstäd
    Om möjligt välj ett annat städbolag, svåra att samarbeta med när inte är nöjd med utfört arbete. Läs mer
    2019-02-27 Kimmie S svarar Annelie S
    Hej! Tråkigt att din upplevelse av oss inte blivit bra. Vi strävar alltid efter att kunden ska bli nöjd och enligt vår städgaranti kommer vi alltid tillbaka och försöker lösa det så att alla parter ska bli nöjda. Mvh Diana

Per-arne S skrev om Borås Flyttstäd
    Utmärkt service och bra städning Läs mer

Daniel R skrev om Borås Flyttstäd
    Otroligt bra jobb, rent överallt och väldigt noggrant gjort. Läs mer

Jan-roger K skrev om Borås Flyttstäd
    Flyttstädning! Bra utfört, trevliga och serviceminded! Läs mer
  • Robin A

2019-02-25

Robin A skrev om Borås Flyttstäd
    Jag beställde flyttstäd av 4 Rum och kök samt balkong. Mycket välstädat! Ingen anmärkning från hyresvärden. Snabb och effektiv städning av tjejerna som städade. Mycket god service av den som tog emot min beställning. Mycket bra med garantin som utlovades!

Jag rekommenderar detta städbolag! Läs mer

Nathalie C skrev om Borås Flyttstäd
    Bra städning och smidig lösning. Billigt och bra :) Läs mer
  • Anna-Karin S

2019-01-29

Anna-Karin S skrev om Borås Flyttstäd
    Förvisso billigt, men man får vad man betalar för. Slarvigt städat och inte ens efter andra omstädningen är det städat ordentligt. Personalen verkar inte ta sitt jobb på allvar. Kostat oss mer än beräknat med drivmedel och tid för allt extra bök. Läs mer
  • 2018-05-07

Per-arne L skrev om Borås Flyttstäd
    Positiva medarbetare snabba och pigga gjorde ett kanonjobb vad jag kan bedöma Läs mer

Line W skrev om Borås Flyttstäd
    Det var bra, inga anmärkningar. Lite dyrt bara Läs mer

Sanna P skrev om Borås Flyttstäd
    Bra bemötande. Bra genomfört uppdrag. Läs mer

Veerapriya S skrev om Borås Flyttstäd
    Helt kanon tjejen som kom helt otroligt duktig kan sitt jobb effektiv . Kan varmt rekommendera er. ? Tack för ett bra jobb mvh Magnus / Veerapriya Läs mer
  • 2018-05-03

Mia T skrev om Borås Flyttstäd
    Sen information om vilken tid städningen skulle ske. Bristande städning av ugn och badrum. I övrigt helt ok. Läs mer
  • Linda B

2018-05-02

Linda B skrev om Borås Flyttstäd
    Efter städningen hade spolknapparna på toaletten gått sönder så toaletten stod och rann hela tiden, gick inte att spola i. Ringde företaget som inte tog på sig det trots att toaletten fungerade fint innan städningen men var sönder när jag kom tillbaka. De sa att de inte kan åtgärda den typen av problem och att personalen inte är ovarsamma vis städning. (Jag misstänker att man lyft upp insatsen med knapparna för att städa och då går insatsen gått sönder.) Kvinnan i telefon sa att hon skulle prata med nån och återkomma vilket hon aldrig gjorde. Problemet fick jag själv lösa genom att ta in kunnig personal för att byta till ny knappsats. Har ej blivit erbjuden nedsatt pris som kompensation utan slutsumman blev istället 100 kr mer än vad som stod på offerten. Kan förstå att saker kan gå sönder men att bara slå ifrån sig och inte erbjuda kompensation är under all kritik. Jag anlitade flyttstädning för att underlätta vid flytt men det hade blivit mindre krångel om jag städat själv då toaletten aldrig gått sönder när jag städat. Gick även igenom med trasa bakom toalett och på fönsterhakar då det fortfarande var smutsigt. Läs mer

Rita W skrev om Borås Flyttstäd
    Snabbt och smidigt gick städningen och det var trevliga representanter från företaget som jag gärna vill rekommendera så att fler kan få lika bra service som vi fick och ett väl utfört arbete med garanti ett utmärkt och prisvärt företag. Läs mer

Emmy B skrev om Borås Flyttstäd
    Bokade flyttstäd. Inte nöjd med slutresultatet och var rädd för att få nedslag vid bedömning. Hade städat bättre själv om jag hade haft tid. Läs mer

Emma R skrev om Borås Flyttstäd
    Beställde flyttstäd. Fick ingen bekräftelse på att de ens varit där utan fick åka dit själv för att kolla. Blev lovad att en lapp skulle vara lämnad till nya ägarna så att de kunde ringa dom direkt istället för att gå via mig, vilket det inte var. Istället får jag ett samtal om att inte ens golvet var ordentligt avtorkat, smutsiga lådor i köket, fläckar i ugnen m.m.
    Ringer flyttstäd för att påpeka att det inte får gå till så här och får ett ganska otrevligt bemötande.
    Dock kom dom dit samma dag och åtgärdade allt men överlag är jag väldigt onöjd. Läs mer

Tri Minh T skrev om Borås Flyttstäd
    Städningen var super och ni hade bästa priset och svarade snabbt. Super nöjd! Läs mer
  • 2018-03-19

Annica L skrev om Borås Flyttstäd
    Tycker arbetet var slavigt utfört. Fick själv gå med trasa på tex lister och dörrar. T.o.m. på handtaget till kylskåpet var det rester av ketchup. Omdömet avser ett flyttstäd. Läs mer
  • Lotta P

2018-03-13

Lotta P skrev om Borås Flyttstäd
    Flyttstädning som trots att det körde ihop sig pga oförutsedda händelser så utförde ni städet som utlovat. Dvs att det skulle vara klart till lunch då de nya hyresgästerna skulle in.
    Jag tycker också att ert pris va bra!!
    Skulle verkligen rekommendera er till andra. Läs mer
  • 2018-03-12

Ulf S skrev om Borås Flyttstäd
    Bra utförande av arbetet! Absolut inget att klaga på. Läs mer
  • 2018-03-11

Jenni J skrev om Borås Flyttstäd
    Trevlig personal som kom. Kom i tid. Gjorde ett super bra jobb. Hörde av sig när de var klara. Har inget negativt att säga. Läs mer
  • 2018-03-11

Maud S skrev om Borås Flyttstäd
    Bra bemötande och trevlig personal. Beställde Flyttstäd som blev godkänd av hyresvärden. Läs mer

Von Lingens väg 2, 504 47 Borås