Borås Flyttstäd

Von Lingens väg 2, 504 47 Borås — Visa karta

Känner du att du redan har fullt upp i flytten och att flyttstädningen är ett nödvändigt ont? Låt proffsen sköta städningen så att du kan fokusera på allt annat som flytten innebär!

Vi på Borås Flyttstäd arbetar efter ett noga planerat städschema som vi testat otaliga gånger och med vår städgaranti kan både du och nästa ägare eller hyresgäst känna er trygga. Vi vet vad som är viktigt att tänka på, vilka vrår som är svåra att komma åt - och hur man gör det. Dessutom har vi alla verktyg och medel som behövs för att bostaden ska kännas riktigt en och fräsch när vi är klara.

Så, ta en paus i flyttstressen och låt oss ta hand om städningen!

Läs vad 114 kunder tycker om Borås Flyttstäd

• 2020-11-30

Zabina S skrev om Borås Flyttstäd
    Bra städning dock lite dålig kommunikation innan de skulle vara på plats Läs mer
  • 2020-11-26

Nina K skrev om Borås Flyttstäd
    Trevligt bemötande av personal och bra utfört städ. Trots kort varsel löste de flyttstädet. Läs mer

Ida J skrev om Borås Flyttstäd
    Flyttstäd av lägenhet .
    Trevligt bemötande både i telefon o på plats .
    Nöjda med slutresultatet.
    Smidigt snabbt o enkelt .

Kan varmt rekomendera er ! Läs mer

Ulrica I skrev om Borås Flyttstäd
    Anlitade flyttstäd som dem gjorde bra, men missade lite i överkant på fönster, skåp och uppe på ventilation, blev väl bemött, levde upp till förväntningarna till största del, Läs mer

Sofia L skrev om Borås Flyttstäd
    Flyttstäd av lägenhet.
    Supertrevliga tjejer, bra städat! Läs mer

Peder E skrev om Borås Flyttstäd
    De var billigast av flera offerter när jag skulle ha flyttstäd till min sålda bostadsrätt. Och man får nog lite vad man betalar för. Det var ok...ej mer. Flera ställen som var halvdant men som jag löste snabbt själv innan jag var tvungen att lämna lägenheten. Nästa gång tar jag en av de mer etablerade firmorna och betalar lite extra för att få det riktigt bra. Läs mer

Mayya S skrev om Borås Flyttstäd
    Hade blivit jätte nöjd med städningen. Läs mer

Susanne K skrev om Borås Flyttstäd
    Hade jätte otur med flyttstädet dom kom sent va inte noga alls...och gnällde om smutsig lägenhet.
    Fick betala mycket för dåligt städ man börjar inte dammsuga utan börjar torka tycker ja..tyvärr kommer inte anlita er mer Läs mer

Vendela K skrev om Borås Flyttstäd
    Flyttstädet va de sämsta jag varit med om fock betala 5000 kr extra till Victoria park för att dom fick anlita en annan flyttaräd och i min nya lägenhet mu så ba inte golven rena alls fick stå och gnugga och städa golvet själv Läs mer

Jeanette K skrev om Borås Flyttstäd
    Jag köpte flyttstäd. Det var genomgående slarvigt utfört. Läs mer

Sten-åke S skrev om Borås Flyttstäd
    Bra arbete till bra pris .............................. Läs mer

Eva L skrev om Borås Flyttstäd
    Dammigt på dörrkarmar, hatthyllan var inte ens rörd. Drog ett finger och var superdammigt. Borde vara standard i ett flyttstäd. Tyvärr inte nöjda. Skulle inte rekommendera. Läs mer

Ivan B skrev om Borås Flyttstäd
    Snabbt...billigt..enkelt och punktligt.
    Finns inga klagomål. Läs mer
  • 2020-11-18

Emelie U skrev om Borås Flyttstäd
    Snabb och professionell hjälp! Läs mer
  • Skenethorsten I

2020-11-18

Skenethorsten I skrev om Borås Flyttstäd
    Jag kan tyvärr inte säga så mycket jag har inte den nystädade men det blir inga klagomål ifrån Velands.
    Tjejen vi pratade prata med var väldigt trevlig!👍 Läs mer
  • 2020-11-18

Solveig L skrev om Borås Flyttstäd
    Flyttstädning. Mycket nöjd. Motsvarade mina förväntningar Läs mer
  • 2020-11-17

Sonja L skrev om Borås Flyttstäd
    De gjorde ett utmärkt arbete. Dessutom till ett överkomligt pris. Läs mer

Camilla A skrev om Borås Flyttstäd
    Köpte föyttstäd. Mycket bra utfört jobb..De nya ägarna var så nöjda. Priset var också mycket bra med tanke på hur stort huset var. Läs mer

Olivia E skrev om Borås Flyttstäd
    Bra och enkelt! Är nöjd med allt och rekommenderar er till vänner som frågar :) Läs mer

Alfred J skrev om Borås Flyttstäd
    Helt ok, bortsett från att de helt missade att damma i ett flertal garderober och fönsterbrädor. Anlitade dem för att slippa engagera mig i flyttstädningen. Fick ändå åka och göra om det själv, Läs mer
  • 2020-06-26

EMMA A skrev om Borås Flyttstäd
    Ett skämt till flyttstäd.
    Allt gick smidigt med att boka in flyttstäd, och tänkte att det skulle bli en smidig flytt. Dessvärre blev det inte alls som jag tänkt mig. Snart 1 månad efter att ha bokat omstädning har jag inte fått ett slut på mitt ärende. Dag bestämdes för omstäd, till min förvåning hade ingen varit där, nej de hade fått fullt upp och bestämde sig att komma 2 dagar innan när jag jobbade och inget telefonsamtal från dem att vi behövde boka om tiden. Fick själv åka och städa deras missar (bland annat damm i torktumlaren, som vem som helst ser). Begärde sedan kompensation för besväret och har fortsatt inte fått en återkoppling. Nej skulle verkligen inte rekommendera dem, dåligt städat, usel kundservice och oprofessionellt företag. Läs mer

Margareta L skrev om Borås Flyttstäd
    Hej! Är mycket missnöjd! Det som vi kom överensom åtgärdades inte! Jag påpekade x-ra att det var flyttstädning! Fönster o golv var godkänt! Ugnen fick jag rengöra efteråt! Frysen drogs ej ut! Fast det var överenskommet!! Klisterlappar på frys och klister runt altandörren togs ej bort. Detta tog jag för givet att ni skulle åtgärda! Fönstret iytterdörren rengjordes överhuvudtaget ej fast jag påpekade det! Vi fick ingen åtgärdsbeskrivning överhuvudtaget.

Mvh margareta Läs mer

Gunnar E skrev om Borås Flyttstäd
    Allt fungerade utmärkt från beställning till fakturering. Läs mer

Mathilda L skrev om Borås Flyttstäd
    Tog Flyttstäd när jag flyttade ifrån min förra lägenhet. Riktigt bra service och var fantastiskt nöjd med resultatet. Kommer ta borås Flyttstäd i framtiden också Läs mer
  • 2020-02-04

Charlotte D skrev om Borås Flyttstäd
    Anlitade Borås Flyttstäd för att flyttstäda vår lägenhet. Nöjd med resultatet. Lite osmidigt att det inte gick att lämna in nycklarna innan utan att vi behövde möta upp städarna/lämna lägenheten olåst. Annars fungerade allt super! Läs mer
    2020-02-05 Kimmie S svarar Charlotte D
    Roligt att allt funkade smidigt. Ja tyvärr har vi inte någon brevlåda i Borås ännu, men bra att det gick att lösa ändå.
  • 2020-02-04

Morgan G skrev om Borås Flyttstäd
    Anlitades för flyttstädning av bostadsrätt. Det blev rent! Bra kommunikation före och efter städet. Bra pris! Läs mer
    2020-02-05 Kimmie S svarar Morgan G
    Roligt att du är nöjd!
  • 2019-11-01

Mona I skrev om Borås Flyttstäd
    Flyttstäd...väl bemött...å det levde upp till mina förväntninga.
    Kommer rekomendera er Läs mer
    2020-02-05 Kimmie S svarar Mona I
    Tack, vad roligt att du är nöjd!
    Kimmie S gillar detta
  • 2019-11-01

Leif W skrev om Borås Flyttstäd
    Jag är nöjd men det var ett dödsbo som skulle städas. Känns ganska makabert att ni skriver Hej Leif!
    Han har varit död i 3 månader.
    Med vänlig hälsning,
    Sofie/ arvtagare Läs mer
    2020-02-06 Kimmie S svarar Leif W
    Hej, kul att ni är nöjda med städningen iaf. Vi kan bara be om ursäkt att detta utskick gick ut till er då vi försöker ta bort dom som är dödsbo för att undvika sådana här situationer. Ha en fortsatt fin dag!

Håkan F skrev om Borås Flyttstäd
    Köpte Flyttstäd när vindskupor flytta blev fint men tyvärr blev även nytt toapapper bortstädat som vi tog med till den som skulle flytta in i lägenheten. Läs mer

Gunilla A skrev om Borås Flyttstäd
    De som flyttade in var inte nöjda, de trodde vi hade städat ”slarvigt” själva. Dock så började de som flyttade in att renovera direkt så kontaktade inte bolaget för förbättring. Läs mer
    2020-02-06 Kimmie S svarar Gunilla A
    Hej, Väldigt tråkigt att vi inte fått en återkoppling av er eller framförallt dom nya ägarna då vi självklart vill att städningen och allt runtomkring skall vara till belåtenhet. Ha en fin dag.

Emil G skrev om Borås Flyttstäd
    Flyttstäd av 3 ROK.
    Mycket bra service och utförande Läs mer
    2020-02-06 Kimmie S svarar Emil G
    Hej,

Vi tackar och bockar ! =)

Emma N skrev om Borås Flyttstäd
    Kom i tid, det blev rent. Inget att klaga på. Läs mer
  • 2019-10-30

Clas J skrev om Borås Flyttstäd
    Visningsstäd. Dåligt städat. Vi fick lägga 3-4 timmar på att fixa till det inför visning. Läs mer
    2020-02-06 Kimmie S svarar Clas J
    Hej,

Antar att ni inte kontaktat oss för att använda er garanti.
    Vi har lite olika tjänster kring Flyttstädning där vi tillhandhåller visningsstädning och det är en väldigt "liten" städningen just för att visningen och fotograferingen skall bli bra, oftast är detta ett missförstånd mellan oss och kund då man egentligen är ute efter ett Storstäd som har en helt annan prisbild.

Ha en fin dag.

John David A skrev om Borås Flyttstäd
    Någon liten miss men på det stora hela bra! Och trevligt bemötande! Läs mer

Kasper K skrev om Borås Flyttstäd
    Flyttstäd.
    Snabbt, lätt att boka, serviminded, rent. Läs mer
  • Johan L

2019-10-29

Johan L skrev om Borås Flyttstäd
    Bra städning och mycket bra pris!
    Rekommenderas varmt! Läs mer

Sofia J skrev om Borås Flyttstäd
    Mycket nöjd med utfört arbete och bemötande.
    Proffsiga och seriösa.
    Snabbt och enkelt att boka för tid. Läs mer

Jesper G skrev om Borås Flyttstäd
    Städningen var bra och godkändes på första besiktningen. Läs mer

Liisa O skrev om Borås Flyttstäd
    Flyttstädning. Tyvärr var arbetet inte alls väl gjort, tvärtom. Läs mer

Sofija B skrev om Borås Flyttstäd
    Smidigt att beställa, samt överlag nöjd med städningen. Läs mer

Dan W skrev om Borås Flyttstäd
    Snabbt noggrannt utfört arbete. Läs mer

Daniella J skrev om Borås Flyttstäd
    Flyttstäd av lägenhet. Mycket nöjd med hela upplevelsen. Rekommenderar! Läs mer

Viktoria P skrev om Borås Flyttstäd
    Jag tyckte att jag fick ett bra och tydligt bemötande. Läs mer

Emma T skrev om Borås Flyttstäd
    Köpte för flyttstäd. Helt ok städning men slarvigt gjort, stor fläck som de missat (som gick att ta bort) och fönsterputset var inte heller så bra. Som tur var såg inte min hyresvärd det så blev godkänd ändå och kunde lämna nycklar. Läs mer
  • 2019-03-06

Majbritt L skrev om Borås Flyttstäd
    Jag beställde flyttstäd av en liten lägenhet ett par dagar innan lägenheten skulle överlämnas.
    Kundmottagaren var mycket hjälpsam och städningen som följde var till full belåtenhet. Läs mer
  • 2019-03-01

Lennart J skrev om Borås Flyttstäd
    Allt har gått över förväntan väldigt bra, jag hade en hel del offert förslag på flyttstädning och jag läste alla och fick ett gott förtroende för erbjudandet från er likaså fick jag en fin kontakt med er kundtjänst allt perfekt från jobbet till priset så jag är jätte nöjd. Mvh Lennart. Läs mer
    2019-03-01 Kimmie S svarar Lennart J
    Hej. Roligt att höra att du är nöjd. Alltid roligt med nöjda kunder.

Mvh Diana
  • 2019-02-28

Olivia L skrev om Borås Flyttstäd
    Beställde flyttstäd till vår lägenhet. Jättebra och snabb service och lägenheten blev väldigt fint städad. Bra pris också. Inget att klaga på. Läs mer

Oskar Andersson skrev om Borås Flyttstäd
    Trots två städningar blev jobbet inte gjort som det skulle. Badrum och kök var slarvigt genomfört. Blev mer jobb för mig i slutändan än om jag inte hade anlitat firman. De svarar åtminstone på telefon och erbjöd viss kompensation. Förbättringspotential finns. Läs mer

Daniel S skrev om Borås Flyttstäd
    Smidigt att beställa flyttstädning
    Besiktningsmannen och jag var mycket nöjd
    Bra pris Läs mer

Linda J skrev om Borås Flyttstäd
    Smidigt. Rent och snyggt. Bra med den lilla lappen om vart de nya inflytande ska vända sig till om det finns klagomål. Läs mer
    2019-02-27 Kimmie S svarar Linda J
    Hej. Roligt att höra att du är nöjd. Kul att vår bordsryttare är uppskattad. Mvh Diana

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte