Bostad Direkt Stockholm AB

Karlavägen 51, 114 49 Stockholm — Visa karta

3.0 i betyg av av 2 omdömen

Bostad Direkt- specialist på bostadsuthyrning
Att anlita oss är en trygghet vare sig du vill söka bostad eller hyra ut din bostad. Vi förmedlar kontakten professionellt samt ger ut goda råd, kreditupplysning, kontraktshjälp mm.

Läs vad 2 kunder tycker om Bostad Direkt Stockholm AB

• 2020-07-30

MATHIAS E skrev om Bostad Direkt Stockholm AB
    Bostad direkt gör ett bra jobb! Läs mer
  • Reco tipsar!
    Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    4.6 / 5 i betyg — 658 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Min upplevelse av Orhan var att han var mycket professionell och kunnig om det objekt han skulle förmedla. Jag fick svar på de frågor jag ha"
    Joakim Ö
  • 2016-05-23

Henrik S skrev om Bostad Direkt Stockholm AB
    Har försökt vid ett par tillfällen att hitta en tillfällig lägenhet för korttidshyra (ca 12 mån) till en anställd via Bostad Direkt och det har båda gångerna slutat med att jag hittat annat via Blocket istället. Kommer inte försöka en tredje gång och rekommenderar ingen att ens försöka via Bostad Direkt utan spara tid och kika på Blocket istället. Ett par av många anledningar:

- Även om det verkar som att det finns en hel del lägenheter tillgängliga så får man aldrig återkoppling på de ansökningar man gör. Förmodligen så finns inte ens dessa objekt på riktigt, utan används bara i marknadsföringssyfte.
    - Dåligt kundbemötande och långsamma svar från kundtjänst och handläggare. Läs mer

Bästa Mäklarna nära Bostad Direkt Stockholm AB:

Ritu S Ritu S tycker:
“Jätte smidigt process och hjäl...” Läs mer
URBAN by ESNY (416m)