Alla kategorier Hudvård Stockholms län Stockholm Bromma Åkeslund Bromma Laserklinik

Bromma Laserklinik

Tunnlandet 1, 168 36 Bromma — Visa karta

2.5 i betyg av av 13 omdömen
IPL-behandlingar såsom hårborttagning, pigment, hudföryngring, ytliga kärl, acne.

Läs vad 13 kunder tycker om Bromma Laserklinik

• 2019-03-26

PHILIPPA C skrev om Bromma Laserklinik
    VARNING! - Anmält

Varit och gjort behandling som slutade med att jag har ärr i mitt ansikte, hon vägrade erkänna att hon bränt för hårt på min hud när hon gjorde laser för att ta bort blodkärl. Reslutatet blev att jag har små jack mellan mina ögonbryn ovanför näsan, är otroligt ledsen för hon förstört mitt ansikte fick bara svar " var konstigt " låt mig titta på det. " Jag har inte gjort det"

Rekommenderar att hon inte utför behandlingar då hon har gjort ärr i mitt ansikte. Tagit detta vidare. Läs mer
  • 2019-03-13

ELIN B skrev om Bromma Laserklinik
    VARNING! Tandblekning som gjorde SVINONT och fick avbrytas=inget resultat. Men ändå full betalning. Det fanns ingen förståelse från kvinnan som utförde behandlingen (ägaren?) som först lovade att det skulle vara smärtfritt. Så resultatet av dagens behandling var SMÄRTA, smärta även efter behandlingen, fortfarande gula tänder och en anmälan till ARN. Besviken! Läs mer
  • Rapunzol E

2019-02-20

Rapunzol E skrev om Bromma Laserklinik
    Not recommanding to anyone
    Worst experiance poor service. You will never get what they are offering
    Try it if you have extra money or you want to waste your money Läs mer
  • Sofia S

2019-01-22

Sofia S skrev om Bromma Laserklinik
    Det kändes som att gå till doktorn! Man fick ligga på en brits med papper i ett stökigt kontor. Ingen handduk, ingen musik, ingen dämpad belysning eller något som brukar höra en behandlingsklinik till. Min behandling påstods kosta 1 900:-. Med tanke på att jag bara fick en peeling penslad över ansiktet och därefter en dagkräm snabbt smörjd måste det vara världens dyraste krämer hon använder?! Det var ju ingen arbetskostnad om man säger då. Katastrof! Lurendrejeri! Läs mer
  • Isa A

2018-11-26

Isa A skrev om Bromma Laserklinik
    Trevlig och kompetent kvinna, fick IPL-hudföryngring och blev guidad igenom alla steg och blev mycket nöjd med resultatet! Läs mer
  • 2018-11-14

S skrev om Bromma Laserklinik
    Beställde och betalade för en 60 minuters ansiktsbehandling. Fick en ansiktsmask och var klar på 20 min.. Läs mer
  • 2018-10-04

zahra a skrev om Bromma Laserklinik
    oseriöst och otrevlig personal. Jag blev utkastad och skulle aldrig rekommendera stället.
    Väldigt smutsiga rum och respektlös ägare Läs mer
    zahra a gillar detta
  • Ismahan A

2018-10-03

Ismahan A skrev om Bromma Laserklinik
    Otrevlig och ingen kundservice alls. Skulle inte rekommendera alls. Läs mer
  • 2018-08-06

Marie skrev om Bromma Laserklinik
    Vansinnig behandling, ingen av oss fick utlovad behandling. 20 minuter istället för 60, ansiktssvullnad i fyra dagar med stora blemmor. Stället är ett litet rum inhyst på vårdcentralen, utövaren var sjuk och nös oss i ansiktet. Ytterst märkligt med övriga goda vitsord här. Läs mer
    Ismahan A gillar detta
  • Gabriella S

2016-09-14

Gabriella S skrev om Bromma Laserklinik
    Jag har varit på 7 olika behandlingar ( hudföryngring, hårborttagning mm) och fått bra resultat varje gång.
    Tjejen som jobbar där är väldigt kunnig och trevlig. Det kan va svårt att få tid men det är värt väntan. Läs mer
  • 2015-11-02

Johanna N skrev om Bromma Laserklinik
    Har testat både hårborttagning och hudföryngring och är jätte nöjd! Fick bra info och bemöttande av den proffsiga tjejen som jobbar där. Rekommenderar kliniken om ni söker seriös och välutbildad hudterapeut. Läs mer
  • 2012-05-18

Eddie M skrev om Bromma Laserklinik
    Kanon trevlig tjej, öppen och glad, 45-min behandlingen gick fort tack vare hudterapeuten Souzi!! Rekommenderar alla som vill ha hudbehandlingar!! Läs mer
  • 2012-05-18

Fekri Y skrev om Bromma Laserklinik
    Mottagen av en proffsig, trevlig och kunnig hudterapeut!! Bra priser!! Läs mer

Bästa hudvårdsalongerna i Stockholm:

Shirin W Shirin W tycker: