Bromma Laserklinik

Tunnlandet 1, 168 36 Bromma — Visa karta

2.5 i betyg av av 19 omdömen
IPL-behandlingar såsom hårborttagning, pigment, hudföryngring, ytliga kärl, acne.

Läs vad 19 kunder tycker om Bromma Laserklinik

• 2019-08-27

Maria Lovisa S skrev om Bromma Laserklinik
    Väldigt trevlig hudterapeut som alltid levererar hög service. Har varit kund här under många år och provat flera olika behandlingar och alltid varit nöjd med resultatet. Kan rekommendera! Läs mer
    Botonik Stockholm
    4.8 / 5 i betyg — 54 omdömen
    Badge2020
    "Jättenöjd med alla behandlingar jag fått. Kommer fortsätta att gå till henne :)"
  • 2019-08-21

Jeanette L skrev om Bromma Laserklinik
    Trevlig och kompetent kvinna. Gjort ett antal behandlingar som gett mycket goda resultat. Innan behandlingar fått information och förväntningar på resultat. Rekommenderar denna klinik! Läs mer
  • 2019-07-08

Jenny O skrev om Bromma Laserklinik
    Vid första besöket informerade hon att jag skulle behöva 2-3 ipl för att bli av med mina hudfläckar i ansiktet. Efter 6 behandlingar syns fortfarande ingen skillnad. Jag förklarar mitt missnöje men hon fortsätter att "ljuga". Nu säger hon att mina fläckar inte kommer försvinna, men samtidigt vill hon att jag fortsätter med en annan typ av behandling. Bromma laserteknik har jag nu anmält hos konsumtverket då hon uppenbart ändrar sin information och är oärlig. Min rekommendation är att aldrig gå dit. Jag arbetar som Senior Account Manager på ett av Sveriges största företag och jag kommer kräva mina pengar tillbaka från detta oärliga företag. Läs mer
    Nordiska Kliniken
    4.7 / 5 i betyg — 74 omdömen
    Badge2019
    "Absolut bästa kliniken jag opererats på. Proffsiga, fin mottagning och väldigt trevliga. Jag gjorde både mina bröst och en operation som het"
    Casandra Conchi E
  • 2019-05-28

Lama H skrev om Bromma Laserklinik
    Hade en let’s deal för en ansiktsbehandling 60 min. Blev övertalad om att en annan behandling än den jag bokat skulle vara bättre. Själva behandlingen tog under 15 minuter och var alltså inte den sköna 60 min ansiktsbehandling jag hoppats på och valt på let’s deal. Totalt missnöjd och rekommenderar ej. Läs mer
    Lama H gillar detta
  • 2019-05-28

Eliso A skrev om Bromma Laserklinik
    Undvik detta företag!!!!

Hade en let’s deal för en ansiktsbehandling 60 min. Själva behandlingen tog 20 minuter och var alltså inte den 60 min ansiktsbehandling som jag hoppats på. Totalt missnöjd och rekommenderar ej.
    Stökigt rom. Det kändes att man var i vårdcentralen hos doktorn.
    Oseriös företag.... Läs mer
    La Clinique
    4.7 / 5 i betyg — 180 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Jag fyllde mina läppar(1ml) hos Laclinique och fick ett väldigt proffsigt och trevligt bemötande. Under hela behandlingen var de även noga m"
  • 2019-05-06

Anna Maria Jacqueline J skrev om Bromma Laserklinik
    UNDVIK DETTA FÖRETAG!
    Riktigt bluff-företag. Jag hade förbetalt 60 min ansiktsbehandling via en kampanjsajt – och när jag skulle boka tid fanns det plötsligt inga lediga tider för 60 min, utan jag skulle endast få en kortare behandling. Jag sa att det var inte det jag hade betalat för utan jag ville ha min fulla ansiktsbehandling på 60 min. Kvinnan var oerhört oförskämd och otrevlig i telefon och sa att det var mitt eget fel att det blivit såhär och att hon kunde inte erbjuda mig det jag betalat för. Jag hävde köpet och ville ha tillbaka mina pengar. Det var en omöjlighet! Företaget vägrade betala tillbaka. Men jag stod på mig. Och till slut fick jag mina pengar. Vilket skämt! Handla ALDRIG här! Läs mer
  • 2019-03-26

Philippa C skrev om Bromma Laserklinik
    VARNING! - Anmält

Varit och gjort behandling som slutade med att jag har ärr i mitt ansikte, hon vägrade erkänna att hon bränt för hårt på min hud när hon gjorde laser för att ta bort blodkärl. Reslutatet blev att jag har små jack mellan mina ögonbryn ovanför näsan, är otroligt ledsen för hon förstört mitt ansikte fick bara svar " var konstigt " låt mig titta på det. " Jag har inte gjort det"

Rekommenderar att hon inte utför behandlingar då hon har gjort ärr i mitt ansikte. Tagit detta vidare. Läs mer
    Ekman Hair
    4.9 / 5 i betyg — 672 omdömen
    Badge2019
    "Jätteproffsig, lyhörd och väldigt trevlig! :)"
    Alexandra K
  • 2019-03-13

Elin B skrev om Bromma Laserklinik
    VARNING! Tandblekning som gjorde SVINONT och fick avbrytas=inget resultat. Fick ändå betala 1300 kr för behandlingen. (Hon gav mig 195 kronor lägre pris) Det fanns ingen förståelse från kvinnan som utförde behandlingen (ägaren?) som först lovade att det skulle vara smärtfritt. Så resultatet av dagens behandling var SMÄRTA, smärta även efter behandlingen, fortfarande gula tänder och en anmälan till ARN. Besviken! Allmänna Reklamationsnämnden gav mig rätt i mitt ärende, att jag ska ha mina pengar tillbaka. Har ännu inte fått dem, men uppdaterar här igen om Bromma Laserklinik beslutar att betala tillbaka mina 1300 kr. Läs mer
  • Rapunzol E

2019-02-20

Rapunzol E skrev om Bromma Laserklinik
    Not recommanding to anyone
    Worst experiance poor service. You will never get what they are offering
    Try it if you have extra money or you want to waste your money Läs mer
    Mandy Medical
    4.8 / 5 i betyg — 213 omdömen
    Badge2020
    "Alltid ett professionellt bemötande fyllt med positiv energi. Mandy Medical uppfyller alltid mina förväntningar och behandlingarna ger fanta"
  • Sofia S

2019-01-22

Sofia S skrev om Bromma Laserklinik
    Det kändes som att gå till doktorn! Man fick ligga på en brits med papper i ett stökigt kontor. Ingen handduk, ingen musik, ingen dämpad belysning eller något som brukar höra en behandlingsklinik till. Min behandling påstods kosta 1 900:-. Med tanke på att jag bara fick en peeling penslad över ansiktet och därefter en dagkräm snabbt smörjd måste det vara världens dyraste krämer hon använder?! Det var ju ingen arbetskostnad om man säger då. Katastrof! Lurendrejeri! Läs mer
  • Isa A

2018-11-26

Isa A skrev om Bromma Laserklinik
    Trevlig och kompetent kvinna, fick IPL-hudföryngring och blev guidad igenom alla steg och blev mycket nöjd med resultatet! Läs mer
  • Sponsor
    Victoriakliniken
    4.9 / 5 i betyg — 14 omdömen
    "Jag gjorde en bröstförstoring med Dr Charles Randquist som kirurg och känner att inte kunnat vara mer nöjd över valet av klinik/kirurg! Ki"
    Rebecca S
  • 2018-11-14

S skrev om Bromma Laserklinik
    Beställde och betalade för en 60 minuters ansiktsbehandling. Fick en ansiktsmask och var klar på 20 min.. Läs mer
  • 2018-10-04

zahra a skrev om Bromma Laserklinik
    oseriöst och otrevlig personal. Jag blev utkastad och skulle aldrig rekommendera stället.
    Väldigt smutsiga rum och respektlös ägare Läs mer
    zahra a gillar detta
    Skin Care By Louise Labero
    4.8 / 5 i betyg — 210 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Louise är mycket proffsig, trevlig och kunnig. Jag kan bara rekommendera!"
    LINNÉA S
  • Ismahan A

2018-10-03

Ismahan A skrev om Bromma Laserklinik
    Otrevlig och ingen kundservice alls. Skulle inte rekommendera alls. Läs mer
  • 2018-08-06

Marie skrev om Bromma Laserklinik
    Vansinnig behandling, ingen av oss fick utlovad behandling. 20 minuter istället för 60, ansiktssvullnad i fyra dagar med stora blemmor. Stället är ett litet rum inhyst på vårdcentralen, utövaren var sjuk och nös oss i ansiktet. Ytterst märkligt med övriga goda vitsord här. Läs mer
    Ismahan A gillar detta
  • Sponsor
    Shama Clinic
    4.5 / 5 i betyg — 38 omdömen
    "Jag hade inga förväntningar alls i början. Dock är personalen jätte trevliga och är så hjälpsamma. De försöker deras bästa att nöja mig och"
  • Gabriella S

2016-09-14

Gabriella S skrev om Bromma Laserklinik
    Jag har varit på 7 olika behandlingar ( hudföryngring, hårborttagning mm) och fått bra resultat varje gång.
    Tjejen som jobbar där är väldigt kunnig och trevlig. Det kan va svårt att få tid men det är värt väntan. Läs mer
  • 2015-11-02

Johanna N skrev om Bromma Laserklinik
    Har testat både hårborttagning och hudföryngring och är jätte nöjd! Fick bra info och bemöttande av den proffsiga tjejen som jobbar där. Rekommenderar kliniken om ni söker seriös och välutbildad hudterapeut. Läs mer
    RawBar
    4.4 / 5 i betyg — 16 omdömen
    Badge2020
    "Fantastisk service och produkter! Jag rekommenderar varmt Paola och RawBar 😊👌"
  • 2012-05-18

Eddie M skrev om Bromma Laserklinik
    Kanon trevlig tjej, öppen och glad, 45-min behandlingen gick fort tack vare hudterapeuten Souzi!! Rekommenderar alla som vill ha hudbehandlingar!! Läs mer
  • 2012-05-18

Fekri Y skrev om Bromma Laserklinik
    Mottagen av en proffsig, trevlig och kunnig hudterapeut!! Bra priser!! Läs mer
  • Reco tipsar!
    Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    4.9 / 5 i betyg — 277 omdömen
    Badge2020
    "Jag har gått hit regelbundet under flera år för massage och Yoga. Har även tagit enstaka skönhetsbehandlingar. Köper även en del hälsoproduk"

Bästa Hudvårdsalongerna nära Bromma Laserklinik:

Mia S Mia S tycker:
“De håller en hög service nivå,...” Läs mer
Ung för Evigt (5.2km)
SkincarebySofie (5.2km)