Alla kategorier Hudvård Stockholms län Stockholm Bromma Åkeslund Bromma Laserklinik

Bromma Laserklinik

Tunnlandet 1, 168 36 Bromma — Visa karta

IPL-behandlingar såsom hårborttagning, pigment, hudföryngring, ytliga kärl, acne.

Läs vad 5 kunder tycker om Bromma Laserklinik

• Marie
    Marie skrev om Bromma Laserklinik
    Vansinnig behandling, ingen av oss fick utlovad behandling. 20 minuter istället för 60, ansiktssvullnad i fyra dagar med stora blemmor. Stället är ett litet rum inhyst på vårdcentralen, utövaren var sjuk och nös oss i ansiktet. Ytterst märkligt med övriga goda vitsord här. Läs mer
  • Gabriella S
    Gabriella S skrev om Bromma Laserklinik
    Jag har varit på 7 olika behandlingar ( hudföryngring, hårborttagning mm) och fått bra resultat varje gång.
    Tjejen som jobbar där är väldigt kunnig och trevlig. Det kan va svårt att få tid men det är värt väntan. Läs mer
  • Johanna N
    Johanna N skrev om Bromma Laserklinik
    Har testat både hårborttagning och hudföryngring och är jätte nöjd! Fick bra info och bemöttande av den proffsiga tjejen som jobbar där. Rekommenderar kliniken om ni söker seriös och välutbildad hudterapeut. Läs mer
  • Eddie M
    Eddie M skrev om Bromma Laserklinik
    Kanon trevlig tjej, öppen och glad, 45-min behandlingen gick fort tack vare hudterapeuten Souzi!! Rekommenderar alla som vill ha hudbehandlingar!! Läs mer
  • Fekri Y
    Fekri Y skrev om Bromma Laserklinik
    Mottagen av en proffsig, trevlig och kunnig hudterapeut!! Bra priser!! Läs mer

Bästa hudvårdsalongerna i Stockholm:

Drottninggatan 33, 11151, STOCKHOLM