Bromma Laserklinik

Bromma Laserklinik

3.8

IPL-behandlingar såsom hårborttagning, pigment, hudföryngring, ytliga kärl, acne.

56 omdömen om Bromma Laserklinik

Evelina D
Skrev om Bromma Laserklinik

Varning ⚠️ Gör inte tandblekning. Gjorde fruktansvärt ont! Och fick inflammation i tandköttet och kunde inte borsta tänderna på flera dagar. Hon sa att det skulle vara lite vitt på tandköttet efter behandlingen men nu förstår jag att det var frätskador. Gå aldrig hit!

Svar från Bromma Laserklinik

Hej ditt ansvar är att kolla upp dina tänder först Och dessutom vet jag inte riktigt ens om du har besökt oss Och även om du har gjort det Så kanske du va hos oss för ca 6 månader sedan.... Men tveksam Du är ansvarig för dina tänder

Mandy Medical
4.8/5 i betyg av 283 omdömen 4.8 av 283 omdömen

Väldig nöjd med bemötande och service.

Merike I
Skrev om Bromma Laserklinik

Mkt nöjd med min laserbehandling av ansiktet. Trevligt bemötande och snabb återkoppling vid tidsbokningen.

Lou L
Skrev om Bromma Laserklinik

Har varit återkommande kund i ett år. Superbra priser och bra resultat. Personligt bemötande och alltid lätt att boka tid.

Victoriakliniken
4.4/5 i betyg av 118 omdömen 4.4 av 118 omdömen

Maria A
Skrev om Bromma Laserklinik

Supernöjd! Får alltid bra bemötande och behandlingarna ger resultat. Rekommenderar

Melina Maaria P
Skrev om Bromma Laserklinik

I do not recommend. Dirty, unorganized room and the lady while friendly and responsive over text message sold me something else that I signed up for regarding price. It became more expensive. She trash talked prices of other places in Stockholm. Took out 4 large skin tags very fast within 10-15 minutes and said I could exercise the same day. I was still bleeding in the evening. It felt off and the experience did not feel professional.

Emelie hudterapeut
4.9/5 i betyg av 131 omdömen 4.9 av 131 omdömen

Hennes ansiktsmassage till ansiktsbehandlingen är helt magisk.

Anna E
Skrev om Bromma Laserklinik

Superbra! Får snabbt tid, bra kontakt och sist men inte minst ett proffsigt bemötande. Har varit 2 gånger nu, lika bra hantverk varje gång!

Marija K
Skrev om Bromma Laserklinik

Katastrof. Extremt slarvig, jag skulle ta bort födelsemärke i ansiktet, fick gå två gånger, betala två gånger och måste nu gå till ett seriösare ställe för att få det här fixat. Det finns en anledning till att hon fått en bunt usla omdömen, lita på dem.

KROPPSKLINIKEN Tyresö - Framtidens Friskvård
4.9/5 i betyg av 622 omdömen 4.9 av 622 omdömen

Jag har gått hit regelbundet under flera år för massage och Yoga. Har även tagit enstaka skönhetsbehandlingar. Köper även en del hälsoproduk

Hakima K
Skrev om Bromma Laserklinik

Har varit en trogen kund i 7 år!! En fantastisk terapeut som gör sitt bästa för att skräddarsy rätt behandling för dig!! Så duktig och professionell men underbar själ som kan sin grej! kommer inte ångra år rekommenderar starkt! ❤️💯💯❤️

Teresa J
Skrev om Bromma Laserklinik

Gått flera år för rosacea och blir alltid trevligt bemött, proffsig och alltid nöjd med resultatet. Rekommenderar verkligen Bromma Laserklinik!

Formedico Estetik
4.9/5 i betyg av 107 omdömen 4.9 av 107 omdömen

Professionella med hög standard och noggrannhet

Jessica L Jessica L
JOHANNA S
Skrev om Bromma Laserklinik

Har gått här 9 år och haft laserbehandligar för ansiktet. Har alltid tyckt om bemötandet, priset och framför allt resultat jag fått!

LINN L
Skrev om Bromma Laserklinik

Kundbemötandet är i det närmaste farsartat otrevligt

Svar från Bromma Laserklinik

Hej du har inte ens varit på bromma laserklinik...

Klinik Divage
4.8/5 i betyg av 64 omdömen 4.8 av 64 omdömen
Badge2016

Antonia, som driver salong Divage, arbetar både proffesionellt och personligt, och gör att jag numera blivit stamkund hos henne när det är d

GORICA V
Skrev om Bromma Laserklinik

Alltid fint och professionellt bemötande! Väldigt nöjd med både behandlingarna och resultatet och kan verkligen rekommendera!

EVA B
Skrev om Bromma Laserklinik

Trevligt mottagande och professionell behandling. Mycket nöjd!

JESSICA H
Skrev om Bromma Laserklinik

Bra klinik, familjär stämning, snabba svar på bokningen. Jag har gått här flera år på bland annat IPL hudföryngring med gott resultat. Två av mina närmaste vänninor går också här.

Annika Lilian I
Skrev om Bromma Laserklinik

VARNING!! Gick för att ta bort blodkärl i ansiktet som inte gav något resultat alls,fick komma tillbaka och göra om då brände hon på ordentlig så det blev väldigt stora märken(hon hävdar att hon inte höjt styrkan??)Dagen efter var det jätte geggigt och varigt kom då på att hon bara brände på,tvätta aldrig mitt ansikte innan.Jag skicka bilder löpandes och avisade hur jag såg ut,svullnade senare under ögonen och fick ögoninflammation på ena ögat som jag också skickade bild på,hon sa bara att det va ingen fara det ska va så...

Sofia Margareta S gillar detta
Anna L
Skrev om Bromma Laserklinik

Är kund sedan många år på Bromma Laserklinik. Alltid proffsigt bemötande och behandlingar. Rekommenderas varmt

CAROLINA P
Skrev om Bromma Laserklinik

Jag har gått på olika behandlingar under många år och alltid varit nöjd med resultat och service. För mig är det viktigt med proffessionalitet och jag har lätt för att byta klinik, bank och försäkringsbolag mm om jag inte är nöjd. Med detta vill jag säga att trots att jag flyttat till andra sidan stan så fortsätter jag att åka göra behandlingar på denna klinik, då den håller hög nivå på proffessionalitet. Jag vill även lägga till att kliniken har funnits länge på samma plats och med samma ägare, det i sig är ett mycket bra tecken.

LISBETH G
Skrev om Bromma Laserklinik

Mycket bra klinik, lätt att boka och ändra tid samt håller tiden. Kunnig och mycket trevlig. Jag har gått i flera år och är mycket nöjd.

ÅSA G
Skrev om Bromma Laserklinik

I många år har jag fått laserbehandlingar som verkligen gjort underverk med min hud. Resultatet är en friskare och piggare hud, slät och fin. Riktigt bra priser. Kanske Stockholms bästa? Snabb möjlighet till tider, tillgänglighet, god service.

Lejla I
Skrev om Bromma Laserklinik

Har gått hit i flera år för IPL behandlingar och skulle aldrig byta! Professionell, kunnig och alltid ett varmt bemötande. Det resultat jag får efter behandlingen är otroligt! S som utför behandlingen får dig alltid att känna sig välkommen och lyssnar på dina önskemål. Flexibel med tidsbokning.

JELENA B
Skrev om Bromma Laserklinik

Jag är kund sen 2017 och jag är supernöjd med bemötande och resultat av behandlingen. Bästa!!! Rekommenderar!!!! Jelena

GITI S
Skrev om Bromma Laserklinik

Hej!!! Jag är en kund hos laserklinik för 3 år sedan. Hon är väldig proffsig för sitt yrke jag är mycket njöd & tänker forsätter mina behandlingar hos henne i framtid .jag rekommenderar henne till de som vill fräscha upp sig till bästa sätt.mvh från giti s

Eva Pia S
Skrev om Bromma Laserklinik

Alltid trevligt att komma hit! Alltid bra bemötande och bra utförande och alltid tillgänglig vid behov. Alltså Toppen! Eva Strandberg

Anna-Lena Amala T
Skrev om Bromma Laserklinik

Bästa kliniken för IPL, proffsig kundvård, alltid supertrevlig, man känner sig välkomnad o sedd! Tack!

SANNA Å
Skrev om Bromma Laserklinik

Hej, Under en längre tid och med jämna mellanrum besöker jag laserkliniken, för att få hjälp med mitt ansikte. Jag är super nöjd med "S" för att hon har bra kunskaper och hon bryr sig verkligen om sina kunder Hon förklarar alltid under behandlingen vad hon gör så man vet. Bra priser på behandlingarna och flexibel vid bokning. Jag har alltid fått komma in på behandlingen trots att jag varit sen ibland. Mycket uppskattat då jag jobbar i Nacka och trafiken inte alltid rullar som planerat. Tack, vi ses den 21 igen ☺

PARVANEH S
Skrev om Bromma Laserklinik

Hej , Nu är det tredje år som jag o annan i min familj är kund här . Förut brukade jag provamina behandlingar på olika kliniker , som hittade jag på lets deal. Sen när jag hittade Bromma laser kliniken ,då får jag mina behandlingar hos en TERVLIG/OMTÄNKSAM/ VÄLL KUNSKAPLIGT TERAPEUT i en HÄLSOSAM/REN/MLJÖVÄNLLIGT plats. Dessutom vinner jag på att inte ta onödiga behandlingar ,eftersom jag får alltid rätt information här fån terapeuten om vilka behandlingar behöver jag egentligen. Jag har rekommenderat många till...

TAMARA N
Skrev om Bromma Laserklinik

Jag är supernöjd med både bemötande, kunskap och resultat! Man lämnar alltid med ett leende!

ANDREA H
Skrev om Bromma Laserklinik

Bromma laserklinik den bästa och alltid nöjd finns inget bättre klinik , Har gått här länge och med trevligt bemötande och riktigt proffsig . Tack för att du finns❤

Wictoria Marie Michaela G
Skrev om Bromma Laserklinik

Tagit bort födelsemärken här och fått väldigt fina resultat. Supernöjd! Jättetrevligt bemötande! Rekommenderas!

ANNA SOFIA KRISTINA T
Skrev om Bromma Laserklinik

Jag har varit stamkund länge och kan verkligen rekommendera denna klinik! (IPL, ansiktspeeling, beauty-pen) Personligt, varmt och professionellt bemötande!

Gunnel B
Skrev om Bromma Laserklinik

Denna klinik kan jag verkligen rekommendera. De är så proffsiga och trevlig. Ligger så bra till vid t-banan Brommaplan. Gå dit och du fortsätter i många år med olika behandlingar.

ANNA L
Skrev om Bromma Laserklinik

Rekommenderar starkt! Har varit kund i 4 år och gör kontinuerligt IPL behandlingar och ögonpeeling. Proffsig och kunnig personal, alltid trevligt bemötande och synliga resultat efter behandlingar. Lätt och hitta dessutom och bekvämt att ta sig dit. Toppen helt enkelt. Tack.

EWA D
Skrev om Bromma Laserklinik

Absolut rekommenderar! Jag gjorde serie av laserterapi behandlingar mot acne för ett år sedan, och måste säga att jag har aldrig varit lika nöjd som jag är nu. Jag återkommer då och då för andra behandlingar och är altid bemött med vänlighet och professionalism. Jag kan bara rekommendera

JOHAN P
Skrev om Bromma Laserklinik

Jag har varit stammis på Bromma Laserklinik i många år och det av en god anledning..... Professionell och personlig service, bra resultat av behandlingarna, bra placering på lokalerna mm. Jag har bara gott att säga om verksamheten. /Johan

Isabella G
Skrev om Bromma Laserklinik

Har gått på i ett år nu för acne som jag provat typ allt mot (utom Roaccutan). I början behövdes tätare behandlingar men nu allt mer sällan då huden lugnat sig. Min hud har inte varit såhär bra i ansiktet på många, många år. Den nya maskinen är ännu smidigare. Aldrig svårt att få en passande tid och känner mig alltid välkommen

VERA S
Skrev om Bromma Laserklinik

Jag är stamkund sedan många år tillbaka för att behandla min rosacea med IPL-behandlingar. Hudterapeuten som alltid tar emot mig är väldigt trevlig och som alltid levererar hög service. Rekommenderas starkt!

ANNE-MAJ A
Skrev om Bromma Laserklinik

Bromma laserklinik den bästa och alltid nöjd finns inget bättre klinik , Har gått här länge och jag skulle aldrig vara missnöjd man får ett så trevligt bemötande och proffsig behandling . Tack för att du finns

Maria Lovisa S
Skrev om Bromma Laserklinik

Väldigt trevlig hudterapeut som alltid levererar hög service. Har varit kund här under många år och provat flera olika behandlingar och alltid varit nöjd med resultatet. Kan rekommendera!

Jeanette L
Skrev om Bromma Laserklinik

Trevlig och kompetent kvinna. Gjort ett antal behandlingar som gett mycket goda resultat. Innan behandlingar fått information och förväntningar på resultat. Rekommenderar denna klinik!

Jenny O
Skrev om Bromma Laserklinik

Vid första besöket informerade hon att jag skulle behöva 2-3 ipl för att bli av med mina hudfläckar i ansiktet. Efter 6 behandlingar syns fortfarande ingen skillnad. Jag förklarar mitt missnöje men hon fortsätter att "ljuga". Nu säger hon att mina fläckar inte kommer försvinna, men samtidigt vill hon att jag fortsätter med en annan typ av behandling. Bromma laserteknik har jag nu anmält hos konsumtverket då hon uppenbart ändrar sin information och är oärlig. Min rekommendation är att aldrig gå dit. Jag arbetar som Senior...

Lama H
Skrev om Bromma Laserklinik

Hade en let’s deal för en ansiktsbehandling 60 min. Blev övertalad om att en annan behandling än den jag bokat skulle vara bättre. Själva behandlingen tog under 15 minuter och var alltså inte den sköna 60 min ansiktsbehandling jag hoppats på och valt på let’s deal. Totalt missnöjd och rekommenderar ej.

Lama H gillar detta
Eliso A
Skrev om Bromma Laserklinik

Undvik detta företag!!!! Hade en let’s deal för en ansiktsbehandling 60 min. Själva behandlingen tog 20 minuter och var alltså inte den 60 min ansiktsbehandling som jag hoppats på. Totalt missnöjd och rekommenderar ej. Stökigt rom. Det kändes att man var i vårdcentralen hos doktorn. Oseriös företag....

Anna Maria Jacqueline J
Skrev om Bromma Laserklinik

UNDVIK DETTA FÖRETAG! Riktigt bluff-företag. Jag hade förbetalt 60 min ansiktsbehandling via en kampanjsajt – och när jag skulle boka tid fanns det plötsligt inga lediga tider för 60 min, utan jag skulle endast få en kortare behandling. Jag sa att det var inte det jag hade betalat för utan jag ville ha min fulla ansiktsbehandling på 60 min. Kvinnan var oerhört oförskämd och otrevlig i telefon och sa att det var mitt eget fel att det blivit såhär och att hon kunde inte erbjuda mig det jag betalat för. Jag hävde köpet och...

Philippa C
Skrev om Bromma Laserklinik

VARNING! - Anmält Varit och gjort behandling som slutade med att jag har ärr i mitt ansikte, hon vägrade erkänna att hon bränt för hårt på min hud när hon gjorde laser för att ta bort blodkärl. Reslutatet blev att jag har små jack mellan mina ögonbryn ovanför näsan, är otroligt ledsen för hon förstört mitt ansikte fick bara svar " var konstigt " låt mig titta på det. " Jag har inte gjort det" Rekommenderar att hon inte utför behandlingar då hon har gjort ärr i mitt ansikte. Tagit detta vidare.

Elin B
Skrev om Bromma Laserklinik

VARNING! Tandblekning som gjorde SVINONT och fick avbrytas=inget resultat. Fick ändå betala 1300 kr för behandlingen. (Hon gav mig 195 kronor lägre pris) Det fanns ingen förståelse från kvinnan som utförde behandlingen (ägaren?) som först lovade att det skulle vara smärtfritt. Så resultatet av dagens behandling var SMÄRTA, smärta även efter behandlingen, fortfarande gula tänder och en anmälan till ARN. Besviken! Allmänna Reklamationsnämnden gav mig rätt i mitt ärende, att jag ska ha mina pengar tillbaka. Har ännu inte fått...

Rapunzol E
Skrev om Bromma Laserklinik

Not recommanding to anyone Worst experiance poor service. You will never get what they are offering Try it if you have extra money or you want to waste your money

Sofia S
Skrev om Bromma Laserklinik

Det kändes som att gå till doktorn! Man fick ligga på en brits med papper i ett stökigt kontor. Ingen handduk, ingen musik, ingen dämpad belysning eller något som brukar höra en behandlingsklinik till. Min behandling påstods kosta 1 900:-. Med tanke på att jag bara fick en peeling penslad över ansiktet och därefter en dagkräm snabbt smörjd måste det vara världens dyraste krämer hon använder?! Det var ju ingen arbetskostnad om man säger då. Katastrof! Lurendrejeri!

ISA A
Skrev om Bromma Laserklinik

Trevlig och kompetent kvinna, fick IPL-hudföryngring och blev guidad igenom alla steg och blev mycket nöjd med resultatet!

Sofia Margareta S
Skrev om Bromma Laserklinik

Beställde och betalade för en 60 minuters ansiktsbehandling. Fick en ansiktsmask och var klar på 20 min..

Ali Hussein Z
Skrev om Bromma Laserklinik

oseriöst och otrevlig personal. Jag blev utkastad och skulle aldrig rekommendera stället. Väldigt smutsiga rum och respektlös ägare

Ali Hussein Z gillar detta