Alla kategorier Restaurang Jönköping Jönköping Brunstorps Värdshus

Brunstorps Värdshus

Strandvägen 1, 561 36 Huskvarna — Visa karta

Rasta Group AB, Rasta Sverige AB, Snapcat AB (publ.), vägkrog, restaurang, hotell, hotel, billiga rum, börsnoterat, börsbolag, Thenberg & Kinde, Göteborgs OTC-lista, Rasta Sverige AB, Rasta vägkrogar, Rasta väganläggningar, serviceanläggningar, Da

Läs vad 6 kunder tycker om Brunstorps Värdshus

• Béatrice K
    Béatrice K skrev om Brunstorps Värdshus
    Hade turen att komma tidigt i en busslastkö så det tog inte så lång tid för mig men jag satt nog i bussen igen när de sista fick sin mat. Skolmatsalskänsla där maten slevasdes upp helt utan känsla och maten verkar tillagad utan kärlek. Men det var fin utsikt.
  • Gustav H
    Gustav H skrev om Brunstorps Värdshus
    Varken bra eller dåligt, deras korvstroganoff var faktiskt bättre än den skolstroganoff jag levt på. Se stoppet som ett stopp i en rätt gammal skolmatsal, fick även krångla och ta ut pengar utan sura miner när jag betalade lunchen.
  • Torbjörn J
    Torbjörn J skrev om Brunstorps Värdshus
    Uselt. När jag var där för ett tag sen fick jag dåliga köttbullar och uselt bemötande!
  • Mona W
    Mona W skrev om Brunstorps Värdshus
    Jag åt laxfilé som var rätt okej, men potatisen och såsen. Betyget blir: "Okej". Konstigt nog verkar man inte ha planerat för busslaster, det är både lång kö och lång väntetid på all mat (om man inte vill ha köttbullar).
    Så även om ett magiskt ljus över Vättern skapade ett Halleluja-moment så kommer jag aldrig stanna där om jag får välja själv.
    Nikke L gillar detta
  • Kristoffer F
    Kristoffer F skrev om Brunstorps Värdshus
    Har ätit här ett par gånger vid längre resor då jag passerat stället. Det är vacker utsikt från vägen och även utsikten från stället självt är fin. Men där tar det stopp.

Maten är inte bra på något som helst sätt (mitt personliga toppbetyg har varit "okej"), inredningen är galet trist och bemötandet skulle jag beskriva som "tomt". Jag kommer verkligen att undvika Brunstorp i fortsättningen.
    Nikke L gillar detta
  • Nikke L
    Nikke L skrev om Brunstorps Värdshus
    Det enda som gör att vägkrogen i Brunstorp på något sätt är värd att omnämna är att utsikten från terassen är riktigt fin.

Men maten är sannerligen ingenting som någon enda människa blir glad över.

Kalopsen borde döskallemärkas, den "grekiska salladen" var en sanslöst torr couscous-grej med rätt smaklös fetaost, salladsbordet innehöll ingenting som smakade något...

Åk förbi, och stanna på Max eller donken i Jönköping istället.
    Jan V, Jimmy W gillar detta

Strandvägen 1, 561 36 Huskvarna