Buffe Terrass

3.1

10 omdömen om Buffe Terrass

Sara S
Skrev om Buffe Terrass

Trevligt bemötande, mycket bra pastarätter och gott fikabröd. Priserna relativt normalt för att vara fik i Stockholm, dyr lunch men samma pris på rätterna på kvällen. Linguini Vongolerätten är superbra.

Paraden
4.2/5 i betyg av 4706 omdömen 4.2 av 4706 omdömen

Penelope S Penelope S
ANDREAS I
Skrev om Buffe Terrass

När jag kommer in så möts jag av en modern coffeeshop med det vanliga utbudet av mackor, kakor, bullar och diverse kaffesorter. Men Muggen sticker ut ordentligt från andra fik - tyvärr är det dock inte till Muggens fördel. Direkt när jag ska beställa så misslyckas kafébiträdet att besvara mina frågor då han växlar mellan engelska och svenska vilket gör mig förvirrad. Min relevanta fråga var vad skillnaden mellan fudgecake och kladdkaka är, vilket han misslyckades att besvara. Nästa dråpslag kom när jag skulle betala,...

Jenny T
Skrev om Buffe Terrass

Mysigt ställe om man vill ta en kaffe men priserna på maten och mackorna är liiite för höga.. Trevlig personal och ligger bra till! Värt ett besök för en kaffe speciellt på kvällen!

Djurgårdsbrunn
4.1/5 i betyg av 6252 omdömen 4.1 av 6252 omdömen
BadgeTwoYears

Caroline C Caroline C
Edit T
Skrev om Buffe Terrass

Bra café på bra adress, men alldeles för höga priser... Kunde bli lite bättre på att göra kaffe dessutom.

Tore J
Skrev om Buffe Terrass

Mysigt och bra personal. Bra mackor och trevlig inredning.

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7918 omdömen 4.3 av 7918 omdömen

Per-olof G Per-olof G
Hanna L
Skrev om Buffe Terrass

Mycket trevligt och mysigt ställe. Ibland lite väl mycket folk dock.

Johan N
Skrev om Buffe Terrass

Mysigt fik på härliga götgatsbacken. Populärt område gör såklart att det lockar en hel del folk, men muggen lyckas ändå behålla mysstämmningen.

Nybrogatan 38
4.3/5 i betyg av 8061 omdömen 4.3 av 8061 omdömen

Gussun A
Skrev om Buffe Terrass

Jättemysigt ställe med as goda mackor och pajer!

Amanda L
Skrev om Buffe Terrass

Salladerna är ett skämt!! gå inte hit om du inte vill överbetala för en tanig liten sallad. Mysig inredning men ta en kaffe istället!

Peter och Annika T gillar detta
Österlånggatan 17
4.0/5 i betyg av 4105 omdömen 4.0 av 4105 omdömen

Jessica I Jessica I
Annika T
Skrev om Buffe Terrass

Café Muggen är ett helt ok cafe.. Dom har helt ok sallader och en massa olika smaskiga pajer, bullar, kakor. Står alltid vid disken och vet aldrig vad jag ska välja pga allt gott dom har. Lika trevligt att fika här oavsett om det är vinter eller sommar och personalen är riktigt trevliga. Kan kanske tycka att det är lite "dyrt" att fika här, det är nog det enda negativa.