Burger King Akalla Dt

Burger King

4 omdömen om Burger King Akalla Dt

Fatoumata Amira D
Skrev om Burger King Akalla

Helt otroligt inkompetenta. Beställde via ubereats hamburgermeny och kycklingklubbor. Fick enbart kycklingklubbor. Ingen burgare, inga pommes, ingen dricka. Jag är hungrig och tänker att ett misstag kan ju alla göra. Så jag beställer igen. Denna gång endast harmburgermenyn. Får den men då saknas pommes. Hur svårt kan det vara att pack ned rätt snabbmat? Verkar inte vara läskunniga som jobbar där.

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7920 omdömen 4.3 av 7920 omdömen

Per-olof G Per-olof G
Carl-erik M
Skrev om Burger King Akalla Dt

Usel service. Jag kom dit beställde och betalade. Någon mat kom aldrig. Väntade jättelänge. När jag sade till hade de slarvat bort beställningen och tänkte börja göra maten då= ännu mer väntetid. Jag hade bråttom, blev arg, åkte därifrån utan både pengar och mat.

Idris S
Skrev om Burger King Akalla Dt

Otrevliga personal , man bara vill inte gå ditt igen .

Paraden
4.2/5 i betyg av 4712 omdömen 4.2 av 4712 omdömen

Penelope S Penelope S
????? ?
Skrev om Burger King Akalla Dt

Saknar Bks gammla pomfrit som var hårda och krispiga. Killen som gjorde whopperserna när dem låg på 25kr måndagar förra året gjorde burgarna helt fenomenala!