Bygg E.D.

Bygg E.D.

Ring 073-507 61 91 www.bygged.se

Snickare med erfarenhet samt partners inom renovering och ombyggnad. Vi tror på att ett hem ska speglas av personen som bor där, därför skapar vi lösningar efter önskemål. Naturligtvis kommer vi också med goda ideer och förslag när det behövs. Vårt mål är att du ska få ett bra resultat med hög kvalité efter dina önskemål...

26 omdömen om Bygg E.D.

Erika L
Skrev om Bygg E.D.

Renovering kök (hus från 1921): Mycket bra samarbete. Köket är färdigt, vi är mycket nöjda. Enligt min erfarenhet krävs en viss flexibilitet från båda sidor under arbetets gång, eftersom om än välinformerade men dock amatörer ska samarbeta med erfarna hantverkare. Vi byggde om köket från grunden första gången. Grundplanering fanns, vissa estetiska detaljer bestämdes definitivt efter hand. Har ägt - renoverat gamla hus/anlitat hantverkare ca 20 år. Niclas o Dmitrij tillhör några av de absolut mest kompetenta o sympatiska jag anlitat. Rekommenderas varmt.

Annedal entreprenad AB
4.7/5 i betyg av 123 omdömen 4.7 av 123 omdömen

therese b therese b
Karl Erik M
Skrev om Bygg E.D.

Reparation (byte) av sockel som var fuktskadad. Installation av luftat golv. Nedmontering av kök samt efterföljande återmontering av köket. Företaget mycket kundvänligt och rekorderligt. Förtjänar de bästa rekommendationer.

Regina W
Skrev om Bygg E.D.

Hej, Vi har anlitat Bygg ED för flertalet uppgifter; fasadbyte med tillhörande tilläggisolering, nya dörrar installerade i hela huset (bl a en skjutdörr till badrummet), målning av balkong, målning och tapetrering av rum, och nu senast en ny terrass med compositmaterial. Vi kommer också att få en del småjobb framöver att utföras av dem. Vi har bara lovord för deras arbete; snyggt, grundligt och professionellt. Högsta poäng.

M5 BYGG AB
4.7/5 i betyg av 168 omdömen 4.7 av 168 omdömen

Catarina Charlotte J

Pålitliga, arbetsamma och kunniga!

mats c
Skrev om Bygg E.D.

Jag kan varmt rekommendera Engdahl&Dimitrij Bygg. Har bara goda erfarenheter av dom. De gör gärna det lilla extra som man kommer ihåg efteråt.

Tollberg Bygg & Inredning
4.8/5 i betyg av 72 omdömen 4.8 av 72 omdömen

Bostadsrättsföreringen M Bostadsrättsföreringen M
Per L
Skrev om Bygg E.D.

Niclas Engdahl hjälper oss framför allt med fuktspärr o flytspackling av badrum. Allt sker med utmärkt resultat, ett trevligt o proffsigt bemötande och alltid i tid. Ett mycket seriöst företag som vi kan rekommendera till 100%. Per Lindström PELI BYGG AB

Pernilla L
Skrev om Bygg E.D.

Bygg E.D / Engdahl & Dmitrij Bygg har utfört flertalet arbeten hos oss med mycket bra resultat, en anledning till att arbetena blivit i flertal. De har byggt staket och plank, monterat 2 friggebodar, en lekstuga, isolerat garaget och byggt ett cykel garage (egen konstruktion). Alltid snabbt och trevligt bemötande. Vi kan varmt rekommendera Bygg E.D / Engdahl & Dmitrij Bygg för alla olika typer av byggarbeten!

Målabromma Entreprenad
4.7/5 i betyg av 173 omdömen 4.7 av 173 omdömen

Sofia B
Skrev om Bygg E.D.

Vi fick hjälp med att karva ut en skåra i ca 25 st träklossar som används som skylthållare.

Mikaela G
Skrev om Bygg E.D.

Kom med egna förslag på lösningar och jobbet blev gjort på den tid som var sagd.

Briljant Tak & Bygg Stockholm AB
4.7/5 i betyg av 119 omdömen 4.7 av 119 omdömen

Christina M
Skrev om Bygg E.D.

Yrkeskunniga och ansvarsfulla! Alltid med ett vänligt bemötande mot oss - kunden. Rekommenderar detta byggföretag till alla som vill/behöver hjälp med renovering mm. Christina och Karl-Erik Mikaels

Joakim G
Skrev om Bygg E.D.

Badrumsrenovering som utföll till största belåtenhet där ena badrummet blev totalrenoverat med helt nya ytskikt såsom kakel,klinkers, golvvärme, porslin, blandare samt belysning,handdukstork och målning. Vi är supernöjda med detta med tanke på det snabba resultatet och den suveräna dialog som varit under resans gång. Vi kunde påverka med egna idéer som föll väldigt väl ut. Stor kunskap samt god noggrannhet och ett fantastiskt bemötande blev de superlativ som vi vill framföra och därmed vill vi verkligen rekommendera Bygg...

EnskedeByggarna AB
4.7/5 i betyg av 31 omdömen 4.7 av 31 omdömen
Badge2018

kim s
Skrev om Bygg E.D.

Mycket bra företag. Pålitliga, bra pris och väldigt enkla att ha att göra med. Rekommenderas starkt. /Kim Strandell

Carl b
Skrev om Bygg E.D.

Renovering av kök och altanbygge. Vi fick ett mycket positivt bemötande från Niklas Engdahl. Fullt nöjd med detta. Våra beställa uppdrag utfördes snabbt och med hög kvalité! Över förväntan faktiskt då vi genom vårt husbygge har en generellt mycket dålig erfarenhet av hantverkare. Bygg E.D var faktiskt en frisk fläkt och hade en dialog med oss och som vi annars upplever som obefintlig hos andra aktörer. Kan varm rekommendera företaget!

2 Snickare AB
4.6/5 i betyg av 92 omdömen 4.6 av 92 omdömen
BadgeFourYears

Anna-carin B Anna-carin B
Jonathan H
Skrev om Bygg E.D.

Strålande. De håller tider, utför allt professionellt och håller rent efter sig. Jag är mycket nöjd!

Pedro B
Skrev om Bygg E.D.

Har anlitat dem två gånger. Första gången för att fixa väggar och tak i ett vardagsrum (sprickor i tak, bredspackling av väggar, etc) och det blev klockrent. Ett och ett halvt år har gått sedan dess och det har inte blivit några sprickor eller så som det ofta blir efter ett tag. Andra gången avände vi dem som hantverkare vid en köksrenovering. Dom fixade då ytskikt, golv, listverk, etc. Båda gångerna har dom hållt tidplanen och kostnadsförslagen. Alla jag har haft att göra med har varit väldigt trevliga och proffsiga.

Entreprenadhuset
4.8/5 i betyg av 156 omdömen 4.8 av 156 omdömen

Anna Karin Ulrica A Anna Karin Ulrica A
Stefan m
Skrev om Bygg E.D.

Bygg E.D / Engdahl & Dmitrij Bygg installerade nytt kök i vår bostad. De gjorde kort och gott ett mycket bra jobb under hela projektet. För att exemplifiera kan nämnas att de höll tidplanen och kommunicerade kontinuerligt om hur projektet fortlöpte. Jag uppskattade även deras kreativa förslag på ideer där våra uteblev. Icke att förglömma kändes det som att de konstant jobbade med att försöka hålla kostnaden så låg som möjligt men ändå till en hög kvalitetsnivå. Bygg E.D överträffade vår förväntan och vi vill därmed lämna våra allra bästa rekommendationer.

Charlotta j
Skrev om Bygg E.D.

Totalt köksbyte. Värmegolv och klinker i kök och hall. lite (mycket)trall och plank. Framopererande av en katt klockan nio en söndag kväll som krupit in och försvunnit under trallen.Lite högtalare i väggar och garderober. Dörrbyten. Jag har säkert glömt något:-)

Dryft Sverige AB
4.8/5 i betyg av 181 omdömen 4.8 av 181 omdömen

Proffsig och snabb service, kan verkligen rekommenderas

Fredrik Göran Walter L Fredrik Göran Walter L
sofia l
Skrev om Bygg E.D.

Anlitade Bygg E.D. för att lägga en trätrall på balkongen. Supernöjd. De ställde upp på kort varsel, kom i tid och gjorde ett mycket bra jobb med omsorg om detaljerna. Kan varmt rekommendera!

Mikael L
Skrev om Bygg E.D.

Duktig, pålitlig och bra resultat.

Jonas Thür Specialsnickerier
4.9/5 i betyg av 45 omdömen 4.9 av 45 omdömen

Anna G
Skrev om Bygg E.D.

Duktiga och pålitliga, kan verkligen rekommenderas!

Bo  M
Skrev om Bygg E.D.

Vi har använt Bygg E.D.2 ggr och är mycket nöjda med dem. De är lyhörda och anpassar sig till kundens önskemål. De utförda arbeten har varit av högsta kvalité. De har också kommit med goda/värdefulla råd. De har visat tålamod att förklara vad som bra och mindre bra. Vi är nöjda och kommer alltid att hämta anbud från Bygg E.D.. Vi rekommenderar dem.

Honkonen Byggnads AB
4.9/5 i betyg av 54 omdömen 4.9 av 54 omdömen
Badge2023

Gunilla K
Skrev om Bygg E.D.

Jag har anlitat Bygg E.D. vid tre tillfällen till olika jobb, panelning, golvläggning och badrumsrenovering. Jag har efter offertgivning valt denna firma och har alltid blivit nöjd med arbetet. Arbetet har blivit utfört inom den tidsram som lovats och fakturering med rotavdrag har skötts ordentligt. Både Niclas och Dimitrij är dessutom mycket trevliga som personer.

Malin

Pålitliga, duktiga, rekommenderas!

Målerifirma Alfred Holm
4.4/5 i betyg av 322 omdömen 4.4 av 322 omdömen

Anrikt och ansvarstagande företag som alltid levererar det de lovar.

Staffan P Staffan P
Karoline N
Skrev om Bygg E.D.

Trevliga killar som håller vad dom lovar samt har en fin kontakt med kunden och jobbar snabbt. Otroligt nöjd!

Nicklas i
Skrev om Bygg E.D.

De är trevliga, gör jobbet bra, ringer när något oväntat uppstår, de kommer i tid. Typ det man vill ha som beställare. Vi hade andra hantverkare hemma som totalt misslyckades med att lägga ett komplicerat delvis klinkrat köksgolv. Vi tog in 4 offerter på att få det fixat. 2 byggare avstod för att jobbet var för svårt. Niclas och Dimitrij fixade det på en vecka och det är fortfarande bra nu ett drygt år senare. Nu är Niclas tillbaka för att bygga om ett rum - Niclas fixar totalentreprenad och hanterar elektriker och målare så att vi slipper.

Sjöströms Entreprenad AB
4.9/5 i betyg av 61 omdömen 4.9 av 61 omdömen

Veronica O Veronica O
Johnny N
Skrev om Bygg E.D.

Flexibla och duktiga. Arbetet utfört med bra kvalitet och inom satta tidsramar, fick mycket extra (både råd och stöd). Har rekommenderat firman till andra.

Pascal A gillar detta