Alla kategorier Byggföretag Stockholms län Stockholm Enskede-Årsta-Vantör Bandhagen Bygg-gruppen i Stockholm AB

Bygg-gruppen i Stockholm AB

SJÖSABRINKEN 30 9TR, 124 55 Bandhagen, stockholm — Visa karta

Bygg-Gruppen i Stockholm AB är ett lokalt företag med sitt säte i Bandhagen, Stockholm. Företaget grundades år 1986 och har sedan dess utfört fastighetsrenoveringar för både privatpersoner och företag. Bolagets VD, Szymon Mazurkiewicz har en lång erfarenhet av byggbranchen och VVS teknik.

Läs vad 4 kunder tycker om Bygg-gruppen i Stockholm AB

• Louise H
    Louise H skrev om Bygg-gruppen i Stockholm AB
    Vi anlitade Bygg-gruppen i Stockholm för totalrenovering samt dränering av vår källare. I detta ingick även badrum. Bra samarbete och bra kommunikation. De var noggranna och extremt flexibla för ändringar/tilläggsarbete som tillkom. De var även toppen att bolla idéer med och kom med egna förslag på hur man kunde göra olika lösningar. Vi är väldigt nöjda och ger våra varmaste rekommendationer. Läs mer
  • Anna
    Anna skrev om Bygg-gruppen i Stockholm AB
    Vi har anlitat Bygg-gruppen i Stockholm återkommande under flera år nu både till vårt gamla och vårt nya hus. De har gjort allt ifrån ytskickt till badrum och större ombyggnationer. Vi har varit väldigt nöjda hela tiden. Bra samarbete och bra kommunikation. Kan varmt rekommendera detta byggföretag. Läs mer
  • Emilia H
    Emilia H skrev om Bygg-gruppen i Stockholm AB
    Ombyggnationen av min lägenhet blev klar i fredags och jag är mycket nöjd! Bygg-gruppen I Stockholm är väldigt enkla att samarbeta med, bra på att kommunicera, snabba och även väldigt flexibla. De har verkligen överträffat sig själva genom att hjälpa till med mer än bara ombyggnationen.

Jag har redan rekommenderat Bygg-Gruppen till folk i min omgivning som funderar på att renovera eller bygga om! Läs mer
  • Matylda L
    Matylda L skrev om Bygg-gruppen i Stockholm AB
    Pågående totalrenovering (20/6-10/8 -14) på Kungsholmen. Rivning, två nya badrum, flytt av kök, målning, tapetsering, finsnickerier, nya golv etc. Bygg-Gruppen i Stockholm (BGS) är under pågående arbete hos oss och har sedan start visat stor noggrannhet i jobbet de utför.

De är extremt flexibla för ändringar/tilläggsarbete under vägen, vilket det blivit en del av. De är plikttrogna och leverera det lilla extra. Både från ägare, arbetsledare och arbetare på plats. Kontakten med alla fungerar väldigt smidigt och en av alla favoriter är en av finsnickarna som visar prov på stort tålamod och guidning på vägen. I valet var det för oss viktigt att entreprenad i fråga hade alla certifikat som Säkert Vatten och BKR, vilket BGS har.

Vi har också noga förhört oss bland referenser som de lämnade mer än gärna, det då antalet omdömen på Rejta/Reco varit begränsat. I kontakt med fem (5) oberoende referenser har endast fina omdömen lämnats.

I skrivande stund är i princip allt arbete klart, där det inte finns mycket mer att önska vad gäller något. Kakling, tapetsering, målning och väggar samt snickerier, installation av badrumsmöbler, slipning av golv. Allt är utfört med vad vi bedömer som väldigt hög kvalitet.

Vi rekommenderar Bygg-gruppen stark till personer som funderar på totalrenovering eller mindre jobb, för jobb som flyter på smidigt Läs mer

Bästa byggföretagen i Stockholm:

Philip K Philip K tycker:
“Jag köpte en blandad tjänst ut...” Läs mer

Blecktornsgränd 13, 11824, STOCKHOLM