Bygg-gruppen i Stockholm AB

Hamnvägen 1, 143 30 Vårby — Visa karta

Välkommen till Bygg-gruppen i Stockholm AB!

Vi är ett lokalt företag med säte i Bandhagen och har funnits sedan 1986. Sedan dess har vi utfört fastighetsrenoveringar för både privatpersoner och företag. Med lång erfarenhet inom byggbranschen och VVS-teknik är vi ett företag att räkna med.

Vi anställer endast kvalificerade hantverkare som kan uppvisa rätt behörigheter och se till att garantera ett resultat som våra kunder blir nöjda med. Hos oss på Bygg-gruppen i Stockholm AB kan du få hjälp med bland annat renovering av kök och badrum, el-arbeten och nybyggnation. Varmt välkommen att höra av dig till oss!

Läs vad 10 kunder tycker om Bygg-gruppen i Stockholm AB

• 2019-09-26

Vasilbygg AB skrev om Bygg-gruppen i Stockholm AB
    Stor rekommendera Bygg-gruppen, alltid i tid och proffs! Läs mer
  • 2019-05-21

Jon S skrev om Bygg-gruppen i Stockholm AB
    Jag anlitade Bygg-gruppen för att bygga till tak kupor till mitt hus.
    Jag fick ett mycket proffessionellt bemötande från början till slut.
    Jag letade efter ett företag som kunde erbjuda ett konkurrenskraftigt fast pris på ett bygge som krävde en hög kompetens och det kunde Bygg-gruppen leverera. Jag kan varmt rekommendera Bygg-gruppen.
    Jon Läs mer
  • 2019-05-20

Elzbieta E skrev om Bygg-gruppen i Stockholm AB
    Håller vad de lovar och är mycket trevliga. Läs mer
  • 2019-05-19

Kakelexperten A skrev om Bygg-gruppen i Stockholm AB
    Bra samarbete. Jag rekommenderar det här företaget. Bygg gruppen är ansvarig och pålitlig. Läs mer
  • 2019-05-17

Mikael R skrev om Bygg-gruppen i Stockholm AB
    Pålitliga med bra leveranssäkerhet och kvalitet! Läs mer
  • Jonas V

2017-12-19

Jonas V skrev om Bygg-gruppen i Stockholm AB
    Jag vill verkligen avråda från att anlita Bygg-gruppen i Stockholm. De följer inte Svenska byggstandard. De vill inte åtgärda de fel de lämnar efter sig och går helt enkelt inte att lita på. Vi har anlitat dem två gånger. Efter andra gången tog vi in besiktningsman som hittade massor av fel. Då besiktigade vi även första arbetet, och även där blev det en lång lista med missar och felaktigheter. Välj en annan leverantör. Läs mer
  • Louise H

2016-04-05

Louise H skrev om Bygg-gruppen i Stockholm AB
    Vi anlitade Bygg-gruppen i Stockholm för totalrenovering samt dränering av vår källare. I detta ingick även badrum. Bra samarbete och bra kommunikation. De var noggranna och extremt flexibla för ändringar/tilläggsarbete som tillkom. De var även toppen att bolla idéer med och kom med egna förslag på hur man kunde göra olika lösningar. Vi är väldigt nöjda och ger våra varmaste rekommendationer. Läs mer
  • 2015-01-07

Anna skrev om Bygg-gruppen i Stockholm AB
    Vi har anlitat Bygg-gruppen i Stockholm återkommande under flera år nu både till vårt gamla och vårt nya hus. De har gjort allt ifrån ytskickt till badrum och större ombyggnationer. Vi har varit väldigt nöjda hela tiden. Bra samarbete och bra kommunikation. Kan varmt rekommendera detta byggföretag. Läs mer
  • Emilia H

2014-11-17

Emilia H skrev om Bygg-gruppen i Stockholm AB
    Ombyggnationen av min lägenhet blev klar i fredags och jag är mycket nöjd! Bygg-gruppen I Stockholm är väldigt enkla att samarbeta med, bra på att kommunicera, snabba och även väldigt flexibla. De har verkligen överträffat sig själva genom att hjälpa till med mer än bara ombyggnationen.

Jag har redan rekommenderat Bygg-Gruppen till folk i min omgivning som funderar på att renovera eller bygga om! Läs mer
  • Matylda L

2014-08-08

Matylda L skrev om Bygg-gruppen i Stockholm AB
    Pågående totalrenovering (20/6-10/8 -14) på Kungsholmen. Rivning, två nya badrum, flytt av kök, målning, tapetsering, finsnickerier, nya golv etc. Bygg-Gruppen i Stockholm (BGS) är under pågående arbete hos oss och har sedan start visat stor noggrannhet i jobbet de utför.

De är extremt flexibla för ändringar/tilläggsarbete under vägen, vilket det blivit en del av. De är plikttrogna och leverera det lilla extra. Både från ägare, arbetsledare och arbetare på plats. Kontakten med alla fungerar väldigt smidigt och en av alla favoriter är en av finsnickarna som visar prov på stort tålamod och guidning på vägen. I valet var det för oss viktigt att entreprenad i fråga hade alla certifikat som Säkert Vatten och BKR, vilket BGS har.

Vi har också noga förhört oss bland referenser som de lämnade mer än gärna, det då antalet omdömen på Rejta/Reco varit begränsat. I kontakt med fem (5) oberoende referenser har endast fina omdömen lämnats.

I skrivande stund är i princip allt arbete klart, där det inte finns mycket mer att önska vad gäller något. Kakling, tapetsering, målning och väggar samt snickerier, installation av badrumsmöbler, slipning av golv. Allt är utfört med vad vi bedömer som väldigt hög kvalitet.

Vi rekommenderar Bygg-gruppen stark till personer som funderar på totalrenovering eller mindre jobb, för jobb som flyter på smidigt Läs mer

Hamnvägen 1, 143 30 Vårby