Byggalleriet AB

Byggalleriet AB

Ring 08-600 30 40 www.byggalleriet.com
4.5

Välkommen till familjeföretaget Byggalleriet! Vi jobbar med allt inom om- och tillbyggnation, renovering och specialsnickeri. Renovera kök eller badrum, bygga ut villan eller bygga om ett rum - vi arbetar med välkända produkter och leverantörer till bra priser. Du får alltid gratis rådgivning innan vi påbörjar något bygge...

16 omdömen om Byggalleriet AB

Ulrika H
Skrev om Byggalleriet AB

Vi har anlita bygggalleriet vid de flesta av våra ombyggnationer och är supernöjda. Dels för alla fantastiska hantverkare som Tony och Victor knyter till sig men framförallt av deras eget bemötande. Ärliga, varma och inte rädda för att tänka sig in i kundens önskemål.

Badrumsrenoverarna
4.4/5 i betyg av 73 omdömen 4.4 av 73 omdömen
Badge2019

Emelie Elsa Birgitta O Emelie Elsa Birgitta O
Gunilla J
Skrev om Byggalleriet AB

Snickeri, målning, tapetsering, dragning av el mm Mycket bra bemötande och proffsig personal!

Anders B
Skrev om Byggalleriet AB

Ombyggnad av badrum med marmor, massagebadkar m.m. installation av duschkabin, gfasdörrar m.m. i en annan lgh mycket väl bemött, proffsigt och vänligt de levde upp till mina förväntningar, rättade snabbt till de fåtal punkter som behövde korrigeras skall gärna använda dem på nytt....

Allmänna Rörjouren
3.7/5 i betyg av 651 omdömen 3.7 av 651 omdömen

Snabbt och kompetent fixat av en trevlig rörmokare. Allt klart inom 2 timmar från vårt nödrop lördag kväll. Söndag morgon kunde vi tryggt åk

Bertil Å
Skrev om Byggalleriet AB

Byggalleriet har bytt ut vår köksinredning, installerat nya vitvaror och ny el. Tak och en del väggar har målats. Vi är väldigt nöjda med resultatet. De har jobbat effektivt och alltid hållit städat och fint på arbetsplatsen. Överenskomna tider har hållits och de har alltid ett trevligt bemötande. Vi har anlitat dem flera gånger tidigare för byggjobb. Rekommenderas!

Anna M
Skrev om Byggalleriet AB

Dyrt, de satte inte upp någon plast vid badrumsrenovering trots angränsande dörr till sovrum vilket var förfärligt. Några lösningar ok, många dåliga.

Maria K
Skrev om Byggalleriet AB

Mycket positiv! Utmärkt kommunikation. Arbetet gick snabbt och smidigt utan onödig dröjsmål. Bra pris och gott resultat!

Ted A
Skrev om Byggalleriet AB

Bemötandet har varit bra. Vi har anlitat dem för att bygga badrum samt renoverat ett duschrum. De har kommit när de sagt att de ska komma och gjort klart enligt uppgjord plan. Vi är nöjda.

Cecilia S
Skrev om Byggalleriet AB

Byggalleriet AB fixade vårt kök, rev vägg och flyttade vitvaror, installerade diskmaskin, fläkt och Micro, kaklade mm. Vi kunde inte valt ett bättre företag, inför, under och efter kände vi oss väldigt trygga och köket blev toppen efter en hel del bra ideér från snickaren själv. Tack bästa Byggalleriet!

Michel B
Skrev om Byggalleriet AB

Riktigt nöjd, snabba och noggranna. Kommer alltid i tid och lyssnar på en

Oscar T
Skrev om Byggalleriet AB

- Källarrenovering inklusive komplett ny layout, nytt badrum och tvättstuga och nya golv och ny källarentre istället för garagenedfart - Köksrenovering inklusive ny layout (vägg rivning) Bra slutresultat och omtanke om bra lösningar. Kan förbättra kommunikation och delgivning av plan, men på hela taget ett bra utfört arbete.

Elisabeth G
Skrev om Byggalleriet AB

Professionellt och kompetent genomförd totalrenovering av badrum, levererad på utsatt tid av vänliga och tillmötesgående medarbetare.

Elisabet B
Skrev om Byggalleriet AB

Jag är en mycket nöjd kund till Bygggalleriet AB. Pålitliga. Gör gediget jobb. Betyg 5

Claes H
Skrev om Byggalleriet AB

Tony Norman och Byggalleriet är ett mycket trevligt och bra företag. De är mycket kunniga, pålitliga och ger alltid en bra och snabbb service. Tony och grabbarna vill alltid leverera och se till så att kunden blir mycket nöjd. Vi har anlitat dem ett flertal gånger och alltid blivit mycket nöjda med slutresultatet och vill därför starkt rekommendera dem. Hälsningar, Claes Hedin Nacka

Anders M
Skrev om Byggalleriet AB

Byggalleriet hjälpe oss med en större utbyggnad av huset samt altan. De var bra och ärliga. Kostnader m.m. var väldigt tydligt, inga överraskningar. Blev också klara på utsatt tid. Rekommenderas.

Ulf H
Skrev om Byggalleriet AB

Vi har anlitat Byggalleriet AB vid ett flertal tillfällen. Första gången 2001. Vi har alltid varit nöjda med utfört arbete.

Fredrik F
Skrev om Byggalleriet AB

Själva arbetet är helt OK utfört, men vi hade önskat mer "finish". En detalj utomhus och karmar inomhus målades inte och vi fick göra det själva. Ytterdörren är trots en justering inte tipptopp.