Byggalleriet AB

Nynäsvägen 371, 122 34 Enskede — Visa karta

Välkommen till familjeföretaget Byggalleriet!

Vi jobbar med allt inom om- och tillbyggnation, renovering och specialsnickeri. Renovera kök eller badrum, bygga ut villan eller bygga om ett rum - vi arbetar med välkända produkter och leverantörer till bra priser. Du får alltid gratis rådgivning innan vi påbörjar något bygge så att vi kan vara så effektiva och organiserade som möjligt när vi väl drar igång.

Genom att vi har varit aktiva i branschen sedan 1979 kan vi bidra med ett brett och stabilt nätverk och rekommenderar gärna andra hantverkare, för t.ex. el, vatten eller andra specialarbeten, samt samordnar arbetet kring ditt projekt.

Läs vad 11 kunder tycker om Byggalleriet AB

• Maria K
    Maria K skrev om Byggalleriet AB
    Mycket positiv! Utmärkt kommunikation. Arbetet gick snabbt och smidigt utan onödig dröjsmål. Bra pris och gott resultat!
  • Ted A
    Ted A skrev om Byggalleriet AB
    Bemötandet har varit bra. Vi har anlitat dem för att bygga badrum samt renoverat ett duschrum. De har kommit när de sagt att de ska komma och gjort klart enligt uppgjord plan.
    Vi är nöjda.
  • Cecilia S
    Cecilia S skrev om Byggalleriet AB
    Byggalleriet AB fixade vårt kök, rev vägg och flyttade vitvaror, installerade diskmaskin, fläkt och Micro, kaklade mm.
    Vi kunde inte valt ett bättre företag, inför, under och efter kände vi oss väldigt trygga och köket blev toppen efter en hel del bra ideér från snickaren själv.
    Tack bästa Byggalleriet!
  • Michel B
    Michel B skrev om Byggalleriet AB
    Riktigt nöjd, snabba och noggranna. Kommer alltid i tid och lyssnar på en
  • Oscar T
    Oscar T skrev om Byggalleriet AB
    - Källarrenovering inklusive komplett ny layout, nytt badrum och tvättstuga och nya golv och ny källarentre istället för garagenedfart
    - Köksrenovering inklusive ny layout (vägg rivning)

Bra slutresultat och omtanke om bra lösningar. Kan förbättra kommunikation och delgivning av plan, men på hela taget ett bra utfört arbete.
  • Elisabeth G
    Elisabeth G skrev om Byggalleriet AB
    Professionellt och kompetent genomförd totalrenovering av badrum, levererad på utsatt tid av vänliga och tillmötesgående medarbetare.
  • Elisabet B
    Elisabet B skrev om Byggalleriet AB
    Jag är en mycket nöjd kund till Bygggalleriet AB. Pålitliga. Gör gediget jobb. Betyg 5
  • Claes H
    Claes H skrev om Byggalleriet AB
    Tony Norman och Byggalleriet är ett mycket trevligt och bra företag. De är mycket kunniga, pålitliga och ger alltid en bra och snabbb service. Tony och grabbarna vill alltid leverera och se till så att kunden blir mycket nöjd. Vi har anlitat dem ett flertal gånger och alltid blivit mycket nöjda med slutresultatet och vill därför starkt rekommendera dem.
    Hälsningar,
    Claes Hedin
    Nacka
  • Anders M
    Anders M skrev om Byggalleriet AB
    Byggalleriet hjälpe oss med en större utbyggnad av huset samt altan. De var bra och ärliga. Kostnader m.m. var väldigt tydligt, inga överraskningar. Blev också klara på utsatt tid. Rekommenderas.
  • Ulf H
    Ulf H skrev om Byggalleriet AB
    Vi har anlitat Byggalleriet AB vid ett flertal tillfällen. Första gången 2001. Vi har alltid varit nöjda med utfört arbete.
  • Fredrik F
    Fredrik F skrev om Byggalleriet AB
    Själva arbetet är helt OK utfört, men vi hade önskat mer "finish". En detalj utomhus och karmar inomhus målades inte och vi fick göra det själva. Ytterdörren är trots en justering inte tipptopp.

Nynäsvägen 371, 122 34 Enskede