Alla kategorier Byggföretag Skåne Malmö Byggnadsaktiebolaget Per Wall

Idunsgatan 2, 214 30 Malmö — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om Byggnadsaktiebolaget Per Wall

• Pernilla O
    Pernilla O skrev om Byggnadsaktiebolaget Per Wall
    Hej vi har använt byggnads AB Per Wall i många år det har alltid fungerat jättebra priser tider service kunskap samt tar alltid kontakt om ev problem uppstår senaste projektet var i somras ett
    jobb som var rätt så omfattande. det blev jättebra har man ev använt sig av "utländskt" arbetskraft så förstår jag att man kan bli "bitter" men låt det ej gå ut över seriösa företsag som Byggnads Ab Per Wall dom jobbar åt försäkringsbolag mm det kan man ej göra om man inte sköter sig så bry er inte om enstaka "gnällisar" dom finns tyvärr alltid (orättvist) vi har o kommer att rekommendera Per Wall till alla vänner o bekanta

Boende på Näset Läs mer
  • Axel F
    Axel F skrev om Byggnadsaktiebolaget Per Wall
    Byggnads AB Per Wall utgörs av halvfigurer som ger fasta priser som de inte håller, hotar därefter med inkasso och kronofogde när man betalar överenskommet pris. Delvis dåligt utfört arbete, de förstörde mitt egeninköpta högkvalitativa material genom att hantera det slarvigt och montera det med sitt eget lågkvalitativa material (=kvaliteten på totalen blev kass, trots bra grundförutsättningar) dessutom delvis utan fackmannamässighet. De gnällde och klagade till mig - deras kund - på uppdraget. (!!!) Över huvudtaget är deras sätt att behandla sina kunder som just kunder under all kritik, vem som finns till för vem är en ganska trivial sak som ingen på Per Wall Byggnads AB tycks ha förstått.
    Många säger en massa olika dåliga saker om hantverkare i allmänhet, Per Wall Byggnads AB personifierar ALLA dessa dåligheter.
    Även om många hantverkare lämnar en del övrigt att önska, så kan det bara finnas bolag som är bättre än Per Wall Byggnads AB - de är nämligen ett genuint bottennapp. Gör dig själv en tjänst och anlita någon annan. Du kommer troligen att spara pengar, din egen tid och få bättre bemötande och resultat med en annan leverantör.
    Usch! Läs mer

Bästa byggföretagen i Malmö: