S. Arnhuvud Byggnads

S. Arnhuvud Byggnads

Välkommen till oss på S. Arnhuvud Byggnads AB! Byggfirman startades år 1997 av Stig Arnhuvud och idag har företaget 4 medarbetare och vi har ett starkt samarbete med en rad olika hantverkare för att kunna erbjuda kvalitet i olika typer av byggjobb. Rörmokare, arkitekter, mattläggare, plattsättare och elektriker ingår i vårt...

15 omdömen om S. Arnhuvud Byggnads

Erna Z
Skrev om S. Arnhuvud Byggnads

Målnings- och snickerijobb. Trevligt bemötande, jobbade flitigt och höll tider. Bra utfört jobb. Tydlig redovisning av nedlagt jobb.

Sjöströms Entreprenad AB
4.9/5 i betyg av 61 omdömen 4.9 av 61 omdömen

Veronica O Veronica O
Micke S
Skrev om S. Arnhuvud Byggnads

Jag är jättenöjd med vårt nya duschrum på landet bra pris och snyggt.jag kan rekomendera Arnhuvud bygg.Mvh Micke.S

Jonas A
Skrev om S. Arnhuvud Byggnads

Bygger alltid med sinne för detaljerna och med yrkesstolthet. Vill man bevara karaktären i huset så är S. Arnhuvud ett måste. Vi har anlitat dem i över 15 år.

Jonas Thür Specialsnickerier
4.9/5 i betyg av 45 omdömen 4.9 av 45 omdömen

Staffan H
Skrev om S. Arnhuvud Byggnads

Snabb respons, proffsigt hantverk och rimligt pris är en bra kombination som byggnadsfirman står för. Dessutom är dom att lita på.

Ann-Cathrin F
Skrev om S. Arnhuvud Byggnads

Trevligt bemötanfe. Arbetet utfördes perfekt, helt enligt tidsplan.Samarbetet mellan / övergången mellan olika yrkesgrupper: el.,VVS. och snickeri skedde smidigt utan väntetider.

2 Snickare AB
4.6/5 i betyg av 92 omdömen 4.6 av 92 omdömen
BadgeFourYears

Anna-carin B Anna-carin B
Lisbeth W
Skrev om S. Arnhuvud Byggnads

Hej! Det var på mitt fritidshus (ett äldre torp) som jag beställt takomläggning samt en ny farstukvist. Jag är mycket nöjd med utförandet av arbetet och bemötandet.

Karl-Eric J
Skrev om S. Arnhuvud Byggnads

Fungerat bra. Särskilt bra är det nätverk av andra hantverksområden (rörmokare,elektriker etc) som Arnhuvud har och samordnar. Jobb med olika moment blir därmed utförda utan väntetider och utan att man själv behöver engagera sig

Honkonen Byggnads AB
4.9/5 i betyg av 54 omdömen 4.9 av 54 omdömen
Badge2023

Peter H
Skrev om S. Arnhuvud Byggnads

Ett noggrant företag som inte lämnar något åt slumpen. Som UE är man alltid väl underrättad när det är dags att komma eftersom dom ser helheten. Rekommenderar varmt Byggnadsfirman S.Arnhuvud till både mina egna kunder samt vänner och bekanta.

Jonas A
Skrev om S. Arnhuvud Byggnads

Vi (familjen) har använt oss av Sören och hans medarbetare under mer än 10 år. Dom har en hög yrkesstolthet och vi har aldrig varit missnöjda med leveransen. Han gör det där lilla extra och har hjälpt oss att ta rätt beslut väldigt många gånger. Vi har haft cirka fem större uppdrag med företaget, allt från köksrenovering, källarrenovering, badrum, etc. Sören är dessutom noga med att sina underleverantörer håller samma höga klass. Vi ger Sören våra allra bästa rekommendationer

Damian Bygg i Stockholm AB
4.9/5 i betyg av 118 omdömen 4.9 av 118 omdömen

Josefine B Josefine B
Katriina A
Skrev om S. Arnhuvud Byggnads

Snabbt och fint utfört arbete.

Kenneth G
Skrev om S. Arnhuvud Byggnads

Seriösa, kunniga, pålitliga och hyggligt prisvärda

Entreprenadhuset
4.8/5 i betyg av 156 omdömen 4.8 av 156 omdömen

Anna Karin Ulrica A Anna Karin Ulrica A
K-G W
Skrev om S. Arnhuvud Byggnads

Projekt: Taklyft på villa Uppsala 2004. Företaget, Byggfirman S Arnhuvus, gjorde konstruktion och skal (yttertak, väggar, fönster)varefter vi själva isolerade och gjorde inredning. Företaget kopplades in då en färdig ritning och bygglov fanns på plats. Företaget gjorde förberedande arbete: Ritade och beställde takstolar, beställde material och planerade arbetet. Företaget utförde taklyftet: Avlägsnade det gamla taket och takstolarna. Monterade nya takstolar. Lade yttertaket inklusive takbeläggning. Spikade på ytterpanel....

Swecon J
Skrev om S. Arnhuvud Byggnads

Vi fick en Lastramp reparerad,di e lätte att få tag i och jobbet utfördes på ett bra sätt å te bra pris! Rekommederas!!!

Mats N

Mycket nöjd! Sören är en mycket duktig snickare. Rekommenderas varmt

Anders J
Skrev om S. Arnhuvud Byggnads

Gedigen kunskap. Bra dialog. Allt till belåtenhet. Kan rekommenderas!