Café Milano

3.0

4 omdömen om Café Milano

Johan Fredrik L
Skrev om Café Milano

Håller med föregående om urusel service, personalen är mer intresserade av att prata med varann. Maten var riktigt bra, små men lagom portioner av pastan. Väl tilltagna priser. Mitt betyg skulle nog vara 2,5 men avrundar uppåt.

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7918 omdömen 4.3 av 7918 omdömen

Per-olof G Per-olof G
Ulrika H
Skrev om Café Milano

Smaklös pasta, många fina skaldjur på pastarätten men det smakade inget, desserten Tiramisu var vattnig och där hade de missat Marsalavinet och expresso helt. Ouppmärksam och okoncentrerad serverings personal.

Adam L
Skrev om Café Milano

Det absolut särklass bästa italienska restaurangen som finns i sthlm. Har humana priser till skillnad från de som ligger på östermalm. ofta mycket folk på luncher och kvällar.

Österlånggatan 17
4.0/5 i betyg av 4105 omdömen 4.0 av 4105 omdömen

Jessica I Jessica I
Nadia C
Skrev om Café Milano

Hit går jag om jag inte kommer på något bättre. Maten är god, men priset är lite för högt och motiveras inte av råvarorna. Personalen är trevlig men det kan vara svårt att få deras uppmärksamhet. Jag återvänder hit eftersom det är ett "säkert kort", det blir aldrig dåligt men det blir heller aldrig några stående ovationer.