Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Norrmalm Café Milano

Café Milano

Kungsträdgårdsgatan 18, 111 47 Stockholm — Visa karta

Österlånggatan 17, 11131, Stockholm
Ulrika H:
Trevligt bemötande Gott vin Ojämn mat upplevelse - några bra , andra mindre bra en del rätter ej prisvärda

Restauranger nära Café Milano:

Norrlandsgatan 28, STOCKHOLM
I Kung Carls Bakficka kan du njuta av brasserielunch, god middag eller en cockta... Läs mer ›
Camilla L:
God mat och trevlig personal. Lite dåligt med påfyllnad i buffén, men på det hela bra.

Regeringsgatan 70, Stockholm
maria r:
Vänligt och bra bemötande. Dock lite negativ attityd inte var nöjda med det 1:a vinet vi fick prova till maten. Annars ok.

Nybrogatan 38, STOCKHOLM
Välkomna till Nybrogatan 38 - Östermalms kvarterskrog alla tider på dygnet! Läs mer ›
Kerstin G:
Restaurangbesök med trevligt bemötande, snabb och bra service.

Österlånggatan 17, Stockholm
Hos Österlånggatan 17 i charmiga Gamla Stan skapas en behaglig upplevelse med fö... Läs mer ›
Ulrika H:

Läs vad 4 kunder tycker om Café Milano

• Johan l
    Johan l skrev om Café Milano
    Håller med föregående om urusel service, personalen är mer intresserade av att prata med varann. Maten var riktigt bra, små men lagom portioner av pastan. Väl tilltagna priser. Mitt betyg skulle nog vara 2,5 men avrundar uppåt.
  • Ulrika H
    Ulrika H skrev om Café Milano
    Smaklös pasta, många fina skaldjur på pastarätten men det smakade inget, desserten Tiramisu var vattnig och där hade de missat Marsalavinet och expresso helt. Ouppmärksam och okoncentrerad serverings personal.
  • Adam L
    Adam L skrev om Café Milano
    Det absolut särklass bästa italienska restaurangen som finns i sthlm. Har humana priser till skillnad från de som ligger på östermalm. ofta mycket folk på luncher och kvällar.
  • Nadia C
    Nadia C skrev om Café Milano
    Hit går jag om jag inte kommer på något bättre. Maten är god, men priset är lite för högt och motiveras inte av råvarorna. Personalen är trevlig men det kan vara svårt att få deras uppmärksamhet. Jag återvänder hit eftersom det är ett "säkert kort", det blir aldrig dåligt men det blir heller aldrig några stående ovationer.

Kungsträdgårdsgatan 18, 111 47 Stockholm