Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Södermalm Caffé Licå HB

Caffé Licå HB

Verkstadsgatan 9, 117 36 Stockholm — Visa karta

Norra Agnegatan 39, 11229, STOCKHOLM
Lina P:
Jättegod mat och väldigt trevlig, snabb personal. Dock trångt vid bordet och lite stressigt att bara ha bordet i två timmar.

Restauranger nära Caffé Licå HB:

Tavastgatan 22, STOCKHOLM
Restaurang Tabbouli på Söder är stället för dig med höga krav på trevlig persona... Läs mer ›
Bodil N:
Underbar, mysig restaurang med fantastisk mat och jättetrevlig personal.

Norra Agnegatan 39, STOCKHOLM
Restaurang Tabbouli på Kungsholmen är det givna valet för vällagad libanesisk ma... Läs mer ›
Lina P:

Timmermansgatan 35, STOCKHOLM
Välkommen till Timmermans 1857! Vackert belägen på Södermalm hittar du vår resta... Läs mer ›
Marianne S:
Vid 4 olika besök har vi serverats mycket god mat av positiv trevlig personal

Hornsgatan 1, Stockholm
Vi erbjuder hjälp kring serveringstillstånd, utbildning i livsmedelshantering, f... Läs mer ›
Daniel:
Tack för en ypperlig service och kunnande när ni hjälpte oss med serveringstillstånden. Behövde gå igenom provet 5 ggr endast

Läs vad 5 kunder tycker om Caffé Licå HB

• Anna
    Anna skrev om Caffé Licå HB
    Ska precis skriva en recension medan jag läser nedanstående kommentar och kan tyvärr inget annat göra än att hålla med. Otroligt trist personal!! Har varit där flera gånger nu och kan tyvärr inte säga att det är dagsformen utan personalen visar helt klart ett ointresse och har nog inte lärt sig vad god service innebär. Tummen ned. Vilken tur att det har öppnat så många fler fik i området.
  • Paulina M
    Paulina M skrev om Caffé Licå HB
    Kanske Hornstulls mest överskattade café. Goda bullar och mysig liten lokal men personal med oerhört trist attityd. Min mamma frågade om de hade något vegetariskt alternativ på menyn och fick "Ja, vi har fiskgryta" till svar. När mamma förklarade att hon är "riktig" vegetarian, d v s inte äter fisk fick hon en axelryckning till svar och stressade blickar. Istället för t ex: "Då har vi en god macka med mozzarella och tomat". Vi kände oss besvärliga och beställde te och bullar för att inte besvära personalen mer. Tid för frågor och funderingar fanns tydligt inte.

Personalen har (mig veterligen) nyss börjat ta kontokort (över 50 kr). De visar dock tydligt att de tycker att kort är besvärligt. Fick höra småtrista kommentarer som "Vi får se om det här verkligen går på över 50 kr" och "Ja, det här kommer ju ta sin lilla tid..".

Suck.
  • Petter E
    Petter E skrev om Caffé Licå HB
    Farligt trevlig personal och Cinnamon representerar ett av de bättre fiken i stan. Förutom Vurma är detta ett självklart val och i kombination med hög ¨mysfaktor¨ och deras låga priser är det en vinnare!
    Sara S gillar detta
  • Ida V
    Ida V skrev om Caffé Licå HB
    Detta är ett genuint litet café väl värt ett besök! Billiga priser på godsaker som bakas i deras egna lilla kök. På sommaren är det supermysigt att sitta ute och beställa ett frukostpaket där man bland annat får hemmagjord muesli. Gå hit!
  • Annika T
    Annika T skrev om Caffé Licå HB
    Om du är i Hornstull gå till Cinnamon ett litet cafe på verkstadsgatan.
    Allt som finns där är så gott, allt som finns där bakar dom i deras bageri och det är inte så dyrt heller. Prova gärna deras lunch deras hemlagade köttbullar är en klassiker.
    Varje gång jag är på Verkstadsgatan och ska in på Tobakspinnargatan till min kompis kan jag inte låta bli att springa in till Cinnamon och handla ngt smarrigt till oss.
    Jag lovar du blir BEROENDE!!

Verkstadsgatan 9, 117 36 Stockholm