Alla kategorier Målare Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Calle Målare

Calle Målare

Saltmätargatan 5, 113 59 Stockholm — Visa karta

Calle Målare är ett personligt måleri med fokus på professionalitet och engagemang! Vi hjälper både privatpersoner och företag med allt från invändigt till utvändigt måleri. Vi är alltid noggranna med grundarbete till färdig yta. Vi kan tapetsera, måla snickerier, väggar, tak, fönster och mycket annat!

När du anlitar Calle Målare ser vi det som en självklarhet med noggrann planering, ordning och reda under arbetets gång och att vi håller oss till det vi kommit överens om tillsammans med dig.

Varmt välkommen att vända dig till oss med ditt projekt!

Läs vad 10 kunder tycker om Calle Målare

• Anita M
    Anita M skrev om Calle Målare
    Då det krisade sig för mig så fick jag snabbt tag i Calle. Han är en noggrann, duktig och kom med bra förslag om hur vi skulle göra med renovering. Jag är jättenöjd och kommer att anlita Calle igen vid behov.
  • Peter H
    Peter H skrev om Calle Målare
    Har aldrig köpt måleritjänster, men Callemalare.se var otroligt professionella och gjorde allt som skulle gjöras på utsatt tid. Vi hade taket och alla väggar och dörrar och lister ommålade och det set kanon ut. Dom hjälpte också till att slipa om trägolven, fräshade upp badkartet samt hjälpte oss få en VVS firma att installera ny toalett samt sätta upp handduksvärmare.
  • Elisabeth E
    Elisabeth E skrev om Calle Målare
    Mycket bra att ha att göra med! Seriös, pålitlig försöker alltid tillgodose kundens önskemål. Kan definitivt fekommendera Calle Målare!
  • Göran G
    Göran G skrev om Calle Målare
    Vi är väldigt nöjda med både bemötandet och utförandet av det uppdrag han åtog sig. Hembygdsföreningen i Sigtuna. Objekt som målades invändigt. Sockenstugan.
  • Anders N
    Anders N skrev om Calle Målare
    Jag har anlitat Calle Målare för att måla om min fasad. Bemötandet har varit bra från första kontakt till slutfört arbete. Få tillkommande kostnader och rimligt prissatta.
  • Gunnar M
    Gunnar M skrev om Calle Målare
    Högsta kvalitet till rätt pris. Omsorgsfullt och utan konstigheter.
  • Henrik O
    Henrik O skrev om Calle Målare
    Kan varmt rekommendera Calle och hans kollegor. Jag är mycket nöjd med jobbet de gjorde (tapetserade walk in closet + spackla måla lister)
  • Carla S
    Carla S skrev om Calle Målare
    Ommålning av husfasad. Proffsig offert och fakturering. Arbetet var vi nöjda med.
  • Gunnar M
    Gunnar M skrev om Calle Målare
    Proffesionellt utförd målning av villafasad med linoljefärg med utmärkt resultat till rätt pris. Inga konstigheter. Vi är mycket nöjda.
  • Kent S
    Kent S skrev om Calle Målare
    Mycket gott bemötande vid första kontakten.
    Bra offert .
    Mkt bra utfört måleriarbete på mitt hus.
    Kan verkligen rekommendera Calle Målare.

Saltmätargatan 5, 113 59 Stockholm