Cardeal Örebro AB

1.0

2 omdömen om Cardeal Örebro AB

Christian S
Skrev om Cardeal Örebro AB

De ljuger om ALLT!!! Kolla bilen ordentligt, de ger dig felaktig fakta och information redan från början, det som står i deras annonser och när du pratar med dem är bara SKIT, fejkade leenden och säljarsnack, var redan skeptisk till mitt köp av bil, då det framkom att en del var sönder vilket jag INTE fick reda på innan jag kom dit, hade några mil att köra också, så de tog det till deras fördel, och såklart efter köpet, vänder de och du finns inte, pengarna ska in sedan är du noll värd. SOM JAG SKREV INNAN KÖP ALDRIG BIL AV DEM!!!

Hossein P
Skrev om Cardeal Örebro AB

Akta er. Köp absolut inga bilar hos de. De lurar folk och säljer bilar som är redan trasiga. SNÄLLA KONTROLLERA ALLAT Innan ni skriver på. Be de att ge intyg på det de lovar och säger. Akta er de tar inga ansvar efter att ni skrivit på avtalet. Allt de säger är bloff. Lita inte på de. Ni andra som har köpt bil hos de och det uppkom fel på bilen och att de inte svarar i telefon eller inte tar ansvar kan anmälla de till ARN. Läs mer här. https://www.hallakonsument.se/varor-och-tjanster-process/bilen-ar-trasig-eller-fungerar-daligt/