Carz of Sweden AB

Khikmatillo A

👍👍🏻👍🏻👍🏻👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

Haninge Bilpark
4.6/5 i betyg av 1321 omdömen 4.6 av 1321 omdömen

Arturas är kunnig och trevlig. Sålde min gamla bil och trots att bilen hade en del skavanker så fick jag ett schysst pris. Återvänder gärna.

Rakhimzhan S
Skrev om Carz of Sweden AB

Var förbi Carz of Sweden för att kolla på en bil jag var intresserad av att köpa. Både Miranda och Dimitri var super trevliga väldigt tillmötesgående och kunniga i sin sak. Blev ingen affär på bilen jag tittade på men slutade med att jag lämnade in min S90 på förmedling. Inom kort var bilen såld pengarna direkt in på kontot. Fick ut det vi enades om. Rekommenderar starkt detta bolag. Tack för er hjälp och vi ses snart igen ❤️

Sergei M
Skrev om Carz of Sweden AB

Trevligt bemötande och smidig affär

Wowto Sweden AB
4.8/5 i betyg av 1028 omdömen 4.8 av 1028 omdömen

Lars Erik S
Skrev om Carz of Sweden AB

Dimitri var mycket trevlig och tillmötesgående. Svarade snabbt på meddelande och ringde upp enligt överenskommelse. Mycket noggrann med dokumentation kring köpet . Kändes väldigt pålitlig och kunnig kring köp och sälj och allt var väldigt smidigt. Pengarna direkt in på vårt konto, tog ett par bankdagar pga olika banker. Nu när vi fått pengarna hämtar de bilen när det passar oss!! Jag är rent förbluffad över den höga standard hela affären hållit. Och lätt förvånad över att Dimitri faktiskt har ett grundmurat förtroende...

Wille D
Skrev om Carz of Sweden AB

Smidig affär & utan krångel. Kom och köpte bilen under 24h. Trevlig kille med! Rekommenderar

Svar från Carz of Sweden AB

Hej Wille ⭐️ Stort tack för ditt fina omdöme! Du är varmt välkommen när det är dags att byta eller sälja bil igen ☺️ Bästa hälsningar / Carz of Sweden

Bilförmedlingen Stockholm
4.7/5 i betyg av 350 omdömen 4.7 av 350 omdömen

Grymma låvar skicket på bilen...köpte en v60 av dom👍👍👍👍👍

Nicklas S Nicklas S
Conny L
Skrev om Carz of Sweden AB

Trevligt bemötande och en snabb och enkel affär!

+46 07 603 01 400 gillar detta
Svar från Carz of Sweden AB

Trevligt att göra affär med dig med Conny! 😊 Du vet vart du når oss och på återseende ⭐️