Christian Gustavsson

Christian Gustavsson

Christian Gustavsson är mäklare på Ceylan Sandberg Fastighetsmäkleri

Christian Gustavsson har varit registrerad mäklare sedan 2018-07. Christian Gustavsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-10 och har fått 15 omdömen med ett betyg på 4.9. Christian Gustavsson har haft 10 försäljningar sen 2024-02 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

2024-02 - 2024-06

15 omdömen om Christian Gustavsson

Sedan starten hos Reco 2024
Ted M
Köpte sitt hus med hjälp av Christian Gustavsson en del av Ceylan Sandberg Fastighetsmäkleri
Backamo

Professionell, kunnig, tillgänglig och trevlig

Christian M
Sålde sin lägenhet med hjälp av Christian Gustavsson en del av Ceylan Sandberg Fastighetsmäkleri
Kålgården

Vi är väldigt nöjda med Christian, han inger ett lugn och stort förtroende. Vi hade en bra kommunikation från början till slut. Vi rekommenderar Christian starkt!

Beatrice S
Taberg

Trevlig och kunnig mäklare. Vi känner oss trygga med vårt husköp.

John L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Christian Gustavsson en del av Ceylan Sandberg Fastighetsmäkleri
Kålgården

Christian gjorde ett mycket bra jobb och hjälpte till med de frågor man hade

Johannes G
Taberg

Supertrevlig kunnig och hjälpsam. Smidig affär och fick hjälp med alla frågor. 😊

Kenth A
Sålde sitt hus med hjälp av Christian Gustavsson en del av Ceylan Sandberg Fastighetsmäkleri
Mullsjö

Amer O

Supertrevlig och otroligt professionell 👍

Anna K
Taberg

Christian är en erfaren och skicklig mäklare som genom sin professionalitet visar lika mycket hänsyn om säljaren som själva processen av försäljningen. Med Christian upplever du en trygghet affären rakt igenom och vi kan varmt rekommenderar Christian som mäklare.

Bengt-Olof W
Västersjön

Jag kan varmt rekommendera Christian som fastighetsmäklare. Jag vill tacka dig Christian för ditt fantastiska arbete med försäljningen av min bostad. Din professionalism och ditt engagemang har verkligen gjort hela processen smidig och stressfri. Jag är mycket nöjd med resultatet och uppskattar all din hjälp och expertis. Vänliga hälsningar B-O