Christian Gustavsson

Christian Gustavsson

Christian Gustavsson är mäklare på Ceylan Sandberg Fastighetsmäkleri

Christian Gustavsson har varit registrerad mäklare sedan 2018-07. Christian Gustavsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-10 och har fått 5 omdömen med ett betyg på 4.8. Christian Gustavsson har haft 1 försäljningar sen 2024-02 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2024-02 - 2024-04

5 omdömen om Christian Gustavsson

Sedan starten hos Reco 2024
Simon S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Christian Gustavsson en del av Ceylan Sandberg Fastighetsmäkleri
Munksjöstaden

Christian är lugn, trygg och informativ.

Eva Britt A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Christian Gustavsson en del av Ceylan Sandberg Fastighetsmäkleri
Munksjöstaden

Christian är lugn, trygg och saklig. Inger ett stort förtroende. Hjälpte oss till ett snabbt o lyckat köp på ett proffsigt sätt. Våra bästa rekommendationer till Christian och CeylanSandberg

Annika C
Väster

Mycket smidig och effektiv försäljning. Bra kontakt med Christian. Jättenöjd!!!

Antonio A
Väster

Väldigt trygg att ha och göra med. Gick igenom allt med oss lugnt och sansat och det var aldrig något som kändes oklart. Rekommenderar Christian till alla!

Rebecca L
Sålde sitt hus med hjälp av Christian Gustavsson en del av Ceylan Sandberg Fastighetsmäkleri
Barnarp

Erfaren och harmonisk mäklare som behåller lugnet när de stormar och som känns trygg att ha att göra med.