Nina Gustafsson

Nina Gustafsson

Nina Gustafsson är mäklare på Ceylan Sandberg Fastighetsmäkleri

Nina Gustafsson har varit registrerad mäklare sedan 2023-06. Nina Gustafsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-08 och har fått 21 omdömen med ett betyg på 4.9. Nina Gustafsson har haft 13 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-03

21 omdömen om Nina Gustafsson

Rasmus S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Nina Gustafsson en del av Ceylan Sandberg Fastighetsmäkleri
Torpa

Ambitiös & ansvarstagande mäklare med kunden i focus. Varma Rekommendationer.

Ann-Louise C
Sålde sitt hus med hjälp av Nina Gustafsson en del av Ceylan Sandberg Fastighetsmäkleri
Jönköping

Nina är proffs på relationer. Hon är inkännande och lyhörd och fenomenalt skarp i sitt bemötande. Man får omedelbart en känsla av lugn hos henne och känner ett genuint intresse för både personerna inblandade och jobbet som ska göras. Det skapade trygghet och tillit hos oss i en speciell och ovan situation. Vi kände hela tiden att Nina verkligen gjorde sitt yttersta för att både vi säljare och köpare ska vara nöjda. Det som också skapade enorm trygghet var att Nina hela tiden höll oss uppdaterade längs vägen och visade oss...

Jonas G
Köpte sitt hus med hjälp av Nina Gustafsson en del av Ceylan Sandberg Fastighetsmäkleri
Jönköping

En bostadsaffär är ganska stressande i sig, men Nina gjorde ett bra jobb. Flexibel, tillmötesgående och vänlig. Kan rekommenderas!

Sophie G
Jönköping

Trevlig, snabb och tillmötesgående. Vi är väldigt nöjda med Nina!

Sanny O
Jönköping

Kände mig väldigt bekväm med att ha henne som ansvarig mäklare. Vi kom bra överens och jag är nöjd med hennes insats för min försäljning

Gunn Annelie C
Mullsjö

Blev prof. mottagen av Nina en glad tjej med stor energi och tålamod en fantastisk tjej som passar för sitt yrke. Lättsam men har respekt och kan se möjligheter och verkar kunna regler och mm. Hon arbetar väldigt flexibelt och har löpande uppdatering med oss som säljare och köpare eftersom vi köpte bostad först och sedan sålde huset. En bra tjej som kommer att kunna gå långt och ge trots sin unga ålder ett prof intryck och förhållningssätt trots en svår marknad som råder idag

Lisa T
Kålgården

Alltid ett professionellt och tryggt bemötande! Vi fick bolla allt kring försäljningen med Nina som alltid vart tillgänglig och svarat på alla frågor och önskemål. Trotts en tuff marknad så kändes det tryggt att vara i Ninas händer, hade inte kunnat önska oss något annat⭐️

Ulrika H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Nina Gustafsson en del av Ceylan Sandberg Fastighetsmäkleri
Kålgården

Nina hjälpte mig i min affär på ett jättebra sätt och är kunnig och tillmötesgående. Hon är tillgänglig, återkopplar snabbt och vill att affären ska bli så bra som möjligt för båda parter. Jag kan varmt rekommendera Nina som mäklare.

Andreas O
Jönköping

Nina var trevlig och hjälpsam Så henne skulle jag rekommendera andra

Rajan S
Jönköping

Trevlig och hjälpsam, tillgänglig för alla frågor