Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Östermalm Ciao Ciao Grande

Ciao Ciao Grande

Storgatan 11, 114 44 Stockholm — Visa karta

Ciao Ciao Grande serverar suveräna pizzor, italiensk Ala Carte och luncher. Vi har ett brett utbud av italienska viner med vårt eget vinmärke som bordsvin och självklart har vi fullständiga rättigheter.
Sveavägen 41, 11134, STOCKHOLM

Restauranger nära Ciao Ciao Grande:

Skeppargatan 16, STOCKHOLM
Välj Villaggio om du vill äta en riktigt god italiensk middag! Alltid ekologiska... Läs mer ›
Brunjar H:
Good place, Good Good central in Stockholm. Staff a bit arrogant and could be warmer/smiling, but over all this is a Good choice for tasti...

Nybrogatan 38, STOCKHOLM
Välkomna till Nybrogatan 38 - Östermalms kvarterskrog alla tider på dygnet! Läs mer ›
Anna R:
Mysig atmosfär och klassiska råvaror med spännande twist.

Nybrogatan 42, Stockholm
Hos Spanjorskan hittar du spanska maträtter och en stämning likt en restaurang p... Läs mer ›
Astrid G:
Trevligt och omtänksamt bemötande och servering. Kort men spännande meny och mysig avslappnad miljö. Rimliga priser. Återkommer gärna.

Valhallavägen 147, STOCKHOLM
Välkommen till en flexibel kvarterskrog med prestigelös service och något för al... Läs mer ›
Frida ö:
Jämn och bra klass på mat och dryck rakt igenom. Tacos som verkligen levererar och två huvudrätter som håller den nivån man vill ha på en bi...

Läs vad 9 kunder tycker om Ciao Ciao Grande

• Nihad R
    Nihad R skrev om Ciao Ciao Grande
    Enligt mig, Stockholms bästa pizzor! Lite dyrare, mycket bättre. Har mycket trevlig personal. Gillar deras Tunay Special.
  • Pavas M
    Pavas M skrev om Ciao Ciao Grande
    Både pastan och pizzan smakar bra! Ett mycket bättre val än Vapiano för de extra slantarna! Missa inte Gino till efterrätt!
  • Linn J
    Linn J skrev om Ciao Ciao Grande
    Riktigt grym pizza och pasta restaurang med jättegod mat och till väldigt bra priser! Det är trevlig personal och restaurangen ligger bra placerad mitt i stan.
  • Elin O
    Elin O skrev om Ciao Ciao Grande
    trevlig och skämtsam personal som bjuder på både pizzasallad och ett gott skratt.
  • susanna b
    susanna b skrev om Ciao Ciao Grande
    mmm jag älskar pizzan här! pizza är inte pizza utan det är pizzerian som gör pizzan, vilket denna gör bra!
  • Martin S
    Martin S skrev om Ciao Ciao Grande
    Väldigt goda pizzor med en bra botten. Många olika alternativ och roliga ingredienser. Trevlig personal.
  • Erik P
    Erik P skrev om Ciao Ciao Grande
    Mycket bra kvalitet och råvaror, värt varende öre. Pizzorna är lagom tunna, har bra form och är i en bra storlek. Dom är bra på att fullfölja specielbeställningar. Ciao ciao har ett mycket bra rykte. Det känns mycket lyxigt att äta där, man får inte dålig samveta av att beställa en pizza när man är ute. Annars brukar det kännas lite smått skabbigt. Om du inte har vart där så har du missat något stort.
  • Emma K
    Emma K skrev om Ciao Ciao Grande
    Har både provat lunch och middag här, och båda gångerna har varit riktigt bra. Grym mat, trevlig personal, snygg men inte överarbetad inredning med ett plus för de coola lamporna. Deras hälsotalrik var så stor att jag inte hann äta upp allt, för mina vänner inte orkade vänta längre..
    Enda nackdelen må vara att det nästan alltid är smockfullt.
  • Christian M
    Christian M skrev om Ciao Ciao Grande
    Mycket bra pizza, ännu trevligare personal. Testa deras pasta med oxfilé- suverän! Brukar föredra take away, vilket funkar bra, alltid klart på utsatt tid.
    Emma K gillar detta

Storgatan 11, 114 44 Stockholm