Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Östermalm Ciao Ciao Grande

Ciao Ciao Grande

Storgatan 11, 114 44 Stockholm — Visa karta

Ciao Ciao Grande serverar suveräna pizzor, italiensk Ala Carte och luncher. Vi har ett brett utbud av italienska viner med vårt eget vinmärke som bordsvin och självklart har vi fullständiga rättigheter.
Nytorget 6, 11640, STOCKHOLM
Nytorget 6
Ida A:
God mat och trevlig personal som upplevs vänlig och proffsig.

Restauranger nära Ciao Ciao Grande:

Nybrogatan 38, STOCKHOLM
Välkomna till Nybrogatan 38 - Östermalms kvarterskrog alla tider på dygnet! Läs mer ›
Jesper H:
Vi havde en business middag der. Stedet var fyldt, så godt vi havde reserveret. Vi staretede med en Italiensk inspireret starter. God vari...

Norrlandsgatan 28, STOCKHOLM
I Kung Carls Bakficka kan du njuta av brasserielunch, god middag eller en cockta... Läs mer ›
Camilla M:
Fantastisk bra personal som var mycket lyhörda och hjälpsamma på ett proffsigt sätt. Maten var riktigt bra!

Regeringsgatan 70, Stockholm
Sture H:
Hej, vänligt bemötande redan från entrén. Bra mat som vanligt och trevlig miljö.

Brunnsgränd 4, STOCKHOLM
På Le Rouge står råvarorna lax och entrecote i fokus i kombination med hög servi... Läs mer ›
Niklas L:
Fanstastiskt bemötande redan i dörren. Allt, från garderoben, via vinbaren, till middagen höll utsökt klass, dessutom i en trevlig miljö. Re...

Läs vad 9 kunder tycker om Ciao Ciao Grande

• Nihad R
    Nihad R skrev om Ciao Ciao Grande
    Enligt mig, Stockholms bästa pizzor! Lite dyrare, mycket bättre. Har mycket trevlig personal. Gillar deras Tunay Special.
  • Pavas M
    Pavas M skrev om Ciao Ciao Grande
    Både pastan och pizzan smakar bra! Ett mycket bättre val än Vapiano för de extra slantarna! Missa inte Gino till efterrätt!
  • Linn J
    Linn J skrev om Ciao Ciao Grande
    Riktigt grym pizza och pasta restaurang med jättegod mat och till väldigt bra priser! Det är trevlig personal och restaurangen ligger bra placerad mitt i stan.
  • Elin O
    Elin O skrev om Ciao Ciao Grande
    trevlig och skämtsam personal som bjuder på både pizzasallad och ett gott skratt.
  • susanna b
    susanna b skrev om Ciao Ciao Grande
    mmm jag älskar pizzan här! pizza är inte pizza utan det är pizzerian som gör pizzan, vilket denna gör bra!
  • Martin S
    Martin S skrev om Ciao Ciao Grande
    Väldigt goda pizzor med en bra botten. Många olika alternativ och roliga ingredienser. Trevlig personal.
  • Erik P
    Erik P skrev om Ciao Ciao Grande
    Mycket bra kvalitet och råvaror, värt varende öre. Pizzorna är lagom tunna, har bra form och är i en bra storlek. Dom är bra på att fullfölja specielbeställningar. Ciao ciao har ett mycket bra rykte. Det känns mycket lyxigt att äta där, man får inte dålig samveta av att beställa en pizza när man är ute. Annars brukar det kännas lite smått skabbigt. Om du inte har vart där så har du missat något stort.
  • Emma K
    Emma K skrev om Ciao Ciao Grande
    Har både provat lunch och middag här, och båda gångerna har varit riktigt bra. Grym mat, trevlig personal, snygg men inte överarbetad inredning med ett plus för de coola lamporna. Deras hälsotalrik var så stor att jag inte hann äta upp allt, för mina vänner inte orkade vänta längre..
    Enda nackdelen må vara att det nästan alltid är smockfullt.
  • Christian M
    Christian M skrev om Ciao Ciao Grande
    Mycket bra pizza, ännu trevligare personal. Testa deras pasta med oxfilé- suverän! Brukar föredra take away, vilket funkar bra, alltid klart på utsatt tid.
    Emma K gillar detta

Storgatan 11, 114 44 Stockholm