Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Södermalm Gamla Stan Cibo Et Poto AB

Cibo Et Poto AB

Porlabacken 30, 124 70 Bandhagen — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Cibo Et Poto AB

• AC
    AC skrev om Cibo Et Poto AB
    Maten är mycket god och serveringspersonalen trevlig.Tyvärr är Cibo et Poto svåra att ha att göra med. Beställningar ändras, vi hade bestämt vad som skulle serveras i baren, det ville hovmästaren- som också är ägare till Cibo et Poto- ändra på, trots att det var vår förening som var arrangöreroch betalade hyran. Ibland räcker inte maten till för alla. Hon saltade notan genom att ta betalt för saker vi hade haft med oss och hittade på nya poster att ta betalt för.Föreningen i hade bestämt att alla skulle tillfrågas om de vill få rött vin eller vitt vin, det struntade hon i.. Riddarhuset är rökfritt, trots det placerade hon ut askkoppar i vestibulen. När jag vid ett tillfälle skickade ut min tallrik(det hade blivit fel någonstans när jag anmält allergi) kom hon inrusande med tallriken, dängde ned den framför mig (inför hela släktföreningen) och gapade: Du kan inte göra så här! Senast jag var på fest spräcktes arrangörernas tidsplanering av hennes inkompetens. Läs mer
  • Jakob V
    Jakob V skrev om Cibo Et Poto AB
    Fantastiskt god mat och dryck. Kunnig och trevlig personal. Det var mycket lätt att diskutera hela upplägget och jag fick en uppskattning om vad kalaset skulle kosta och notan var enligt denna i slutet så jag upplevde inte några konstigheter som en annan recensent tyvärr gjort. Läs mer
  • Nils v
    Nils v skrev om Cibo Et Poto AB
    Riddarhuset har fantastiska festlokaler och trevlig servispersonal, men dessvärre är administrationen (Cibo et Poto AB) av middagar och fester inte lika bra. Vi anordnade en större fest för 120 personer och själva arrangemanget sköttes bra men efteråt började problemen. Det prisestimat vi fått från Cibo et Poto blev saltat med 15% extrakostnader för personal (en viss förändring är ingen fara men detta var betydligt dyrare än vad som kommunicerats), vissa maträtter räckte inte till alla gäster (vilket dock Cibo et Poto starkt förnekade trots att ett antal gäster oberoende av varandra beklagat sig till oss arrangörer), vinet som vi betalade för såldes plötsligt även till självkostnadspris i baren (dvs. dubbel vinst för Cibo) och när vi påpekade dessa brister visades dessvärre ingen som helst förståelse. Vi fick inte någon typ av ersättning eller avdrag på kostnaden och möttes i ärlighetens namn av noll lyhördhet eller förståelse. Jag önskar verkligen att jag hade sluppit skriva detta omdöme eftersom festen i sig var fantastisk, både avseende lokal och trevlig personal, men företagets behandling av kunder är under all kritik och det behöver framtida kunder vara förberedda på. Läs mer
    Tobias B gillar detta

Bästa restaurangerna i Stockholm: