Clean4you

Clean4you

Call 070-408 59 97 www.clean4you.se

About company

Välkommen till oss på Clean4you! Vi är ett flexibelt och driftigt städföretag med stor erfarenhet av städning till privatpersoner och företag. Vi strävar alltid efter att du som kund ska vara nöjd med kvaliteten på vår städhjälp. Våra kunder är det allra viktigaste för oss. Vi lyssnar på dig för att ge dig en så bra service...

61 omdömen om Clean4you

Daria C
Wrote about Clean4you

Nu har jag varit kund hos Clean4You i tre månader och kan lämna mitt omdöme. Jag är mycket nöjd med vår städerska. Hon är väldigt noggrann och gör alltid det lilla extra, även om vi inte listade det som ett önskemål. Jag önskar dock att den administrativa biten vore lika noggrant uppstyrt ;) Det blev lite strull med schemat i början av vårt samarbete med Clean4You och det blev ett obesvarat mejl, något som inte får ske :) Så det finns saker att förbättra inom administration och kundservice. Men annars är jag supernöjd och rekommenderade Clean4You till flera grannar. Daria Cohen

Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice
4.7/5 i betyg av 2178 omdömen 4.7 av 2178 omdömen

Erik Stefan J
Wrote about Clean4you

Vi har köpt städning från Clean4you, och de har motsvarat våra förväntningar.

Mattias K
Wrote about Clean4you

Jag tycker dom är väldigt bra!

Höga Höjder Fönsterputs
4.5/5 i betyg av 1169 omdömen 4.5 av 1169 omdömen

Trevligt professionellt uppträdande. Inte 100% perfekt jobb men ok.

Harriet A Harriet A
Tommy R
Wrote about Clean4you

Bra service......... Trevlig personal.......

Roger A
Wrote about Clean4you

Mycket bra städtjänst som jag är nöjd med. Alltid bra service, håller tider samt alltid bra städat. Kan varmt rekommendera Clean4you.

Städgiganten AB
4.5/5 i betyg av 487 omdömen 4.5 av 487 omdömen

Maria K
Wrote about Clean4you

Har nu varit kund hos Clean4you i några månader. Kan varmt rekommendera företaget: de utför hemstädning hos mig var 14e dag och jag är lika nöjd varje gång.

Mathias J
Wrote about Clean4you

Kanon nöjd med Clean4you. Haft storstädning hemma i vår lägenhet och därefter har jag behållt dem för städning varannan vecka. Det är ett jätte fint resultat som dem utför och jag kan verkligen rekommendera denna firman. Seriösa och proffsiga är både Iwona och Anna.

Clean Casa
4.8/5 i betyg av 231 omdömen 4.8 av 231 omdömen

Dilän C
Wrote about Clean4you

Jag är nöjd med städningen genom att städerskan plockar undan väl och fint och torkar skåparna fint.

Mina B
Wrote about Clean4you

Väldigt trevliga och tillmötesgående. Alltid i tid, noggrann städ. Konstigt med tillägg på byte av lakan 15 min - när jag betalar per timme och städ inte stannar längre. Jag föredrar att ha 4 h och att ha möjligheten att ändra lite gång till gång. ex, ta bort tvättstugan och byta lakan istället osv.

Städnivå AB
4.5/5 i betyg av 199 omdömen 4.5 av 199 omdömen

Christina T
Wrote about Clean4you

Städning veckovis. Jag tycker generellt att de är Proffsiga, vänliga och service inriktad.

Peter N
Wrote about Clean4you

Bra bemötande och svar på frågor. Tråkigt att vi behövt byta städerska så ofta. Men hon vi har nu är väldigt bra. Vi är riktigt nöjda för tillfället.

Carolas Hem & Företagsservice AB
4.9/5 i betyg av 199 omdömen 4.9 av 199 omdömen

Christina K Christina K
Jessica
Wrote about Clean4you

Vi var mycket nöjda med vår flyttstädning. Vid besiktningen fick vi till oss av HB att de aldrig sett sådan bra städning. Kul att få betala för det och kan verkligen rekommendera andra att boka Clean4you.

Gabriella L
Wrote about Clean4you

Bästa städföretaget! Smidiga och flexibla. Det är underbart att komma hem den dagen "vår" städerska varit här :-)

CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
4.7/5 i betyg av 1231 omdömen 4.7 av 1231 omdömen

Lucas K
Wrote about Clean4you

Jag har anlitat Clean4You för städning av mitt kontor. De arbetar regelbundet enligt vårt avtal och gör ett mycket bra jobb. Jag har även anlitat dem privat för hemstädning. De lyssnar på mina behov o jag får städning hemma när det passar mig. Jag är nöjd med städningen som görs. Kan absolut rekommendera!!!

anna b
Wrote about Clean4you

Proffsiga, flexibla och kan varmt rekommenderas!

JCS Company AB
4.9/5 i betyg av 90 omdömen 4.9 av 90 omdömen

Sofia
Wrote about Clean4you

Clean4you har städad hos oss varje vecka under ca 1½ månad nu. Vår städerska Magda gör ett kanonbra jobb och det är så härligt att komma hem till ett skinande rent hem, och förutom rent så är det även extra tillpiffat och snyggt i hela lägenheten. Clean4you är supertrevliga, snabba på att svara på mail och dessutom flexibla vad gäller ändringar tex om jag vill ha hjälp att stryka istället för något annat så fixar de det. Man kan även köpa till fler timmar med samma städerska ifall man behöver extra hjälp någon gång. Faktura...

Ulla F
Wrote about Clean4you

Jag har använt Clean4you i några år nu och är förstås jättenöjd. Dom som varit hemma hos mig har alltid varit noggranna så det är ett nöje att komma hem när dom varit här. Har också alltid fått bra respons hos företaget och dom ställer upp när jag behöver extra hjälp eller ändra tider. Aldrig några problem. Tråkigt nog skall jag flytta till Knivsta och kan tyvärr inte få dom med mig. Trist. Så skönt när man vant sig vid något bra. Tack för dessa år i alla fall. Hälsningar Ulla F

Hygienteknikerna i Stockholm AB
4.6/5 i betyg av 448 omdömen 4.6 av 448 omdömen

Helena B
Wrote about Clean4you

Jag är så nöjd med Clean4you. Professionell städning och proffesionellt bemötande. /Helena

Sehriban C
Wrote about Clean4you

Trevligt och snabbt bemötande. Samma städerska som kommer varannan vecka och städar hemma hos oss. Hon är noggrann och väldigt trevlig. Vi är otroligt nöjda med all kontakt och städning som utförs. Rekommenderar Clean4you starkt!

Vardagsfrid AB
4.2/5 i betyg av 709 omdömen 4.2 av 709 omdömen

Allt går bra. Efter första städning var jag så glad! Mina barn hjälper inte nye med hushållsvstädning, så jag känner bra efter jag fick hjäl

Jennifer T Jennifer T
Stefan  B
Wrote about Clean4you

Mycket bra! Jola som städat hos oss två gånger städar mycket bra och gör även det "lilla extra" så det ser extra hemtrevligt ut. Rekommenderas!

Karin F
Wrote about Clean4you

Jag är mycket nöjd med tjänsten och känner mig trygg med med personen som kommer hem till mig. Vilket är viktigt för mig. Hon är duktig och noggrann. Under den här korta perioden som jag har haft hjälp med städning, upplever jag att detta företag är både trevliga, noggranna och tillmötesgående. Kan inte ge högsta betyget, även om jag är mycket nöjd. Har inte haft denna tjänst så länge, det är en för kort period.

BVTLER AB
4.8/5 i betyg av 522 omdömen 4.8 av 522 omdömen

Martina N Martina N
Sonia V
Wrote about Clean4you

Jag anlitade företaget för stora städning och hem städning, jag tycker att de var mycket noga och blev mycket nöjda med de. Bemötande var fantastisk.

Björn N
Wrote about Clean4you

Helnöjd! Prisvärt och det blir fint. Kommer i tid och vi känner stort förtroende för hen som städar hos oss.

Service Lösningar Stockholm
4.7/5 i betyg av 1129 omdömen 4.7 av 1129 omdömen

Lars Kristian P Lars Kristian P
Susanna B
Wrote about Clean4you

Trevligt och snabbt bemötande. Samma städerska som kommer varannan vecka och städar hemma hos oss. Hon är noggrann och väldigt trevlig. Vi är otroligt nöjda med all kontakt och städning som utförs. Vi får fakturan smidigt per e-post. Rekommenderar Clean4you starkt!

Fatemeh M
Wrote about Clean4you

Alltid i tid, väldigt personliga, Iwona som äger företaget är väldigt hjälpsam, personlig och flexibel!Städerskan städar toppen och priset är väldigt bra.

regina O
Wrote about Clean4you

Härligt när det fungerar ! Städerskan kommer på avtalad dag och tid. Hon städar allt enl. ÖK. Hon pysslar till det o gör lite extra fint också. Regina LO

henning E
Wrote about Clean4you

Bra städning och alltid enligt utlovad tid.

anna L
Wrote about Clean4you

Har hemstädning varannan vecka, fick ett jättebra och snabbt bemötande när vi startade och det fungerar jättebra med städningen nu.

Mitra E
Wrote about Clean4you

Är helt nöjd! Av slump fick jag rekommendation i facebook och testade. Bra pris och bra jobb.

Puja A
Wrote about Clean4you

eLOTS Sverige Ab har anlitet Clean4you för städning av vårat kontor i Stockholm City. Vi är mycket nöjda över både kvalitet samt bemötande. De har varit mycket flexibla i sitt bemötande. Till skillnad från många andra företag i branschen är de väldigt ärliga och håller vad de lovar!

Gladis G
Wrote about Clean4you

Super nöjd,mycket trevliga,noggranna, professionella,rekommenderas varmt.

Christina L
Wrote about Clean4you

Clean4you tillhandahåller alldeles utmärkta tjänster! De gånger jag anlitar Clean4you får jag vänligt, snabbt och effektivt bemötande. Oftast sker vår kontakt per mail vilket är bekvämt. Efter alla egna positiva erfarenheter kan jag varmt rekommenderat deras tjänster - vilka är alla typer av sk hushållsnära tjänster. Flytt som veckostäd och alla här förekommande göromål. Och ett underbart rent och fint hem möter mig varje gång jag fått deras hjälp. När jag numera träffar min väninna som i sin tur rekomenderade Clean4you...

Johan S
Wrote about Clean4you

Har använt clean4you i flera månader och är jättenöjd!

Roya D
Wrote about Clean4you

Fyller mina förväntningar. Det är samma person som städar hos oss och detta underlättar för både mig och henne.

Anna E
Wrote about Clean4you

Jag är väldigt nöjd med städningen, men det har varit svårt att få till ett fungerande schema. Nu har de bara varit hos mig 4ggr varav 2ggr har strulat tidsmässigt (de har inte dykt upp och inte förvarnat om det). Det är helt enkelt för tidigt att säga.

Marie-louise A
Wrote about Clean4you

Eftersom jag både studerar och jobbar heltid, tog jag kontakt med Clean4you då jag inte hann med städningen. Det var helt underbart att komma hem till ett skinande rent hem. Jag är mycket nöjd med deras insats.

Lin L
Wrote about Clean4you

Great job at cleaning, staff very helpful and nice.

Irmina P
Wrote about Clean4you

Cleaning is always done on a very high level and there is always this little touch added (e.g. my daughter's room looks just amazing). Girls that are working are very humble, nice and do their job very good!

Marcelo D
Wrote about Clean4you

Är jätte nöjd med städningen, både billigt, mycket bra och framförallt mycket trevliga om jag skulle betygsätta clearing 4 you mellan 1-10 ger jag Er 10+

Katherine D
Wrote about Clean4you

Vi har har sen i våras tagit hjälp med våran städning av företaget Clean4you, vi är jätte nöjda och har nu mera alltid super rent och snyggt hemma. Vi bokar 5 timmar en gång i månaden och det är så värt det. Vi är katt ägare och var hemma förstå gången vi fick städat, tjejen som kom var jätte go med katten och lyfte bort den när hon dammsög soffan för att sen lägga tillbaka honom när hon var klar, bättre kan det inte bli. Mvh Katherine & Hans

Nikola T
Wrote about Clean4you

Blev nyligen kund hos clean4you. Ivona och Anna är supertrevliga och lätta att ha och göra med. Kan rekommendera dem varmt både för kontors- och hemstädning.

Hannah Ö
Wrote about Clean4you

???? Cleanyou 4 you var var helt fantastiska: Urgulliga & trevliga, mycket snabba, noggranna och allt vad man kan önska!!! ????

Elena B
Wrote about Clean4you

Trevliga och seriosa. Service minded.

Tanja M
Wrote about Clean4you

Bra städare, det blir rent och snyggt. Alltid i tid!

Jonas L
Wrote about Clean4you

Har fått ett professionellt beteende bemötande, motsvarade förväntningarna. Mycket nöjd kund så här långt.

Pegah M
Wrote about Clean4you

Super bra bemötande! Är så nöjd, professionella och duktiga.

TOVE S
Wrote about Clean4you

Bra bemötande och duktiga. Några mindre olyckor dock, men Anna har varit väldigt snabb på att ersätta och köpa nytt när det hänt. Överlag nöjd!

Rebecca B
Wrote about Clean4you

Vi har anlitat de ca 6 månader och är väldigt nöjda. Helt fantastiskt bra städat och man märker att de lågger energi på att göra ett bra jobb! Bra kommunikation med bokarna och inget att klaga på! Topp! Rekommenderas varmt:)

Josipa H
Wrote about Clean4you

Bra företag, duktiga anställda. Nackdel är att dom inte pratat Svenska.

Emelie F
Wrote about Clean4you

Hemstädning 1 gång per månad i lägenhet på 79m2. Jag är verkligen nöjd med kvaliteten på städning och lika fascinerad varje gång över hur skinande rent det blir i hela lägenheten efter 4 timmars städning. Mycket prisvärt och aldrig några problem. Anna och Iwona är trevliga och alltid punktliga. Rekommenderas varmt!