Clean4you

Kolartorps Allé 37, 136 48 Handen — Visa karta

Clean4you är ett flexibelt och driftigt städföretag med stor erfarenhet av städning till privatpersoner och företag. Vi strävar alltid efter att du som kund ska vara nöjd med kvaliteten på vår städhjälp. Du som kund är viktig för oss. Vi lyssnar på dig för att ge dig en så bra service som möjligt och uppfylla dina önskemål. Hos oss har du ingen bindningstid eftersom att när du vet vilken kvalitet våra tjänster håller kommer du att vilja fortsätta med oss!

Välkommen!
STÅLBOGAVÄGEN 20, 12456, BANDHAGEN
Filip Home Miljöservice
Pilar R:
En god vän rekommenderade mig till denna städfirman. Efter första gångens städningen blev jag så nöjd som kung. Bästa är att korta bokningsd...

Fönsterputsare nära Clean4you:

Parkvägen 24, HANDEN
KDH Fastighetsservice erbjuder företag och privatpersoner rena fönster och rena ... Läs mer ›
Charbel D:
Mycket trevligt och proffsigt bemötande. Har redan rekommenderat till min vänner

Vågens Gata 442A, BRANDBERGEN
Börjar det bli svårt att se ut genom fönstren hemma? Eller är det dags att flytt... Läs mer ›
Inga-britt P:
Jag har köpt fönsterputs. Har alltid bemötts med gott bemötande och väl utfört arbete.

Fiskhallsvägen 16, ÅRSTA
På Städsällskapet värdesätter vi kvalitativt arbete som kan hjälpa dig att sänka... Läs mer ›
Hilary D:
Städsällskapet har levererat städtjänst hos oss under flera år och det har fungerat förträffligt. När vi någon gång har haft synpunkter elle...

Lännavägen 113, HUDDINGE
Vi har stor vana av all typ av städning. Allt från flyttstädning och hemstädnin... Läs mer ›
Andrei G:
Hej! Jag blev uppringd av företaget efter den hjälpen vi fick den 30 december och den 1 januari (det var otroligt bra av dem att dem kunde ...

Läs vad 46 kunder tycker om Clean4you

• Sofia
    Sofia skrev om Clean4you
    Clean4you har städad hos oss varje vecka under ca 1½ månad nu. Vår städerska Magda gör ett kanonbra jobb och det är så härligt att komma hem till ett skinande rent hem, och förutom rent så är det även extra tillpiffat och snyggt i hela lägenheten.
    Clean4you är supertrevliga, snabba på att svara på mail och dessutom flexibla vad gäller ändringar tex om jag vill ha hjälp att stryka istället för något annat så fixar de det. Man kan även köpa till fler timmar med samma städerska ifall man behöver extra hjälp någon gång. Faktura på mailen och där RUT redan är justerat. Snabbt enkelt och mycket bra. Rekommenderas verkligen.
  • Ulla F
    Ulla F skrev om Clean4you
    Jag har använt Clean4you i några år nu och är förstås jättenöjd. Dom som varit hemma hos mig har alltid varit noggranna så det är ett nöje att komma hem när dom varit här. Har också alltid fått bra respons hos företaget och dom ställer upp när jag behöver extra hjälp eller ändra tider. Aldrig några problem. Tråkigt nog skall jag flytta till Knivsta och kan tyvärr inte få dom med mig. Trist. Så skönt när man vant sig vid något bra. Tack för dessa år i alla fall.
    Hälsningar Ulla F
  • Helena B
    Helena B skrev om Clean4you
    Jag är så nöjd med Clean4you. Professionell städning och proffesionellt bemötande.
    /Helena
  • Sehriban C
    Sehriban C skrev om Clean4you
    Trevligt och snabbt bemötande. Samma städerska som kommer varannan vecka och städar hemma hos oss. Hon är noggrann och väldigt trevlig. Vi är otroligt nöjda med all kontakt och städning som utförs. Rekommenderar Clean4you starkt!
  • Stefan  B
    Stefan B skrev om Clean4you
    Mycket bra! Jola som städat hos oss två gånger städar mycket bra och gör även det "lilla extra" så det ser extra hemtrevligt ut. Rekommenderas!
  • Karin F
    Karin F skrev om Clean4you
    Jag är mycket nöjd med tjänsten och känner mig trygg med med personen som kommer hem till mig. Vilket är viktigt för mig. Hon är duktig och noggrann. Under den här korta perioden som jag har haft hjälp med städning, upplever jag att detta företag är både trevliga, noggranna och tillmötesgående.
    Kan inte ge högsta betyget, även om jag är mycket nöjd. Har inte haft denna tjänst så länge, det är en för kort period.
  • Sonia V
    Sonia V skrev om Clean4you
    Jag anlitade företaget för stora städning och hem städning, jag tycker att de var mycket noga och blev mycket nöjda med de. Bemötande var fantastisk.
  • Björn N
    Björn N skrev om Clean4you
    Helnöjd! Prisvärt och det blir fint. Kommer i tid och vi känner stort förtroende för hen som städar hos oss.
  • Susanna B
    Susanna B skrev om Clean4you
    Trevligt och snabbt bemötande. Samma städerska som kommer varannan vecka och städar hemma hos oss. Hon är noggrann och väldigt trevlig. Vi är otroligt nöjda med all kontakt och städning som utförs. Vi får fakturan smidigt per e-post. Rekommenderar Clean4you starkt!
  • Fatemeh M
    Fatemeh M skrev om Clean4you
    Alltid i tid, väldigt personliga, Iwona som äger företaget är väldigt hjälpsam, personlig och flexibel!Städerskan städar toppen och priset är väldigt bra.
  •  regina O
     regina O skrev om Clean4you
    Härligt när det fungerar ! Städerskan kommer på avtalad dag och tid.
    Hon städar allt enl. ÖK. Hon pysslar till det o gör lite extra fint också.
    Regina LO
  •  henning E
     henning E skrev om Clean4you
    Bra städning och alltid enligt utlovad tid.
  •  anna L
     anna L skrev om Clean4you
    Har hemstädning varannan vecka, fick ett jättebra och snabbt bemötande när vi startade och det fungerar jättebra med städningen nu.
  • Mitra E
    Mitra E skrev om Clean4you
    Är helt nöjd! Av slump fick jag rekommendation i facebook och testade. Bra pris och bra jobb.
  • Puja A
    Puja A skrev om Clean4you
    eLOTS Sverige Ab har anlitet Clean4you för städning av vårat kontor i Stockholm City. Vi är mycket nöjda över både kvalitet samt bemötande. De har varit mycket flexibla i sitt bemötande. Till skillnad från många andra företag i branschen är de väldigt ärliga och håller vad de lovar!
  • Gladis G
    Gladis G skrev om Clean4you
    Super nöjd,mycket trevliga,noggranna, professionella,rekommenderas varmt.
  • Christina L
    Christina L skrev om Clean4you
    Clean4you tillhandahåller alldeles utmärkta tjänster!
    De gånger jag anlitar Clean4you får jag vänligt, snabbt och effektivt bemötande. Oftast sker vår kontakt per mail vilket är bekvämt.
    Efter alla egna positiva erfarenheter kan jag varmt rekommenderat deras tjänster - vilka är alla typer
    av sk hushållsnära tjänster. Flytt som veckostäd och alla här förekommande göromål.
    Och ett underbart rent och fint hem möter mig varje gång jag fått deras hjälp.
    När jag numera träffar min väninna som i sin tur rekomenderade Clean4you tacksr jag henne översvallande!
    Bättre kan det inte sägas!
    Det där med blanketter och Skatteverket och Rotavdrag sköts helt av Clean4you. Oerhört bekvämt!
  • Johan S
    Johan S skrev om Clean4you
    Har använt clean4you i flera månader och är jättenöjd!
  • Roya D
    Roya D skrev om Clean4you
    Fyller mina förväntningar. Det är samma person som städar hos oss och detta underlättar för både mig och henne.
  • Anna E
    Anna E skrev om Clean4you
    Jag är väldigt nöjd med städningen, men det har varit svårt att få till ett fungerande schema. Nu har de bara varit hos mig 4ggr varav 2ggr har strulat tidsmässigt (de har inte dykt upp och inte förvarnat om det).
    Det är helt enkelt för tidigt att säga.
  • Marie-louise A
    Marie-louise A skrev om Clean4you
    Eftersom jag både studerar och jobbar heltid, tog jag kontakt med Clean4you då jag inte hann med städningen. Det var helt underbart att komma hem till ett skinande rent hem. Jag är mycket nöjd med deras insats.
  • Lin L
    Lin L skrev om Clean4you
    Great job at cleaning, staff very helpful and nice.
  • Irmina P
    Irmina P skrev om Clean4you
    Cleaning is always done on a very high level and there is always this little touch added (e.g. my daughter's room looks just amazing). Girls that are working are very humble, nice and do their job very good!
  • Marcelo D
    Marcelo D skrev om Clean4you
    Är jätte nöjd med städningen, både billigt, mycket bra och framförallt mycket trevliga om jag skulle betygsätta clearing 4 you mellan 1-10 ger jag Er 10+
  • Katherine D
    Katherine D skrev om Clean4you
    Vi har har sen i våras tagit hjälp med våran städning av företaget Clean4you, vi är jätte nöjda och har nu mera alltid super rent och snyggt hemma. Vi bokar 5 timmar en gång i månaden och det är så värt det. Vi är katt ägare och var hemma förstå gången vi fick städat, tjejen som kom var jätte go med katten och lyfte bort den när hon dammsög soffan för att sen lägga tillbaka honom när hon var klar, bättre kan det inte bli.
    Mvh Katherine & Hans
  • Nikola T
    Nikola T skrev om Clean4you
    Blev nyligen kund hos clean4you. Ivona och Anna är supertrevliga och lätta att ha och göra med. Kan rekommendera dem varmt både för kontors- och hemstädning.
  • Hannah Ö
    Hannah Ö skrev om Clean4you
    ???? Cleanyou 4 you var var helt fantastiska: Urgulliga & trevliga, mycket snabba, noggranna och allt vad man kan önska!!! ????
  • Elena B
    Elena B skrev om Clean4you
    Trevliga och seriosa. Service minded.
  • Tanja M
    Tanja M skrev om Clean4you
    Bra städare, det blir rent och snyggt. Alltid i tid!
  • Jonas L
    Jonas L skrev om Clean4you
    Har fått ett professionellt beteende bemötande, motsvarade förväntningarna.

Mycket nöjd kund så här långt.
  • Pegah M
    Pegah M skrev om Clean4you
    Super bra bemötande! Är så nöjd, professionella och duktiga.
  • Tove H
    Tove H skrev om Clean4you
    Bra bemötande och duktiga. Några mindre olyckor dock, men Anna har varit väldigt snabb på att ersätta och köpa nytt när det hänt. Överlag nöjd!
  • Rebecca B
    Rebecca B skrev om Clean4you
    Vi har anlitat de ca 6 månader och är väldigt nöjda. Helt fantastiskt bra städat och man märker att de lågger energi på att göra ett bra jobb! Bra kommunikation med bokarna och inget att klaga på! Topp! Rekommenderas varmt:)
  • Josipa H
    Josipa H skrev om Clean4you
    Bra företag, duktiga anställda. Nackdel är att dom inte pratat Svenska.
  • Emelie F
    Emelie F skrev om Clean4you
    Hemstädning 1 gång per månad i lägenhet på 79m2.
    Jag är verkligen nöjd med kvaliteten på städning och lika fascinerad varje gång över hur skinande rent det blir i hela lägenheten efter 4 timmars städning. Mycket prisvärt och aldrig några problem. Anna och Iwona är trevliga och alltid punktliga. Rekommenderas varmt!
  • Lars Göran E
    Lars Göran E skrev om Clean4you
    Jättenöjd med städningen som utföres!

När det har blivit missförstånd så löser företaget det på ett bra sätt! Bra service till kunderna!

Jättenöjd kund!
  • Pär E
    Pär E skrev om Clean4you
    Bra service, lyhörda och prisvärda - rekommenderas!
  • Johnny L
    Johnny L skrev om Clean4you
    Den absolut bästa städfirma som vi anlitat för städning av våran villa. Dom gör det där lilla extra.
  • Paul A
    Paul A skrev om Clean4you
    Vi har veckostädning med Clean4you och det fungerar perfekt!
    "Vår" kontakt och personalen som kommer hem till oss sköter det på ett utmärkt sätt och jag kan verkligen rekommendera :-) Clean4you Med vänlig hälsning Paul
  • Nika S
    Nika S skrev om Clean4you
    Bra service, väldigt vänligt bemötandet.
    Det enda som drar ner betyget något är att personalen roterar för ofta. Men sedan det är så att alla som kommer är duktiga...
  • Tobias G
    Tobias G skrev om Clean4you
    Hej!

Väldigt nöjd med städningen, alltid lika skönt att komma hem till ett nystädat hem. Städningen utförs av väldigt kompetent och professionell personal.

//Tobias
  • Lisa W
    Lisa W skrev om Clean4you
    Har inte hunnit komma in i rutin än men funkar helt ok.
  • Tomas L
    Tomas L skrev om Clean4you
    Jag har haft städning hemma i ca 10års tid vilket jag tycker är något som ger livskvalitet att slippa att hålla på med själv. Det finns inget bolag som jag anlitat som haft så bra städning som Clean4you har.

Kan varmt rekommendera detta bolag!
  • Lars A
    Lars A skrev om Clean4you
    En jättebra städfirma.
    Mycket trevlig personal.
    Kommer alltid i tid.
    Alltid fina resultat!!
  • Monica S
    Monica S skrev om Clean4you
    Underbart att komma hem till nystädat hem!
    Rekomenderar varmt dessa två tjejer. Proffsiga och trevliga. Lägenheten håller sig städad längre än när jag städade, antagligen för att dom gör det så mycket bättre.
  • Linda W
    Linda W skrev om Clean4you
    Vi har använder oss av företaget till städning en gång i veckan till vår villa. Det har alltid varit väl utfört arbete och vi känner oss trygga med företaget. Några gånger lägger vi till fönsterputs. Det gör att vi får tid till annat och kan lämna över rengöring/städ till proffs.
    hälsning ifrån nöjd familj i solna.

Kolartorps Allé 37, 136 48 Handen