Doa AB

Doa AB

Ring 08-751 85 20 www.complekonditori.com
4.0

Vi har hela sortiment med klasiska konditori produkter bl.a. bullar, wienerbröd, längder, godbitar, bakelse och tårtor. Vi har även en del förslag för lunchmeny bl.a. sallader, lasagne, bakade potatis, pajer mm.

2 omdömen om Doa AB

Maria H
Skrev om Doa AB

Innanför tunnelbanespärrarna i Kista finns Complés "filial" Tagå där man köper sina mackor on the go. Här kan du få en fralla från det egna bageriet med skinka, ost, sallad och gurka för en tjuga. Servicen är mycket snabb vilket är ett måste för det lämmeltåg som passerar varje gång tunnelbanan kommer på morgonen. De har även kaffe, dryck, sallader och bullar/kakor.

Tobias B gillar detta
Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7920 omdömen 4.3 av 7920 omdömen

Per-olof G Per-olof G
Therese D

Det enda konditori som jag köper tårta eller annat gott i Kista Galleria. Tårtorna är fantastiskt fina, snabb service och trevlig personal. Har varit här några gånger och fikat, köpt en god semla eller en prinsesstårta. De har fått en riktigt mysig inredning nu om man vill sitta ner i en soffa och bara umgås med goa vänner. Trivsamm miljö och allt sött är väl gott? ;o)