Conscanda Sverige AB

37 omdömen om Conscanda Sverige AB

Visar 37 omdömen med 4.7 i snittbetyg
Roger K
Skrev om Conscanda Sverige AB

Från första möte till färdig installation har upplevelse varit mycket positiv, de förstod mina behov. Snabbare installation än utlovat och enligt den besiktning som utfördes i samband med annat en av de bättre installationerna med isolering och utfört arbete

I.K.A Byggkonsult AB
4.7/5 i betyg av 67 omdömen 4.7 av 67 omdömen
BadgeFourYears

Trevlig bemötande och professionell rådgivning med snabb respons. Varmt rekommendera!!!

Andrius P Andrius P
Wila A
Skrev om Conscanda Sverige AB

Nöjd från början till slut. Var en av tre offerter och fick således bästa priset och troligen bästa bemötandet. Snabbt och snyggt utfört arbete. Kan bara rekommenderas. /Stefan W

Bernt K
Skrev om Conscanda Sverige AB

Conscanda håller vad de lovar. Dock så kom den ena fakturan på avvägar och jag får betala påminnelseavgift. Bättre att maila än att lita till posten. Den ena fakturan kom med mail och den andra per papperspost, men kom aldrig fram. Bättre att maila bägge.

Annedal entreprenad AB
4.7/5 i betyg av 116 omdömen 4.7 av 116 omdömen
BadgeEightYears

Jag renoverade ett badrum och en WC med hjälp av Annedal Bygg. Det goda intryck jag fick från första början, höll i sig genom hela processen

therese b therese b
Insimul A
Skrev om Conscanda Sverige AB

Alltid bemötta med snabba besked och återkopplingar, vi använder oss av samtliga tjänster som Conscanda erbjuder plus några nya dom sett till att kunna erbjuda för att fylla upp behoven under ett projekt!

Emma S
Skrev om Conscanda Sverige AB

Snabb återkoppling. Trevlig personal, gediget arbete. Duktiga och prisvärda!

Jonas Thür Specialsnickerier
4.9/5 i betyg av 45 omdömen 4.9 av 45 omdömen

Jonas är grym. Vi är supernöjda med resultatet – och vägen dit. Effektivt arbete med bra kommunikation. Extra plus för egna idéer!

Hans K

Bra kommunikation. Tydlig. Punktlig. Jag är nöjd

Björn B
Skrev om Conscanda Sverige AB

Snabba, lösningsorienterade och lyhörda. Professionella underlag för ritningar och mätningar.

EnskedeByggarna AB
4.7/5 i betyg av 31 omdömen 4.7 av 31 omdömen
Badge2018

Vi har anlitat Enskedebyggarna AB vid två ganska omfattande renoveringar av vårt femtiotalshus. De har innefattat bl.a. att flytta en bärand

Kalle F
Skrev om Conscanda Sverige AB

Komplett installation av FTX-system inklusive rördragning i gammalt hus från 1936. Trevlig och professionell personal. Lyhörd för mina önskemål i projektet. Snyggt och funktionellt resultat.

Per F
Skrev om Conscanda Sverige AB

Bra, snabb och professionell service.

Damian Bygg i Stockholm AB
4.9/5 i betyg av 115 omdömen 4.9 av 115 omdömen
BadgeSixYears

Vi anlitade Damian Bygg för att riva gammal altan och bygga nu, med tillhörande räcken och belysning. Damian gav ett kunnigt och bra intryck

Josefine B Josefine B
Karin F
Skrev om Conscanda Sverige AB

Ringde Ventus och kom till Conscanda. Blev mycket trevligt bemött i telefon och vid besöket hos mig. Mycket nöjd.

Rolf E
Skrev om Conscanda Sverige AB

Arbetet är utfört till sto belåtenhet. Dock bör arbetslaget ges bättre förutsättningar ur arbetsmiljösynpunkt. Fel typ av stege för att komma upp på taket.

Briljant Tak & Bygg Stockholm AB
4.7/5 i betyg av 119 omdömen 4.7 av 119 omdömen
BadgeFiveYears

Mycket trevligt bemötande från början till slut. Killarna som utförde arbetet var punktliga, proffsiga och snabba. Hög kvalité på materialet

Björn W
Skrev om Conscanda Sverige AB

Efter att ha efterlyst service av ventilationssystemet i min villa fick jag snabbt svar från Conscandas chef Charlie W innehållande arbetsbeskrivning och kostnad. Efter att ha antagit anbudet fick jag förslag om tidpunktt för servicen. Charlie kom den överenskomna tidpunkten tillsammans med en medarbetare. De utförde det aktuella arbetet till min belåtenhet. Jag fick omgående en dokumentation av uppmätta luftvärden före och efter servicen samt en faktura inklusive ROT-avdrag.

Tove L
Skrev om Conscanda Sverige AB

Conscanda rengjorde ventilationen i vår bostadsrättsförening och vi är mycket nöjda. Professionellt och resulterade i bra förbättring av luftflöden.

Vikströms Bygg & Kakel AB
4.8/5 i betyg av 73 omdömen 4.8 av 73 omdömen
BadgeFourYears

jag beställde renoveringen av en groventré samt byggande av nytt badrum. Vikströms var bland dem 2 billigaste av 5 tillfrågade. planeringen

Petri E
Skrev om Conscanda Sverige AB

Höll vad de lovade, killarna som fixade installationen jobbade effektivt och lämnade inget stök efter sig. De kunde placera nya ventilationskanaler på bra sätt i vårt gammalt hus. Rekommenderas varmt!

Hans N
Skrev om Conscanda Sverige AB

Vänligt och professionellt bemötande. Kom i tid och förklarade vad de gjort. Enda anledningen till att de inte fick högsta betyg var att de glömt skriva in våran bokning i sin kalender. Jag påminde om den bokade tiden några dagar innan och de bad då om att flytta tiden till eftermiddagen.

Badrumsrenoverarna
4.4/5 i betyg av 71 omdömen 4.4 av 71 omdömen
Badge2019

Efter att ha försökt få offerter från flera företag som visade noll intresse av vårat lilla badrum från 1987 så träffade jag Jerry från Badr

Linda E
Skrev om Conscanda Sverige AB

Extremt svårt att få svar ibland och mycket svårt att ha en dialog kring uppföljning. Det drar ner rejält på ett i övrigt riktigt bra intryck, vilket är synd.

Arvid K
Skrev om Conscanda Sverige AB

Väldigt positiv upplevelse av Charlie och och Conscanda. Installationen av FTX-system blev väldigt lyckad.

DM TAK
4.6/5 i betyg av 171 omdömen 4.6 av 171 omdömen
BadgeThreeYears

Är helnöjd med det jobb dom utförde med takomläggningen i vår bostadsrättsförening

Mikael D
Skrev om Conscanda Sverige AB

Snabb återkoppling, bra service och snyggt utfört arbete

Erik J
Skrev om Conscanda Sverige AB

Mycket bra bemötande och kommunikation, FXT-aggregatet levererades i rätt tid och installerades på en dag (4 man). Allt ypperligt…..korrekt faktura skickades samma kväll.

JCS Company AB
4.9/5 i betyg av 84 omdömen 4.9 av 84 omdömen
BadgeFiveYears

3 personer kom punktligt, satte igång direkt. Hade med sig all utrustning inklusive stegar. Tvättade alla fönster och städade ordentligt i h

Gunnar W
Skrev om Conscanda Sverige AB

Trevligt bemötande, proffsigt utfört jobb, installation av FTX-ventilation.

Daniel A
Skrev om Conscanda Sverige AB

Bra utfört arbete på avtalad tid. Rekommenderas.

LPT Construction AB
4.3/5 i betyg av 32 omdömen 4.3 av 32 omdömen
Badge2020

Proffsiga och effektiva. Det märks att de gjort stambyten tidigare. För oss var det en ny upplevelse och vi förväntade oss kaos, stambyten ä

AB Bukten
Skrev om Conscanda Sverige AB

Snabba, proffsiga och trevliga! Jag har använt dom på större entreprenader som UE. Håller det dom lovar.

Thomas A
Skrev om Conscanda Sverige AB

Bra service och höll vad de lovade.

Målabromma Entreprenad
4.7/5 i betyg av 172 omdömen 4.7 av 172 omdömen
BadgeEightYears

De är jättetrevliga och lätta att ha att göra med men jobbet pågår nu så jag kan inte säga något om resultatet - än.

Thomas B
Skrev om Conscanda Sverige AB

Vi köpte installation av ett FTX-systemen. Mycket bra kontakt från början till slut. William och Charlie har varit trevliga, tillgängliga och serviceinriktade. Det enda som vi kan anmärka på är städningen efter arbetets första del. Om inte byggdamm hanterades av Conscanda hade det varit bra för oss att få veta att det skulle bli mycket damm. Vi hade då kunnat täcka möbler. Marie och Thomas

Pernilla T
Skrev om Conscanda Sverige AB

Trevligt bemötande och snabba svar. Stjärna i kanten till Charlie!

Tollberg Bygg & Inredning
4.8/5 i betyg av 68 omdömen 4.8 av 68 omdömen
BadgeFiveYears

Vi har använt Tollbergs Byggs tjänster både inomhus och utomhus och är otroligt nöjda. De är väldigt kundfokuserade och är mån om att vi som

Stina F
Skrev om Conscanda Sverige AB

Trevligt bemötande och bra återkoppling inför och under besöket. Supernöjd!

Katarina B
Skrev om Conscanda Sverige AB

Bra bemötande. Återkopplade snabbt på förfrågan. Gjorde ett bra jobb och var tydliga i sin uppskattning av kostnad.

Dryft Sverige AB
4.8/5 i betyg av 176 omdömen 4.8 av 176 omdömen
BadgeSevenYears

Proffsig och snabb service, kan verkligen rekommenderas

Fredrik Göran Walter L Fredrik Göran Walter L
Magnus G
Skrev om Conscanda Sverige AB

Var i akut behov av ny FTX-ventilation till mitt hus, en 79-villa på 200 m2. Jag tog in tre offerter varav Conscanda svarade snabbast (inom 24 timmar) och levererade offert. Den låg i paritet med de andra, MEN kunde utföra jobbet inom en vecka - taget! Väl hos oss var två installatörer och jobbade ca 12 timmar utan trubbel. Dessutom två ytterligare som fixade el, kontroller och demonstrerade anläggningen. Tog ca tre timmar. In alles - snabbt, bra och smidigt! Extra plus med säljare/representant som föreslog ljuddämpare till sovrummen - värt varenda krona!

Micke H
Skrev om Conscanda Sverige AB

snabb och bra service, fick hjälp med det vi behövde

Sjöströms Entreprenad AB
4.9/5 i betyg av 59 omdömen 4.9 av 59 omdömen
Badge2021

Väldigt trevlig och kompetent, tillmötesgående och serviceinriktad. Jag hade inte kunnat förvänta mig ett bättre arbete än vad Sjöströms ent

Veronica O Veronica O
Patrik F
Skrev om Conscanda Sverige AB

Höll både tiden och priset enligt utlovad, mycket nöjd! Byte av FTX aggregat I villa inkling rengöring och omjusterande av ventilationssystem.

Petter M
Skrev om Conscanda Sverige AB

Fick hjälp med omisolering av vind och installation av FTX-system. Mycket trevligt bemötande och professionellt utförande.

Jf Måleriteam
4.9/5 i betyg av 247 omdömen 4.9 av 247 omdömen
BadgeTenYears

Serviceinriktad och bra kundfokus! Mycket bra utfört jobb. Höll både tid och pris.

Peter B
Skrev om Conscanda Sverige AB

Mycket nöjd. Snabb och smidig installation. Fick först fel typ av fläkt till ventilationen men det rättade dom till direkt. Kan rekommenderas!

Nils J
Skrev om Conscanda Sverige AB

Mycket trevliga och flexibla. Installerade FTX med frikyla i villa med självdrag. Vid injustering upptäcker de ett missljud och kommer direkt med lösningsförslag. Överlag väldigt nöjd.

Palma Bygg
4.8/5 i betyg av 416 omdömen 4.8 av 416 omdömen
BadgeTenYears

Mycket nöjd med både slutresultat och bemötande före, under och efter min lägenhetsrenovering.

Sven-Olof P
Skrev om Conscanda Sverige AB

Mycket bra kontakt med montörer och bra arbete.

Nils N
Skrev om Conscanda Sverige AB

Vi blev bra bemötta hela vägen men tyckte kommunikationen var lite otydlig i samband med starten av vår entreprenad som omfattade installation av ett FTX-aggregat. Hade uppskattat tydligare instruktioner om vad vi skulle plocka undan innan arbetets start. Vid början av entreprenaden sköttes allt exemplariskt men vid byte av personal upplevde vi städning och allmän ordning som något sämre.

PJ Parkettgolv AB
4.8/5 i betyg av 471 omdömen 4.8 av 471 omdömen
BadgeTenYears

Seriöst företag. Mycket nöjd.

Conny S
Skrev om Conscanda Sverige AB

De var trevliga o kompetenta under hela reasn. Från offert till avlut. Minimalt med damm/skräå efter intallationen. Installtion av FTX-system. Inomhusklimat har blivit mycket bra.

Susann K
Skrev om Conscanda Sverige AB

Fungerat bra, trevligt bemötande och bra jobb

Precision VVS & Byggteknik AB
4.8/5 i betyg av 39 omdömen 4.8 av 39 omdömen
Badge2022

Vattenblandare kök bra jobb bra bokad tid bra information produkt val fungerade helt ok

Filtrera omdömen