Constrolux AB

Constrolux AB

Ring 076-850 80 33 constroluxab.se

Construlux AB grundades år 2016, tidigare var det en enskild firma som grundades år 2007. Detta gör att vi har mer än 10 års erfarenhet. Constrolux AB är ett företag som anlitas både av privatpersoner, fastighetsförvaltare samt stora som små byggföretag inom golvbranschen. Vi har en gedigen kompetens och stora materialkunskaper....

17 omdömen om Constrolux AB

Julia-Kajsa Ö
Skrev om Constrolux AB

Vi vill verkligen varmt rekommendera Constrolux! De slipade, lutade och såpade våra gamla trägolv och trappa och vi kunde inte vara mer nöjda. Superproffsiga, tillmötesgående, noggranna, kunniga OCH trevliga :) rekommenderar dem till alla bekanta och kommer anlita dem igen vid behov! /Julia och Jon

Dryft Sverige AB
4.8/5 i betyg av 181 omdömen 4.8 av 181 omdömen

Proffsig och snabb service, kan verkligen rekommenderas

Fredrik Göran Walter L Fredrik Göran Walter L
Nils Christoffer S
Skrev om Constrolux AB

Väldigt proffsigt bemötande av Gabriel, han var mycket pedagogisk och svarade på frågor som uppstod innan och under processen. Jobbet i sig vart över förväntan & vi blev väldigt nöjda!

Christina B
Skrev om Constrolux AB

Fantastiskt bra service nivå med proffsiga yrkesmän. Höll alla tidsramar och gjorde ett mycket fint underhållsarbete av våra golv. Vi är super nöjda! Christina & Sven

Målerifirma Alfred Holm
4.4/5 i betyg av 322 omdömen 4.4 av 322 omdömen

Anrikt och ansvarstagande företag som alltid levererar det de lovar.

Staffan P Staffan P
Beatrice D
Skrev om Constrolux AB

Är jätte nöjda med golven!! ✨ Ett superfint jobb och trevlig, proffsig dialog under hela processen. Rekommenderar starkt!

JOSEFIN N
Skrev om Constrolux AB

Väldigt tillmötesgående och serviceminded i kombination med kunniga och noggranna. Jättenöjd med vår nya parkett som lades in på sandgolv efter att skadat original tagits bort.

Annedal entreprenad AB
4.7/5 i betyg av 123 omdömen 4.7 av 123 omdömen

therese b therese b
PERNILLA Ö
Skrev om Constrolux AB

Constrolux gjorde ett alldeles fantastiskt jobb. Jag tog in dem för att slipa och behandla mina väldigt slitna furugolv och resultatet är långt över förväntan. Golven ser ut som nya och är alldeles silkeslena. Jag hade inte kunnat bli mer nöjd. Det märks när man jobbar med perfektionister som kan sitt jobb. Rekommenderar verkligen!

Jorge Gabriel M
Skrev om Constrolux AB

Constrolux var väldigt noggranna med vad som skulle utföra och hur det skulle utföras, mitt fiskbensgolv i köket blev strålande aldrig varit nöjdare med resultatet! Rekommenderar starkt till andra att anlita de👍🏽

Målabromma Entreprenad
4.7/5 i betyg av 173 omdömen 4.7 av 173 omdömen

Emil e
Skrev om Constrolux AB

Blev super nöjd med resultatet med slipning av mitt golv, bra kontakt med constrolux under hela tiden

Kruthare Ab K
Skrev om Constrolux AB

Väldigt proffsiga grabbar, blir klart i tid, det blir bra och enligt prisuppgift...

Damian Bygg i Stockholm AB
4.9/5 i betyg av 118 omdömen 4.9 av 118 omdömen

Josefine B Josefine B
Karin H
Skrev om Constrolux AB

De slipade mitt köksgolv. Väldigt noga, tydlig offert, mycket bra utfört.

Cecilia A
Skrev om Constrolux AB

Önskade Slipning av alla trägolv i hela vårt hus. Vi hoppades på ett bra och snabbt jobb,och detta var verkligen över förväntan, superb service, bra tips och råd och så fint resultat - vi är supernöjda!

Ricardo G gillar detta
PJ Parkettgolv AB
4.8/5 i betyg av 478 omdömen 4.8 av 478 omdömen

Seriöst företag. Mycket nöjd.

Eleftheriadis L
Skrev om Constrolux AB

Vi som företag har anlitat Controlux AB ett flertal gånger när våra kunder har behövt slipa trägolv. Det har fungerat oklanderligt varje gång. Ricardo är fantastisk att ha att göra med, ärlig, kommer med bra förslag, 100% kvalitet och utförande på utsatt tid. En väldigt bra samarbetspartner som vi gärna rekommenderar. KEAB Gruppen AB

Natalie F
Skrev om Constrolux AB

Excellent, professional, and on time, we are extremely happy with our new floors! Thank you!

Värmdö Kakel & Design AB
4.0/5 i betyg av 100 omdömen 4.0 av 100 omdömen

Evelina T Evelina T
Gunilla H
Skrev om Constrolux AB

Vänliga, duktiga och tillmötesgående.

Putte K
Skrev om Constrolux AB

Golvsliparnas konung! Dom här killarna har hjälpt mig både privat och i jobb , med utmärkt resultat . Senast slipade dom ett våningsplan där förra ägaren hade vitlaserat golv , nu är det pigmenterat brunt och vi är supernöjd!

Theodor L
Skrev om Constrolux AB

Själva jobbet utfördes bra, blev jättesnyggt men det blev inte alls klart i tid och dom lämnade jobbet utan att städa upp.

Kjell H
Skrev om Constrolux AB

Proffsiga trevliga lyhörda vad kunden vill ha , bra priser ,