Constrolux AB

Nordkapsgatan 17, 164 36 Kista — Visa karta

4.7 i betyg av av 11 omdömen
Construlux AB grundades år 2016, tidigare var det en enskild firma som grundades år 2007. Detta gör att vi har mer än 10 års erfarenhet.

Constrolux AB är ett företag som anlitas både av privatpersoner, fastighetsförvaltare samt stora som små byggföretag inom golvbranschen.

Vi har en gedigen kompetens och stora materialkunskaper. Vi hjälper därför gärna våra kunder med konsultation och ser till att de får det rätta materialet till rätt utrymme. Vi säljer och lägger alla typer av golv som vi levererar, installerar och belägger. Dessutom slipar, lackar och oljar vi trägolv, parkett och trappor mm.

Constrolux AB största prioritering är inte att konkurrera med andra byggföretag - vår största prioritet är att kunderna är nöjda när jobbet är klart.

Ert golv, Våra tjänster!
Lör-Sön: 10:00-14:00

Läs vad 11 kunder tycker om Constrolux AB

• Jorge Gabriel M

2019-09-16

Jorge Gabriel M skrev om Constrolux AB
    Constrolux var väldigt noggranna med vad som skulle utföra och hur det skulle utföras, mitt fiskbensgolv i köket blev strålande aldrig varit nöjdare med resultatet! Rekommenderar starkt till andra att anlita de👍🏽 Läs mer
    Home Design One
    3.9 / 5 i betyg — 81 omdömen
    Badge2019
    "Installation av skjutdörrar till en garderob, trevligt och proffsigt bemötande och resultat, så nöjd, tack Doorline!"
  • 2018-12-29

Emil e skrev om Constrolux AB
    Blev super nöjd med resultatet med slipning av mitt golv, bra kontakt med constrolux under hela tiden Läs mer

Kruthare Ab K skrev om Constrolux AB
    Väldigt proffsiga grabbar, blir klart i tid, det blir bra och enligt prisuppgift... Läs mer
    Målerifirma Alfred Holm
    4.5 / 5 i betyg — 292 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Anrikt och ansvarstagande företag som alltid levererar det de lovar."
    Staffan P

Karin H skrev om Constrolux AB
    De slipade mitt köksgolv.
    Väldigt noga, tydlig offert, mycket bra utfört. Läs mer

Cecilia A skrev om Constrolux AB
    Önskade Slipning av alla trägolv i hela vårt hus. Vi hoppades på ett bra och snabbt jobb,och detta var verkligen över förväntan, superb service, bra tips och råd och så fint resultat - vi är supernöjda! Läs mer
    Ricardo G gillar detta
    Värmdö Kakel & Design AB
    3.9 / 5 i betyg — 45 omdömen
    Badge2019
    "Kan varmt rekommendera Värmdö Kakel & Design! Allt gick smidigt från start till slut under renoveringen av vårt badrum. Lättillgängliga,"
    Evelina T
  • 2018-11-26

Eleftheriadis L skrev om Constrolux AB
    Vi som företag har anlitat Controlux AB ett flertal gånger när våra kunder har behövt slipa trägolv. Det har fungerat oklanderligt varje gång.
    Ricardo är fantastisk att ha att göra med, ärlig, kommer med bra förslag, 100% kvalitet och utförande på utsatt tid.
    En väldigt bra samarbetspartner som vi gärna rekommenderar.
    KEAB Gruppen AB Läs mer
  • Natalie F

2018-11-25

Natalie F skrev om Constrolux AB
    Excellent, professional, and on time, we are extremely happy with our new floors! Thank you! Läs mer
    Annedal Bygg och Badrum AB
    4.9 / 5 i betyg — 75 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Jag renoverade ett badrum och en WC med hjälp av Annedal Bygg. Det goda intryck jag fick från första början, höll i sig genom hela processen"
    therese b
  • 2018-11-25

Gunilla H skrev om Constrolux AB
    Vänliga, duktiga och tillmötesgående. Läs mer
  • Putte K

2018-11-25

Putte K skrev om Constrolux AB
    Golvsliparnas konung!
    Dom här killarna har hjälpt mig både privat och i jobb , med utmärkt resultat .
    Senast slipade dom ett våningsplan där förra ägaren hade vitlaserat golv , nu är det pigmenterat brunt och vi är supernöjd! Läs mer
    PJ Parkettgolv AB
    4.8 / 5 i betyg — 321 omdömen
    fiveYearsBadge
    "PJ har lagt in fiskbensparkett i två rum samt köket hos oss. De var snabba, serviceminded och resultatet är jättefint! Köket är litet och me"
  • 2018-11-23

Theodor L skrev om Constrolux AB
    Själva jobbet utfördes bra, blev jättesnyggt men det blev inte alls klart i tid och dom lämnade jobbet utan att städa upp. Läs mer
  • 2018-11-23

Kjell H skrev om Constrolux AB
    Proffsiga trevliga lyhörda vad kunden vill ha , bra priser , Läs mer

Bästa golvläggarna i Stockholm:

Joanna E Joanna E tycker:
“PJ har lagt in fiskbensparkett...” Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte