Constrolux AB

Nordkapsgatan 17, 164 36 Kista — Visa karta

Construlux AB grundades år 2016, tidigare var det en enskild firma som grundades år 2007. Detta gör att vi har mer än 10 års erfarenhet.

Constrolux AB är ett företag som anlitas både av privatpersoner, fastighetsförvaltare samt stora som små byggföretag inom golvbranschen.

Vi har en gedigen kompetens och stora materialkunskaper. Vi hjälper därför gärna våra kunder med konsultation och ser till att de får det rätta materialet till rätt utrymme. Vi säljer och lägger alla typer av golv som vi levererar, installerar och belägger. Dessutom slipar, lackar och oljar vi trägolv, parkett och trappor mm.

Constrolux AB största prioritering är inte att konkurrera med andra byggföretag - vår största prioritet är att kunderna är nöjda när jobbet är klart.

Ert golv, Våra tjänster!
Öppet just nu
Lör-Sön: 10:00-14:00

Läs vad 9 kunder tycker om Constrolux AB

• Kruthare Ab K skrev om Constrolux AB
    Väldigt proffsiga grabbar, blir klart i tid, det blir bra och enligt prisuppgift... Läs mer
  • Karin H skrev om Constrolux AB
    De slipade mitt köksgolv.
    Väldigt noga, tydlig offert, mycket bra utfört. Läs mer
  • Cecilia A skrev om Constrolux AB
    Önskade Slipning av alla trägolv i hela vårt hus. Vi hoppades på ett bra och snabbt jobb,och detta var verkligen över förväntan, superb service, bra tips och råd och så fint resultat - vi är supernöjda! Läs mer
    Ricardo G gillar detta
  • Eleftheriadis L skrev om Constrolux AB
    Vi som företag har anlitat Controlux AB ett flertal gånger när våra kunder har behövt slipa trägolv. Det har fungerat oklanderligt varje gång.
    Ricardo är fantastisk att ha att göra med, ärlig, kommer med bra förslag, 100% kvalitet och utförande på utsatt tid.
    En väldigt bra samarbetspartner som vi gärna rekommenderar.
    KEAB Gruppen AB Läs mer
  • Natalie F
    Natalie F skrev om Constrolux AB
    Excellent, professional, and on time, we are extremely happy with our new floors! Thank you! Läs mer
  • Gunilla H skrev om Constrolux AB
    Vänliga, duktiga och tillmötesgående. Läs mer
  • Putte K
    Putte K skrev om Constrolux AB
    Golvsliparnas konung!
    Dom här killarna har hjälpt mig både privat och i jobb , med utmärkt resultat .
    Senast slipade dom ett våningsplan där förra ägaren hade vitlaserat golv , nu är det pigmenterat brunt och vi är supernöjd! Läs mer
  • Theodor L skrev om Constrolux AB
    Själva jobbet utfördes bra, blev jättesnyggt men det blev inte alls klart i tid och dom lämnade jobbet utan att städa upp. Läs mer
  • Kjell H skrev om Constrolux AB
    Proffsiga trevliga lyhörda vad kunden vill ha , bra priser , Läs mer