Coop Butiker & Stormarknader AB

3.2

5 omdömen om Coop Butiker & Stormarknader AB

Martin S
Skrev om Coop Butiker & Stormarknader AB

Dåligt kundbemötande och än sämre kundhantering. Skrev via mejl en enkel fråga gällande sortimentet samt frågade efter utlovad handikappanpassning i butiken Sisjön, Göteborg. Utlovades svar inom 1 vecka. Efter 3 veckor kontaktade jag företaget och undrade varför jag inte hade fått något svar. De beklagade och skulle se till att någon svarade mig. Efter ytterligare 4 veckor utan svar ställde jag på nytt frågan. Då fick jag svaret att "det är bättre" att jag ringer butiken i fråga. Företaget vill å ena sidan gärna ha kontakten...

carl l
Skrev om Coop Butiker & Stormarknader AB

Supernöjd med sortiment och personal. Självbetjänings kassasystemet är däremot inte samma som på andra Coop och fungerar dåligt (inte fasen vet jag hur många liters plastpåse jag köper tex bland tre alternativ, om det inte står på påsen... Systemet borde de uppdatera till samma som andra.)

Mikael P
Skrev om Coop Butiker & Stormarknader AB

Stort sortiment och bra personal

Bitte S
Skrev om Coop Butiker & Stormarknader AB

Nja, nåt nöje tycker jag inte precis det är att handla här. Men de har välsorterad manuell fiskdisk med goda laxbakelser och småplock. Bra bageriavdelning. Välsorterad på fryst mat. Bra sortiment på tidskrifter. Stormarknad borde vara billigare, men här är det samma pris som i min vanliga ICA-butik.

Henric E
Skrev om Coop Butiker & Stormarknader AB

Stor butik med allt du kan tänka dig i matväg. Fräsch miljö, hjälpsam personal och bra priser. Det är ett nöje att storhandla här.