Coop Butiker & Stormarknader AB

Läs vad 5 kunder tycker om Coop Butiker & Stormarknader AB

• Martin S

2020-09-26

Martin S skrev om Coop Butiker & Stormarknader AB
    Dåligt kundbemötande och än sämre kundhantering. Skrev via mejl en enkel fråga gällande sortimentet samt frågade efter utlovad handikappanpassning i butiken Sisjön, Göteborg. Utlovades svar inom 1 vecka. Efter 3 veckor kontaktade jag företaget och undrade varför jag inte hade fått något svar. De beklagade och skulle se till att någon svarade mig. Efter ytterligare 4 veckor utan svar ställde jag på nytt frågan. Då fick jag svaret att "det är bättre" att jag ringer butiken i fråga. Företaget vill å ena sidan gärna ha kontakten via mejl enligt hemsida men när de sedan "skiter i kunden" så skall kunden istället ringa. Man frånsäger sig alltså ansvar och lägger det istället på kunden. Usel kundhantering. Där tappade Coop en kund till. Läs mer
  • 2012-08-17

carl l skrev om Coop Butiker & Stormarknader AB
    Supernöjd med sortiment och personal. Självbetjänings kassasystemet är däremot inte samma som på andra Coop och fungerar dåligt (inte fasen vet jag hur många liters plastpåse jag köper tex bland tre alternativ, om det inte står på påsen... Systemet borde de uppdatera till samma som andra.) Läs mer
  • Mikael P

2010-11-27

Mikael P skrev om Coop Butiker & Stormarknader AB
    Stort sortiment och bra personal Läs mer
  • Bitte S

2009-10-22

Bitte S skrev om Coop Butiker & Stormarknader AB
    Nja, nåt nöje tycker jag inte precis det är att handla här. Men de har välsorterad manuell fiskdisk med goda laxbakelser och småplock. Bra bageriavdelning. Välsorterad på fryst mat. Bra sortiment på tidskrifter.
    Stormarknad borde vara billigare, men här är det samma pris som i min vanliga ICA-butik. Läs mer
  • 2009-03-26

Henric E skrev om Coop Butiker & Stormarknader AB
    Stor butik med allt du kan tänka dig i matväg. Fräsch miljö, hjälpsam personal och bra priser. Det är ett nöje att storhandla här. Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte