Alla kategorier Frisör Östergötland Linköping Creative Hair Fa

Storgatan 50, 582 23 Linköping — Visa karta

Läs vad 5 kunder tycker om Creative Hair Fa

• -
    - skrev om Creative Hair Fa
    Har klippt mig där två gånger. Har aldrig varit med om ett sånt dåligt ställe tidigare. Håret var riktigt dåligt klippt så jag fick gå tillbaka dagen efter. Då blev det helt ok. Men när jag kom hem dagen innan hade jag färgmassa kvar i öronen, väldigt dåligt. Servicen och mottagandet var bristfälligt. Fanns ingen känsla för service. Personalen kändes ungefär som ett gäng gymnasieelever som i brist på kunder hängde med varandra ute i salongen. Ett riktigt skitställe som även känns rätt smutsigt och sunkigt.
  • Arvid N
    Arvid N skrev om Creative Hair Fa
    Har klippt mig där en gång och blev väldigt nöjd. Ligger smidigt till vid filbyter-gallerian. Är väldigt nöjd med bemötandet och tycker att det var rätt prisvärt. (300:- för en klippning med studentrabatt.)
  • Linda K
    Linda K skrev om Creative Hair Fa
    Jag har klippt mig hos båda frisörerna som jobbar där, väldigt nöjd båda gångerna! Lätt att få en tid och känns proffsigt och håret blir bra! Ger studentrabatt.
  • Therese L
    Therese L skrev om Creative Hair Fa
    Blev positivt överasskad över både bemötandet, behandlingen och resultatet! Dom har drop in vissa dagar och även studentrabatt. Priset är väl kanske lite väl dyrt enligt min smak men blir det snyggt tycker man ju det är värt det! Och snyggt blev det!
  • Daniel Z
    Daniel Z skrev om Creative Hair Fa
    Jättemysiga, kunniga och trevliga tjejer som jobbar där, har aldrig gått därifrån missnöjd. 285 kr för en klippning i centrala Linköping är enligt mig ett bra pris. De bjuder även alltid på en hårtvätt som är magisk.

Storgatan 50, 582 23 Linköping