Sassa

110 omdömen om Sassa

Lina E

Trevlig och mycket duktig! Jag kommer absolut boka henne igen ❤️

Anders B

Tack för att du lyckades pressa in mig!

Svar från Sassa

Hej Anders! 😊 Härligt att du känner dig nöjd med Sassa. Vi uppskattar din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss. Kram, Creative Headz 💕

Alfred K

10/10 mycket trevlig och duktig tjej!

Svar från Sassa

Hej Alfred! ⭐️ Härligt att du känner dig nöjd med besöket hos oss! Tack för din fina kommentar, den uppskattar vi massor! Bästa hälsningar, Creative Headz 💞

Peter L

Bra klippning, professionell, vänligt och varmhjärtat bemötande.

Svar från Sassa

Hej Peter! ✨ Tack för din fina recension och att du tog dig tiden att skriva till oss! Vad glada vi blir att du känner dig nöjd med besöket! Allt gott, Creative Headz ❤️

Theodor W

Förstod exakt vad jag ville när jag beskrev hur jag ville bli klippt.

Svar från Sassa

Hej Theodor! 😊 Gud vad kul att du känner dig nöjd med Sassa. Tack snälla för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss. Önskar dig allt gott, Creative Headz 🌸

Anna K

Proffsig, bra öga på alla slags hår - vänlig och bra på att hantera barnklippningar, vilket inte är så lätt!

Svar från Sassa

Hej Anna! 🌟Tack snälla för din fina kommentar. Så härligt att höra att du blev nöjd med besöket hos oss. Vi hoppas få se dig fler gånger. Kram, Creative Headz 🌸

Kevin V

Jag blev trevligt hälsad och blev bjuden på kaffe. Mina förväntningar var att färga håret till brunt vilket Sassa fixade. Jag köpte toning och färgning och det var en härlig upplevelse och hade flera trevliga konversationer med Sassa.

Svar från Sassa

Hej bästa du! 🤩 Tack för din fina recension och att du tog dig tiden att skriva till oss! Vad glada vi blir att du känner dig nöjd med Sassa. Allt gott, Creative Headz 🌸

Laura M

Sassa är allt utöver det vanliga. Hon tog hand om mig väl och var mycket noggrann och tålmodig. Väldigt bra energi en sen fredag och ett leende ända upp till öronen. Vem blir inte lycklig av ett sådant bemötande när man själv är helt slut. Klippningen blev jätte bra och jag köpte ett par produkter av sassa och en behandling. Kommer definitiv komma tillbaka till Sassa. Sassa gjorde hela min dag. Hälsa Sassa att hon är BÄST!

Svar från Sassa

Hej Laura! 🤗 Wow, fantastiskt kul att du känner dig nöjd med Sassa. Stort tack för din fina recension och för att du tog dig tiden att skriva till oss. Du är varmt välkommen åter. Vi önskar dig allt gott, Creative Headz ❤️

Sara B

Jättetrevlig och duktig på sitt jobb

Svar från Sassa

Hej Sara! 🌸 Super kul att du känner dig nöjd med Sassa. Ett stort tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 🙌🏼

Patric N

Väldigt duktig, proffesionell och trevlig

Svar från Sassa

Hej Patric! 🌸 Super kul att du känner dig nöjd med Sassa. Tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 🙌🏼