Jenny

83 omdömen om Jenny

Max V

Jenny väldigt trevlig social o bra frisör! Väldigt nöjd!!

On Management Ab O

Fantastiskt kompetent och trevlig med bra rådgivning och nöjd kund

Svar från Jenny

Hej bästa du! Stort tack för dina fina ord och för att du tog dig tiden att skriva! Du är alltid välkommen hos oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 😊 💕

Kerstine M

Som alltid pålitlig o h kunnig.. Sedan hade vi roligt också!

Svar från Jenny

Hej Kerstine! 🌸 Super kul att du känner dig nöjd med Jenny. Ett stort tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 🙌🏼

Katarina E

Jenny är en jättetrevlig och duktig frisör. Jag har gått hos henne i många år och är alltid lika nöjd när hon har klippt mig och fixat till håret. Hon är lyhörd och väldigt proffsig, jag kan verkligen rekommendera henne. Katarina E

Svar från Jenny

Hej Katarina! ✨ Tack för din fina recension och att du tog dig tiden att skriva till oss! Vad glada vi blir att du känner dig nöjd med Jenny! Allt gott, Creative Headz 💞

Marie B

Väldigt duktig frisör. Blev mycket nöjd med resultatet. Jättefina slingor och toning och klippningen blev toppenbra. Kommer att boka Jenny igen nästa gång.

Svar från Jenny

Hej Marie! 😊 Så himla kul att du känner dig nöjd med Jenny. Vi uppskattar din kommentar och att du tog dig tiden att skriva till oss! Du är alltid välkommen! Stora kramar, Creative Headz 🌸

Beate Sol S

Jenny är mycket engagerad och har ett mycket bra öga för vad som passar en. Vad jag uppskattar mest med Jenny är jag upplever att hon verkligen ser en och gör det bästa för en när man klipper sig hos henne. Tack Jenny 🙂✨

Svar från Jenny

Hej Beate! 💜 Så himla kul att du känner dig nöjd med besöket hos oss. Vi uppskattar din kommentar och att du tog dig tiden att skriva till oss! Du är alltid välkommen! Stora kramar, Creative Headz 🌟

Alexander S

Väldig trevlig, effektiv och gott förnuft i vad som behövdes för mitt hår. Är otroligt nöjd.

Svar från Jenny

Hej Alexander! 🤗 Fantastiskt kul att du känner dig nöjd med Jenny. Stort tack för din fina recension och för att du tog dig tiden att skriva. Vi önskar dig allt gott, Creative Headz 🔥

Therese A

Inlyssnande, väldigt kompetent och himla trevlig 😅 absolut inte sista besöket 👍🏼 mycket nöjd när jag gick därifrån 😃

Svar från Jenny

Hej finaste! 🤩 Så himla kul att du känner dig nöjd med besöket hos oss. Vi uppskattar din kommentar och att du tog dig tiden att skriva till oss! Du är varmt välkommen åter! ❤️

Tove C

Väldigt kunnig och trevlig! Under klippningen hade vi en bra diskussion om hur jag ville ha det och jag blev väldigt nöjd med resultatet.

Svar från Jenny

Hej Tove! 🙌🏼 Stort tack för dina fina ord och för att du tog dig tiden att skriva! Du är alltid välkommen hos oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 💕

Marie Louise A

Lyssnade på vad jag ville ha och levererade det. Nöjd

Svar från Jenny

Hej Marie Louise! 🤗 Strålande att du känner dig nöjd med Jenny. Tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 💖