Sofia

84 omdömen om Sofia

Suzanne F

Duktig frisör som kan föna håret 👌

Svar från Sofia

Hej Suzanne! 🌸 Super kul att du känner dig nöjd med Sofia. Ett stort tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 🙌🏼

Khaled H

Jättenöjd med klippningen jag fick av Sofia!

Svar från Sofia

Hej Khaled! ⭐️ Härligt att du känner dig nöjd med Sofia! Tack för din fina kommentar, den uppskattar vi massor! Bästa hälsningar, Creative Headz 💞

Arvid F

Som mitt första besök. Grymt! Tack.

Svar från Sofia

Hej Arvid! ⭐️ Härligt att du känner dig nöjd med besöket hos oss! Tack för din fina kommentar, den uppskattar vi massor! Bästa hälsningar, Creative Headz 💞

Alva D

Jättesnäll och super duktig! Blev jätte nöjd.

Svar från Sofia

Hej Alva! 💛 Stort tack för dina fina ord och för att du tog dig tiden att skriva! Du är alltid välkommen hos oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 🌸

Natalie W

Sofia och hennes kollega hjälpte att fixa babylights och en kall toning i mitt hår efter en misslyckad färgning av mitt hår som blev rödbrunt på en annan creative headz salong. Jag har långt och väldigt tjockt hår vilket tog sin tid men Sofia var professionell och hjälpsam och kom med flera olika alternativ till hur vi skulle kunna göra för att jag skulle få en fin kall nyans.

Svar från Sofia

Hej Natalie! 😊 Gud så kul att du känner dig nöjd med Sofia. Tack snälla för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss. Varmt välkommen åter. Önskar dig allt gott, Creative Headz 🌸

Mia S

Mycket väl bemött av Sofia som är väldigt trevlig, sympatisk och ödmjuk. Hon är skicklig och professionell och resultatet av min total makeover blev över förväntan. Är så nöjd!

Svar från Sofia

Hej Mia! 🌟 Tack för din fina recension och att du tog dig tiden att skriva till oss! Vad glada vi blir att du känner dig nöjd med Sofia. Allt gott, Creative Headz ❤️

Lisa K

Sofia hjälpte mig med en färgkorrigering. Hon lyssnade på mina önskemål och var tydlig med hur hon kunde rädda håret och vad som var möjligt att göra. Jag kände att jag var i goda händer hela tiden. Så var hon lättsam att prata med. Överlag genomsyrades besöket av hur god stämning det verkar vara på arbetsplatsen!

Svar från Sofia

Hej Lisa! ❤️ Så himla kul att du känner dig nöjd med Sofia. Vi uppskattar din kommentar och att du tog dig tiden att skriva till oss! Stora kramar, Creative Headz 🌟

Niklas B

Nej men så himla trevligt! Sofia är ju ett proffs!

Svar från Sofia

Hej Niklas! 🌸 Super kul att du känner dig nöjd med Sofia. Ett stort tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 🙌🏼

Jessica B

Hade inga speciella förväntningar men bemöttes av en glad intresserad kvinna som diskuterade igenom min färg på håret grundligt. Eftersom jag varit kund i salongen i 15 år finns mina slingfärger loggade men om man gått till olika frisörer och olika salonger i inom kedjan så har ingen egentligen tänkt på att gå igenom ursprungsvalet av färg nu när jag är i åldern 55 år. Och då kan en kall blondering bli mörkgrå och reflektera nåt annat i ansiktet. Vi enades om en vaniljfärg istället och det blev så bra. Jag känner mig 10...

Svar från Sofia

Hej Jessica! 💖 Strålande att du känner dig nöjd med Sofia. Tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Hoppas att få se dig fler gånger i framtiden! Bästa hälsningar, Creative Headz 🤗

Sara A

Sofia är oerhört fin med mina barn och tar väl hand om dem, de gillar verkligen att klippa sig hos henne. Hon bemöter oss alltid med ett stort varmt leende. Hon är mycket tillmötesgående och hjälpsam i beslut för bästa resultat. Vi är alltid nöjda efter vi varit hos Sofia.

Svar från Sofia

Hej Sara! ❤️ Så himla kul att du känner dig nöjd med Sofia. Vi uppskattar din kommentar och att du tog dig tiden att skriva till oss! Du är alltid välkommen! Stora kramar, Creative Headz 🌟