Kanita

93 omdömen om Kanita

Peter G

Jättetrevlig! Jag är väldigt nöjd med resultatet.

Svar från Kanita

Hej Peter! 🤩 Så himla kul att du känner dig nöjd med Kanita. Vi uppskattar din kommentar och att du tog dig tiden att skriva till oss! Du är alltid välkommen! Stora kramar, Creative Headz 🌸

Bella S

Duktig, trevlig, snabb och proffsig.

Svar från Kanita

Hej Bella! 🙌🏼 Strålande att du känner dig nöjd med Kanita. Tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 💖

Julia S

Trevlig och kompetent. Det blev bättre än jag tänkte mig!

Svar från Kanita

Hej Julia! 🤗 Strålande att du känner dig nöjd med Kanita. Tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Hoppas att få se dig fler gånger i framtiden! Bästa hälsningar, Creative Headz 💖

Catrine L

En trevlig person. Lyssnar,frågar kommer med tips. Jag går alltid därifrån nöjd med ett leende.👍🏻

Svar från Kanita

Hej Catrine! 🤗 Fantastiskt kul att du känner dig nöjd med Kanita. Stort tack för din fina recension och för att du tog dig tiden att skriva. Vi önskar dig allt gott, Creative Headz 💜

Carl H

Brabrabrabrabra det Kanita Kanada lorata borata burrata.

Svar från Kanita

Hej Carl! 🌟Tack för din recension. Så härligt att höra att du blev nöjd med besöket hos oss. Vi hoppas få se dig fler gånger. Kram, Creative Headz 🌸

Josefine E

Kanita är fantastiskt! Jag kom till henne i lite smått panik efter ett misslyckat resultat på en annan salong, och hon räddade mitt hår totalt! Hon tog sig tid att lyssna och gav mig precis det resultat jag var ute efter från första början! Jag är jättenöjd! ❤️

Svar från Kanita

Hej Josefine! 🤩 Fantastiskt kul att du känner dig nöjd med Kanita. Stort tack för din fina recension och för att du tog dig tiden att skriva. Vi önskar dig allt gott, Creative Headz ❤️

Greta H

Väldigt bra klippning och min dotter supernöjd! Kan rekommendera varmt. Prisvärt jämfört andra i området

Svar från Kanita

Hej Greta! 🌟Tack snälla för din fina kommentar. Så härligt att höra att du blev nöjd med besöket hos oss. Vi hoppas få se dig fler gånger. Kram, Creative Headz 🌸

On Management Ab O

Trevlig, inlyssnande och kompetent. Alltid nöjd efter mitt besök.

Svar från Kanita

Hej fina du! 😊 Gud vad kul att du känner dig nöjd med Kanita. Tack snälla för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss. Önskar dig allt gott, Creative Headz 🌸

Herman K

Lyhörd, trevlig, utåtriktad och kom med bra tips och råd! Klippte en kortare frisyr och Kanita var superduktig på att hantera mitt hår, kände mig trygg och omhändertagen under hela besöket

Svar från Kanita

Hej Herman! 🌟Tack snälla för din fina kommentar. Så härligt att höra att du känner dig nöjd med Kanita. Vi hoppas få se dig fler gånger. Kram, Creative Headz 🌸

Ulla W

Hon klippte mitt hår så som jag ville ha det.

Svar från Kanita

Hej Ulla! 🤗 Strålande att du känner dig nöjd med Kanita. Tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 💖