Kanita

97 omdömen om Kanita

Sedan starten hos Reco 2023
Bil A

Väldigt bra Att bil bra klippt och det blev jag är väldigt nöjd

Margit M

Highly recommend! She did a great job

Therese M

Kanita var trevlig och vänlig. Hon förstod precis hur jag ville att mitt hår skulle se ut. Snygga slingor med toning samt en perfekt klippning. Bra pris på behandling. Dock alldeles för dyra produkter. 1 st Schampo, 1 st balsam och 1 st inpackning för över 2800kr.

Stefani W

Hon lyssnade så väl på vad jag ville och resultatet blev över förväntan. Rekommenderar starkt!

Peter G

Jättetrevlig! Jag är väldigt nöjd med resultatet.

Svar från Kanita

Hej Peter! 🤩 Så himla kul att du känner dig nöjd med Kanita. Vi uppskattar din kommentar och att du tog dig tiden att skriva till oss! Du är alltid välkommen! Stora kramar, Creative Headz 🌸

Bella S

Duktig, trevlig, snabb och proffsig.

Svar från Kanita

Hej Bella! 🙌🏼 Strålande att du känner dig nöjd med Kanita. Tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 💖

Julia S

Trevlig och kompetent. Det blev bättre än jag tänkte mig!

Svar från Kanita

Hej Julia! 🤗 Strålande att du känner dig nöjd med Kanita. Tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Hoppas att få se dig fler gånger i framtiden! Bästa hälsningar, Creative Headz 💖

Catrine L

En trevlig person. Lyssnar,frågar kommer med tips. Jag går alltid därifrån nöjd med ett leende.👍🏻

Svar från Kanita

Hej Catrine! 🤗 Fantastiskt kul att du känner dig nöjd med Kanita. Stort tack för din fina recension och för att du tog dig tiden att skriva. Vi önskar dig allt gott, Creative Headz 💜

Carl H

Brabrabrabrabra det Kanita Kanada lorata borata burrata.

Svar från Kanita

Hej Carl! 🌟Tack för din recension. Så härligt att höra att du blev nöjd med besöket hos oss. Vi hoppas få se dig fler gånger. Kram, Creative Headz 🌸

Josefine E

Kanita är fantastiskt! Jag kom till henne i lite smått panik efter ett misslyckat resultat på en annan salong, och hon räddade mitt hår totalt! Hon tog sig tid att lyssna och gav mig precis det resultat jag var ute efter från första början! Jag är jättenöjd! ❤️

Svar från Kanita

Hej Josefine! 🤩 Fantastiskt kul att du känner dig nöjd med Kanita. Stort tack för din fina recension och för att du tog dig tiden att skriva. Vi önskar dig allt gott, Creative Headz ❤️