Alexandra

83 omdömen om Alexandra

Sedan starten hos Reco 2024
Git Ragnhild C

En mysig och trevlig frisör! Jag är jättenöjd med klippning. När jag själv stylat mitt hår efteråt så ligger det perfekt! Hon var lyhörd och klippte snabbt och bra!

Sara D

Jag fick ett varmt och glatt bemötande. Alexandra lyssnade på mina önskningar och förklarade tydligt och bra hur vi kunde göra. Resultatet blev precis som jag ville. Hon var jättebra!

Sofia B

Toppen! Så trevlig, lyssnade på mig men kom med egna tips och resultatet blev jättebra! Så nöjd

Axel T

Trevlig, professionellt bemötande och ett bra slutresultat!

Svar från Alexandra

Hej Axel! ✨ Tack för din fina recension och att du tog dig tiden att skriva till oss! Vad glada vi blir att du känner dig nöjd med besöket! Allt gott, Creative Headz 💚

Mikael S

Trevlig. Professionell. Noggrann.

Svar från Alexandra

Hej Mikael! 😊 Gud vad kul att du känner dig nöjd med Alexandra. Tack snälla för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss. Önskar dig allt gott, Creative Headz 🌸

Filip B

Trevlig, proffsig och lyhörd!

Svar från Alexandra

Hej Filip! 😊 Gud vad kul att du känner dig nöjd med Alexandra. Tack snälla för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss. Önskar dig allt gott, Creative Headz 💞

Subhrajyoti B

Got a very nice haircut from Alexandra, she completely got my look perfect

Svar från Alexandra

Hi Subhrajyoti! 🌸 Thank you for your review and we're so pleased to hear that you're happy with Alexadra You are always welcome. Best wishes, Creative Headz 🤗

Lisa B

Alexandra förstod precis vad jag menade när jag förklarade och visade bilder på hur jag ville slinga och klippa mig. Hon tog klippningen steg för steg och såg till att kolla med mig hur det kändes med allt. Är så nöjd med resultatet och kände mig så omhändertagen <3

Svar från Alexandra

Hej Lisa! ❤️ Strålande att du känner dig nöjd med Alexandra. Tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Hoppas att få se dig fler gånger i framtiden! Bästa hälsningar, Creative Headz 🌟

Love N

Trevlig och frisyren blev utmärkt

Svar från Alexandra

Hej Love! 😊 Tack för din fina recension och att du tog dig tiden att skriva till oss! Vad glada vi blir att du känner dig nöjd med Alexandra. Allt gott, Creative Headz 🌸

Kristina L

Mycket trevlig och tillmötesgående. Kände mig väl omhändertagen på ett väldigt fint sätt.

Svar från Alexandra

Hej Kristina! 😃 Strålande att du känner dig nöjd med Alexandra. Tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 💖