Alexandra

66 omdömen om Alexandra

Sedan starten hos Reco 2024
Julia B

Proffsigt och bra bemötande. Blev supernöjd med resultatet.

Svar från Alexandra

Hej Julia! ⭐️ Tack snälla för din fina kommentar. Så härligt att höra att du blev nöjd med besöket hos oss. Vi hoppas få se dig fler gånger. Kram, Creative Headz 🌸

Marco R

Alexandra förstår alltid hur jag vill ha min frisyr. Mycket bra jobbet!

Svar från Alexandra

Hej Marco! 🔥 Strålande att du känner dig nöjd med Alexandra. Tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 🤩

Barbro W

Jättebra! Hon lyssnade och var lätt att prata med. Jag är jättenöjd med både färg och klippning! Kommer tillbaka 👍🏼

Svar från Alexandra

Hej Barbro! Stort tack för dina fina ord och för att du tog dig tiden att skriva! Du är alltid välkommen hos oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 😊 💕

Lars P

Mottagandet, humor, klippning Enkel pensionärsklippning. ………………………..

Svar från Alexandra

Hej Lars! 🤗 Stort tack för dina fina ord och för att du tog dig tiden att skriva! Du är alltid välkommen hos oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 💕

Axel Ö

Alexandra är noggrann, lyhörd och effektiv. Hon löser uppgiften och lyssnar in på önskemål och ger all hjälp man kan tänkas behöva. Som person är hon lugn, hjärtlig och avslappnad och ger ett professionellt intryck utan att det känns tillgjort. Rekommenderas till alla som behöver en bra frisör att boka tid med Alexandra.

Svar från Alexandra

Hej Axel! 🌟Super kul att du känner dig nöjd med ditt besök och med vår frisör Alexandra. Tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Bästa hälsningar, Creative Headz ❤️

Ilker C

Hon var jättetrevlig och förstod precis hur jag ville bli klippt. Ses snart igen!

Svar från Alexandra

Hej Ilker! 🔥 Tack snälla för din fina kommentar. Så härligt att höra att du blev nöjd med besöket hos oss. Du är varmt välkommen åter. Kram, Creative Headz 🤗

Marie F

Trevligt bemötande. Alexandra förstod hur jag ville ha håret och fick det resultat som jag önskat.

Svar från Alexandra

Hejsan Marie! 🙌🏼 Fantastiskt kul att du känner dig nöjd med besöket och med resultatet! Tack för din fina recension och vi önskar dig varmt välkommen till nästa gång. Kram, Creative Headz 💞

David S

Kommunikativ, trevlig och skicklig med saxen.

Svar från Alexandra

Hej David! Vad kul att du känner dig nöjd med besöket hos oss. Vi uppskattar din kommentar och att du tog dig tiden att skriva till oss! Kramar, Creative Headz 🤩❤️

Lisa H

blev jättenöjd, precis som jag tänkt mig :)

Svar från Alexandra

Hej Lisa! Tack för dina fina ord och för att du tog dig tiden att skriva! Du är alltid välkommen hos oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 😊 💕

Maria S

Mycket trevlig och proffsig frissör. Tack Alexandra!

Svar från Alexandra

Hej Maria! Tack snälla för din fina kommentar. Så härligt att höra att du blev nöjd med Alexandra. Vi hoppas få se dig fler gånger. Kram, Creative Headz 🤗🌸