Alexandra

89 omdömen om Alexandra

Sedan starten hos Reco 2024
Simon S

Trevligt och proffsigt bemötande!

Tord T

Trevligt bemötande och i tid vilket inte alltid är fallet. Nöjd med resultatet.

Célia F

Alexandra var jättetrevlig, proffsig och lyssnade verkligen på mig. Jag kände mig välkommen och väl omhändertagen. Blev supernöjd med klippningen!

Linnea O

Glad och trevlig. Lyssnade och fixade så som jag ville ha håret. Inkännande när man som kund vill prata och när man bara vill vara tyst och slappna av. Supernöjd med resultatet!

Svar från Alexandra

Hej Linnea! ⭐️ Härligt att du känner dig nöjd med besöket hos oss! Tack för din fina kommentar, den uppskattar vi massor! Hoppas att få se dig fler gånger i framtiden! Bästa hälsningar, Creative Headz 💞

Isabelle N

Väldigt trevlig och duktig frisör

Svar från Alexandra

Hej Isabelle! 🤗 Fantastiskt kul att du känner dig nöjd med Alexandra. Stort tack för din fina recension och för att du tog dig tiden att skriva. Vi önskar dig allt gott, Creative Headz 💜

Michael K

Klippningen blev perfekt. Hon är sedan också väldigt kunnig och trevlig.

Svar från Alexandra

Hej Michael! 🤩 Så himla kul att du känner dig nöjd med Alexandra. Vi uppskattar din kommentar och att du tog dig tiden att skriva till oss! Bästa önskningar, Creative Headz 🌸

Git Ragnhild C

En mysig och trevlig frisör! Jag är jättenöjd med klippning. När jag själv stylat mitt hår efteråt så ligger det perfekt! Hon var lyhörd och klippte snabbt och bra!

Svar från Alexandra

Hej Git! ✨ Tack för din fina recension och att du tog dig tiden att skriva till oss! Vad glada vi blir att du känner dig nöjd med besöket! Allt gott, Creative Headz ❤️

Sara D

Jag fick ett varmt och glatt bemötande. Alexandra lyssnade på mina önskningar och förklarade tydligt och bra hur vi kunde göra. Resultatet blev precis som jag ville. Hon var jättebra!

Svar från Alexandra

Hej Sara! 🤗 Strålande att du känner dig nöjd med Alexandra. Tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 💖

Sofia B

Toppen! Så trevlig, lyssnade på mig men kom med egna tips och resultatet blev jättebra! Så nöjd

Svar från Alexandra

Hej Sofia! 🌸 Stort tack för dina fina ord och för att du tog dig tiden att skriva! Du är alltid välkommen hos oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 😊

Axel T

Trevlig, professionellt bemötande och ett bra slutresultat!

Svar från Alexandra

Hej Axel! ✨ Tack för din fina recension och att du tog dig tiden att skriva till oss! Vad glada vi blir att du känner dig nöjd med besöket! Allt gott, Creative Headz 💚